Police-Voice blog ➤
Τι δηλώνει ο ντετέκτιβ έργων τέχνης Άρθουρ Μπραντ - «Απομένει να ομολογήσει που είναι ο πίνακας του Μονέ»
Η αινιγματική γυναίκα που σύμφωνα με τον Ολλανδό ντετέκτιβ έργων τέχνης Άρθουρ Μπραντ, «έδωσε» τον ArtFreak, έχει έρθει σε επαφή με την ΕΛ.ΑΣ και όπως λέει ο κ. Μπραντ στο protothema.gr προτίθεται να έρθει στην Αθήνα να καταθέσει
. Να ξεδιπλώσει στις αρχές, οχι μονο όλα όσα γνωρίζει για τη μεγάλη αρπαγή της Εθνικής Πινακοθήκης αλλά και τις «εξομολογήσεις» του Γιώργου Σαρματζόπουλου για την τύχη δύο ακόμη αριστουργημάτων, ενος Πικάσο και ενός Μονέ που περιήλθαν στην κατοχή του «Έλληνα-Φαντομά» απο το δίκτυο των Ρουμάνων - ποντικών που τρύπωσαν το 2012 στο μουσειο Kunsthal στο Ρότερνταμ και τα εξαφάνισαν.
«Τον περασμένο Δεκέμβριο αυτό το πρόσωπο με προσέγγισε και μου ειπε οτι ο Γιώργος Σαρματζόπουλος της εξομολογηθηκε τρία πράγματα: Οτι εχει κλέψει τους δυο πίνακες απο την Εθνική Πινακοθήκη ενω εχει και τα δυο κομμάτια από το Kunsthal. Της είπε επίσης οτι φοβόταν οτι οι αρχές ειχαν φθάσει στα ίχνη του και αυτός ηταν και ο λόγος που ειχε αγχωθεί και μπήκε στην Βρετανική Αστυνομία για να διαπιστώσει αν υπήρχε κάτι για αυτόν.
Οταν κατάλαβε ότι δεν ειχαν τίποτα, ανακουφίστηκε…Ομολόγησε για τα δυο έργα της Εθνικής Πινακοθήκης, αποδεδειγμένα ειχε διεισδύσει στην Βρετανική Αστυνομία και τώρα, αυτό που απομένει για να ελαφρύνει τη θέση του ειναι να ομολογήσει που ειναι ο Μονέ», εξηγεί στο protothema.gr ο κ. Αρθουρ Μπραντ, ο οποίος εχει έρθει σε επαφή με τις ελληνικές αρχές και όπως λέει προτίθεται να προσκομίσει στοιχεία απο την έρευνα του και αναφερόμενος στη μυστηριώδη γυναίκα η οποία μάλιστα έδωσε στη δημοσιότητα και φωτογραφίες απο το διαμέρισμα του εκκεντρικού θείου στον Περισσό, οπου ο 49χρονος για 9 χρονια ειχε καταχωνιάσει τον Πικάσο και τον Μοντριάν προσθέτει πως «αυτή η υπόθεση εχει άρωμα γυναίκας. Διατηρούσε καλά κρυμμένο μέσα του ενα μυστικό όμως οταν το εκμυστηρεύτηκε σε ενα τρίτο πρόσωπο, στην περίπτωση αυτη μια γυναίκα, το μυστικό χάθηκε και όλα βγήκαν στην επιφανεια. Η γυναίκα όποτε κληθεί απο την Αστυνομία και τις δικαστικές αρχές θα έρθει στην Αθήνα να καταθέσει».
Κλοπή στην Εθνική Πινακοθήκη: Μέσω DNA αναζητείται εάν ο 49χρονος φαντομάς έχει εμπλοκή και σε άλλες κλοπές έργων τέχνης
Ο 6ος τακτικός ανακριτής Αθανάσιος Μαρνέρης, ο οποίος χειρίζεται την υπόθεση της κλοπής των δύο πινάκων, με διάταξή του, ζητά την λήψη DNA από τον Γιώργο Σαρματζόπουλο
Μέσω DNA οι ανακριτικές αρχές αναζητούν εάν ο 49χρονος ελαιοχρωματιστής Γιώργος Σαρματζόπουλος, ο οποίος έκλεψε από την Εθνική Πινακοθήκη πίνακες του Πικάσο και του Μοντριάν, εμπλέκεται, τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό και σε άλλες κλοπές, είτε έργων τέχνη είτε γενικότερα σε κλοπές, ριφιφί, ληστείες, κ.λπ., αντικειμένων μεγάλης αξίας. Παράλληλα, ολοκληρώνονται οι τυπικές διαδικασίες και σύντομα επιστρέφουν τα κλαπέντα έργα τέχνης στο σπίτι τους, στην Εθνική Πινακοθήκη.
Ειδικότερα, ο 6ος τακτικός ανακριτής Αθανάσιος Μαρνέρης, ο οποίος χειρίζεται την υπόθεση της κλοπής των δύο πινάκων, με διάταξή του, ζητά την λήψη DNA από τον 49χρονο, προκειμένου να ερευνηθεί από τις αρμόδιες αρχές εάν τυχόν ο δράστης της κλοπής των πινάκων έχει εμπλοκή και με άλλες περιπτώσεις κλοπών ή διαρρήξεων (έργων τέχνης, τιμαλφών αντικειμένων, χρηματικών ποσών, κ.λπ.) τόσο εντός Ελλάδος, όσο και στο εξωτερικό.
Την ίδια στιγμή, άμεσα αναμένεται να εκδοθεί βούλευμα από το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Αθηνών με το οποίο θα αποφασίζεται η απόδοση των κλαπέντων πινάκων στην Εθνική Πινακοθήκη, από εκεί δηλαδή, όπως και ο ίδιος ο 49χρονος έχει ομολογήσει, τα έκλεψε Ιανουάριο του 2012.
Ο κ. Μαρνέρης ήδη έχει συγκεντρώσει όλα τα αναγκαία έγγραφα βάσει των οποίων προκύπτει και επισήμως, όπως απαιτεί το γράμμα του νόμου, ότι η κυριότητα των δύο επίδικων έργων τέχνης ανήκει στην Εθνική Πινακοθήκη. Έτσι, 9 χρόνια μετά την κλοπή τους στις 9 Ιανουαρίου του 2012, τα έργα τέχνης, θα επιστραφούν στην Εθνική Πινακοθήκη.
Παράλληλα, μετά την εκτίμηση της αξίας των δύο πινάκων, που υπερβαίνει τις 120.000 ευρώ (σ.σ.: Είναι το ανώτατο όριο που θέτει η ποινική νομοθεσία) αναμένεται να ζητηθεί η άσκηση συμπληρωματικής ποινικής δίωξης, σε βάρος του καθ΄ ομολογίαν δράστη.
Κατά συνέπεια, λόγω του ποσού της αξίας των έργων τέχνης, θα αλλάξει και το πλαίσιο ποινής που προβλέπεται για τους δράστες παρόμοιων αξιόποινων πράξεων. Κατά συνέπεια, η προβλεπόμενη ποινή η οποία είναι σήμερα κάθειρξη έως10 ετών, αναβαθμίζεται μετά την συμπληρωματική ποινική δίωξη, σε κάθειρξη τουλάχιστον 10 ετών.
Πηγή ➤
https://www.protothema.gr