Διάφορες Αναρτήσεις

Translate Police-Voice

Police

Τετάρτη 1 Μαΐου 2019

Βενεζουέλα: «Μαύρο» στο CNN όταν έδειχνε το τεθωρακισμένο να πέφτει στο πλήθος! [ΒΙΝΤΕΟ]

http://police-voice.blogspot.com/


Police-Voice blog ➤
Συνέβη κι αυτό στην Βενεζουέλα. Το CNN καταγγέλλει πως η κυβέρνηση έριξε… μαύρο στην μετάδοσή του όταν έδειχνε το τεθωρακισμένο της Εθνοφρουράς να πέφτει σε διαδηλωτές.
Το βίντεο ήταν σοκαριστικό. Έδειχνε ένα τεθωρακισμένο της Εθνικής Φρουράς στην Βενεζουέλα να πέφτει πάνω σε διαδηλωτές, υποστηρικτές του Γκουαϊδό, την ώρα που εκείνη πετούσαν πέτρες και κάθε είδους αντικείμενα στα οχήματα του στρατού.
Ωστόσο όσοι έβλεπαν CNN, δεν… το είδαν ποτέ! Κι αυτό διότι όπως καταγγέλλει το αμερικανικό δίκτυο, έπεσε «μαύρο», κατ’ εντολή της κυβέρνησης.
Δείτε την μετάδοση του CNN που διεκόπη στην Βενεζουέλα
Momento exacto cuando el gobierno dictador saca del aire a CNN (en inglés) de la parrilla de programación por cable (canal 706) y censura aún más con Conatel.

¿Alguno tiene duda de que la libertad de expresión no existe en Venezuela?
95 άτομα συζητούν σχετικά με αυτό
Σύμφωνα πάντα με το αμερικανικό δίκτυο, τα DirecTV, Net Uno, Intercable, και Telefónica δέχθηκαν εντολές από την κυβέρνηση στην Βενεζουέλα να «μπλοκάρουν» την εικόνα του.

Μάλιστα, ένας εκπρόσωπος του BBC δήλωσε στο CNN πως και το σήμα του βρετανικού δικτύου διακόπηκε στην λατινοαμερικάνικη χώρα…

Ο ΣΥΡΙΖΑ στηρίζει τον Μαδούρο που πατάει πολίτες με τα τεθωρακισμένα


«Ο ΣΥΡΙΖΑ καταδικάζει κάθε αντιδημοκρατική παρέμβαση ενάντια στην εκλεγμένη κυβέρνηση της Βενεζουέλας και επιμένει
ότι πρέπει να δοθεί δημοκρατική διέξοδος στην κρίση μέσα από το διάλογο μεταξύ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης και τη διενέργεια νέων προεδρικών εκλογών», αναφέρει σε ανακοίνωση που εξέδωσε λίγο πριν τα μεσάνυχτα ο ΣΥΡΙΖΑ για όλα όσα συμβαίνουν τις τελευταίες ώρες στη χώρα.
Ολόκληρη η ανακοίνωση:
Ο ΣΥΡΙΖΑ καταδικάζει κάθε αντιδημοκρατική παρέμβαση ενάντια στην εκλεγμένη κυβέρνηση της Βενεζουέλας και επιμένει ότι πρέπει να δοθεί δημοκρατική διέξοδος στην κρίση μέσα από το διάλογο μεταξύ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης και τη διενέργεια νέων προεδρικών εκλογών. Χρέος της διεθνούς κοινότητας είναι να μεσολαβήσει για την εκτόνωση της κρίσης και την αποφυγή της βίας και της αιματοχυσίας και όχι να πυροδοτήσει περαιτέρω την ένταση.
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΣΤΗΝΕΙ ΗΜΕΡΕΣ «ΣΙΣΜΙΚ» Η ΑΓΚΥΡΑ – ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΡΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ

http://police-voice.blogspot.com/


Police-Voice blog ➤
Προ τετελεσμένων γεγονότων στην Ανατολική Μεσόγειο σχεδιάζει να φέρει η Αγκυρα την Αθήνα μέσα στο καλοκαίρι, με σκοπό την προβολή των διεκδικήσεών της στη θάλασσα και στον βυθό, σε μια περίοδο κατά την οποία το ενεργειακό παιχνίδι στην ευρύτερη περιοχή λαμβάνει ολοένα και σημαντικότερες διαστάσεις. Σύμφωνα με πληροφορίες εφημερίδας, η Αγκυρα σχεδιάζει αποστολή του ερευνητικού πλοίου «Ορούτς Ρέις» σε μια περιοχή εντός της ελληνικής υφαλοκρηπίδας ανατολικά της Καρπάθου και νότια της Ρόδου και του Καστελλόριζου. Η συγκεκριμένη έκταση αποτελεί, ακριβώς, το πλέον κρίσιμο κομμάτι της ελληνικής υφαλοκρηπίδας, καθώς η ανατολική απόληξή της, ενώνεται με την αποκλειστική οικονομική ζώνη (ΑΟΖ) της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Δεδομένου ότι η Αγκυρα έχει μια πολύ διαφορετική άποψη για τα όρια της δικής της ΑΟΖ (η οποία συναντά την αιγυπτιακή) και την υφιστάμενη κατάσταση στο συγκεκριμένο τεταρτημόριο της Ανατολικής Μεσογείου, η αποστολή ενός ερευνητικού πλοίου σε αυτή την περιοχή, αποτελεί το επόμενο βήμα για την περαιτέρω διεθνοποίηση των τουρκικών θέσεων.
Εν ολίγοις, την αποτύπωση των τουρκικών δικαιωμάτων από τον 28ο (νότια Ρόδου) έως και τον 32ο μεσημβρινό (στα ανοιχτά της Πάφου).
Το «Μπαρμπαρός»
Στην Αθήνα ήδη προετοιμάζονται για τον τρόπο που θα αντιμετωπίσουν μια τέτοια κίνηση. Μάλιστα, εκτιμάται ότι η αποστολή που είχε κάνει το «Χαϊρεντίν Μπαρμπαρός Πασά», «δίδυμο» ερευνητικό πλοίο του «Ορούτς Ρέις», τον περασμένο Οκτώβριο, σε ένα πολύ πιο περιορισμένο εύρος της ελληνικής υφαλοκρηπίδας, αποτελούσε δοκιμή των αντανακλαστικών της Αθήνας. Υπενθυμίζεται ότι τότε, το «Μπαρμπαρός» έκανε σεισμικές έρευνες σε ένα μικρό τμήμα της ελληνικής υφαλοκρηπίδας (600 τετραγωνικά χιλιόμετρα), ενώ διεξήγαγε το μεγαλύτερο μέρος αυτών στα οικόπεδα 4 και 5 της κυπριακής ΑΟΖ. Στην Αθήνα ήδη διεξάγονται συσκέψεις σε πολλαπλά επίπεδα, προκειμένου να υπάρχει πλήρης ετοιμότητα για ένα τέτοιο σενάριο. Υπενθυμίζεται ότι την προηγούμενη φορά, έπλεε φρεγάτα του Πολεμικού Ναυτικού, που εξέπεμπε σήμα για τις παράνομες έρευνες του «Μπαρμπαρός», το οποίο συνοδευόταν από τουρκικά πολεμικά που, πάντως, παρακολουθούσαν από απόσταση.
Ολες αυτές οι πληροφορίες που καταφθάνουν στην Αθήνα από διάφορους διαύλους, επιβεβαιώνουν κάτι πολύ ευρύτερο από μια ακόμα τουρκική επίδειξη ναυτικής ισχύος στην Ανατολική Μεσόγειο. Οι Τούρκοι επιθυμούν να εκμεταλλευθούν την παραλυσία που εκτιμούν ότι επιφέρει στο ελληνικό πολιτικό σύστημα η προεκλογική περίοδος και να εδραιώσουν τις θέσεις τους στο ενεργειακό παιχνίδι που ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη στην περιοχή. Η επόμενη κυβέρνηση στην Αθήνα, είτε οι εθνικές εκλογές διεξαχθούν τον Ιούνιο είτε τον Οκτώβριο, θα έχει να αντιμετωπίσει μια εξαιρετικά πιεστική πραγματικότητα, καθώς είναι σαφές ότι πέρα από τις ΑΟΖ Κύπρου, Ισραήλ και Αιγύπτου υπάρχει ευρύτερο ενδιαφέρον για την επέκταση των ερευνών για υδρογονάνθρακες σε όλη την Ανατολική Μεσόγειο.
Η Αγκυρα, μέσω πολύ σοβαρών και στοχευμένων επενδύσεων που έχει κάνει σε αυτό τον τομέα, έχει «προικίσει» την τουρκική εταιρεία πετρελαίων (ΤΡΑΟ) όχι μόνο με ερευνητικά πλοία, αλλά και με δύο πλωτά γεωτρύπανα, τα οποία αναμένεται, όπως ουσιαστικά ήδη προαναγγέλθηκε και στον ΟΗΕ, να δραστηριοποιηθούν τους επόμενους μήνες ακόμα και μέσα στην κυπριακή ΑΟΖ. Τα πλέον επίφοβα για τουρκική δραστηριοποίηση, οικόπεδα, είναι τα 1, 4, 5 και 7, τα οποία δεν έχουν ακόμα δημοπρατηθεί, ενώ ανησυχία υπάρχει και στο τεμάχιο 3, στα νότια της Καρπασίας, όπου η Τουρκία έχει ήδη μια φορά επέμβει και έχει ακυρώσει τη δοκιμαστική γεώτρηση της κοινοπραξίας ENI/KOGAS (Ιταλία/Νότια Κορέα).
Η αποτύπωση των τουρκικών διεκδικήσεων έχει διπλή αιτιολόγηση. Η πρώτη, βεβαίως, αφορά τις διεκδικήσεις της Αγκυρας, όπως αυτές ξεδιπλώνονται από τη δεκαετία του ’90. Η δεύτερη, ωστόσο, αφορά την αίσθηση ότι Ελλάδα, Κυπριακή Δημοκρατία και Ισραήλ αποτελούν άξονα περικύκλωσης, που υποστηρίζεται ενεργά από τις ΗΠΑ, προκειμένου η εξόρυξη των υδρογονανθράκων της περιοχής να μην περιλάβει την Τουρκία. Η συγκεκριμένη αντίληψη είναι και εκείνη που λειτουργεί ως αιτιολογία σκλήρυνσης της τουρκικής στάσης και στο Κυπριακό. Η Αγκυρα δεν αντιμετωπίζει την ενέργεια ως καταλύτη για την επίλυση του Κυπριακού, αλλά ως έναν ακόμη παράγοντα υπονόμευσης των συμφερόντων της.
Νευρικότητα
Επιπλέον, η τουρκική επαναφορά των ζητημάτων που αφορούν το καθεστώς των νησιών του Ανατολικού Αιγαίου, αναδεικνύει τη νευρικότητα της Αγκυρας, πρώτον, για την αμερικανική de facto υποστήριξη της Αθήνας με την αποστολή πολεμικών στα Δωδεκάνησα. Και, δεύτερον, για τις κινήσεις που αναμένεται να κάνει η Αθήνα το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα σε σχέση με την επέκταση της αιγιαλίτιδας ζώνης από τα 6 στα 12 ναυτικά μίλια, τουλάχιστον στο δυτικό μέρος της ηπειρωτικής χώρας (Ιόνιο και δυτικά των Κυθήρων). Την τουρκική νευρικότητα επιτείνει η διαφαινόμενη επικράτηση στη Λιβύη, ενός καθεστώτος αρνητικού, αν όχι εχθρικού, έναντι της Αγκυρας. Σε περίπτωση οριοθέτησης ΑΟΖ προς τα νότια, το μεγαλύτερο μέρος της διαπραγμάτευσης που θα πρέπει να κάνει η Ελλάδα, αφορά την ακτή της Λιβύης, η οποία αντίκειται της Πελοποννήσου και του μεγαλύτερου μέρους της Κρήτης.
Υπό αυτές τις συνθήκες, είναι απολύτως κατανοητό, ότι την Αθήνα ανακουφίζει ιδιαιτέρως η απόφαση της Ουάσιγκτον να αυξήσει συνολικά τη ναυτική παρουσία στην Ανατολική Μεσόγειο και, επακόλουθα και στην Ελλάδα. Αν και η αύξηση της παρουσίας αφορά κατά κύριο λόγο την προβολή αμερικανικής ισχύος, έναντι της ρωσικής επιρροής, η εμφάνιση αμερικανικών πλοίων στο Αιγαίο είναι περισσότερο από ευπρόσδεκτη.
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 30 Απριλίου 2019

«Αυτό δεν είναι χωριάτικη, είναι σανό!» Η ελληνική χωριάτικη σαλάτα που εξόργισε τους Αυστραλούς (ΦΩΤΟ)

http://police-voice.blogspot.com/


Police-Voice blog ➤
Μία φωτογραφία στο Ίνσταγκραμ χωριάτικης σαλάτας που σερβιρίστηκε στο Ελληνικό Φεστιβάλ Semaphore της Αυστραλίας, ήταν αρκετή για να ξεσπάσει ένας ακόμη διαδικτυακός «πόλεμος» για την παραποίηση κλασικών συνταγών.
Δεν έχουν περάσει πολλές ημέρες από τότε που οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είχαν βάλει στο στόχαστρο τη συνταγή για παστίτσιο που δημοσίευσαν οι New York Times και η οποία απείχε πολύ από την κλασική ελληνική συνταγή, σειρά τώρα έχει μία χωριάτικη σαλάτα στην Αδελαϊδα της Αυστραλίας.

Εκεί λοιπόν, πραγματοποιήθηκε πρόσφατα το Ελληνικό Φεστιβάλ Semaphore, ένα από τα μεγαλύτερα φεστιβάλ της Αυστραλίας, που τιμά τον πολιτισμό, τις παραδόσεις και φυσικά τη γαστρονομία της Ελλάδας. Ανάμεσα στα ελληνικά φαγητά που σερβίρονταν στο φεστιβάλ ήταν και η χωριάτικη σαλάτα. Σε μία φωτογραφία όμως που ανέβασε ένας από τους επισκέπτες στο λογαριασμό του στο Instagram, είναι εμφανές ότι αυτή η σαλάτα δεν μοιάζει και πολύ με ό,τι φτιάχνουμε στα σπίτια μας ή σερβίρεται στα εστιατόρια.
Για την ακρίβεια, η συγκεκριμένη σαλάτα εκτός από ντομάτα, αγγούρι, πιπεριές, κρεμμύδι και ελιές, περιελάμβανε και iceberg, ενώ δεν της είχαν προσθέσει καθόλου φέτα. Το αποκορύφωμα δε ήταν ότι συνοδευόταν από ιταλικό dressing, αντί για σκέτο ελαιόλαδο.
Ο απογοητευμένος από τη σαλάτα του επισκέπτης του φεστιβάλ τη φωτογράφισε, τη δημοσίευσε και τα οργισμένα σχόλια άλλων χρηστών ξεκίνησαν. «Τι ντροπή», «είναι ό,τι πιο λυπηρό έχω δει», «δεν μπορώ ούτε να την κοιτάζω» ήταν μερικά από τα σχόλια για τη σαλάτα. Ένας άλλος αστειεύτηκε για το ιταλικό dressing, γράφοντας «σαφώς οι Ιταλοί εφηύραν την χωριάτικη σαλάτα», ενώ δεν ήταν λίγοι και όσοι βρήκαν τη μερίδα υπερβολικά μικρή.
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Τι αποκαλύπτει η μαραθώνια κατάθεση της 18χρονης μαθήτριας .για τις .67χρονου φωτογράφου καλλιστείων και του 40χρονου εικαστικού

http://police-voice.blogspot.com/


Police-Voice blog ➤
Τι αποκαλύπτει η μαραθώνια κατάθεση της 18χρονης μαθήτριας για τις διαστροφικές απαιτήσεις του 67χρονου φωτογράφου καλλιστείων και του 40χρονου εικαστικού που έστηνε πορνογραφικά κόνσεπτ και μεταμοντέρνα διονυσιακά όργια με πρωταγωνίστριες ανήλικα κορίτσια τα οποία προσέγγιζαν στα καφέ, στα κλαμπ και τους σταθμούς του μετρό.
Από τα παιδικά της χρόνια έζησε την απόρριψη και την εγκατάλειψη από την οικογένεια της. Στα 14, μια γνωριμία με έναν περίεργο τύπο που της συστήθηκε ως “Πιέρ, ο γνωστός φωτογράφος των καλλιστείων”, την έριξε στα δίχτυα της πορνογραφίας ανηλίκων. Στο σκοτεινό κόσμο της διαστροφής που είχε στηθεί στο “όνομα της τέχνης”, γνώρισε και έναν γνωστό εικαστικό που είδε στο πορσελάνινο πρόσωπο της την μούσα του. Αυτή που θα ενσάρκωνε τον αλλόκοτο χαρακτήρα της γυναίκας – σάτυρου σε ένα πορνοδιαστροφικό κόνσεπτ με μεταμοντέρνα διονυσιακά όργια και drag queens. Τελικά, λίγο πριν συμπληρώσει τα 18 της χρόνια η μαθήτρια βρήκε το θάρρος και τη δύναμη να περάσει το κατώφλι του Ανηλίκων της Ασφάλειας Αττικής και να καταγγείλει όλα όσα ζούσε με τον φωτογράφο και τον βραβευμένο ζωγράφο.
Η κατάθεση της  συγκλονίζει. Πρόκειται για μια εκ βαθέων εξομολόγηση, ένα οδοιπορικό φρίκης στα “σκοτεινά φεγγάρια” της Αθήνας. Γιατί τόσο ο 67χρονος φωτογράφος των καλλιστείων όσο και ο 40χρονος εικαστικός της Σχολής Καλών Τεχνών με συμμετοχή σε Μπιενάλε και εκθέσεις σε γνωστές γκάλερι, δεν την ανάγκαζαν μόνο να ποζάρει στο φωτογραφικό τους φακό γυμνή, αλλά την υποχρέωναν και να ψαρεύει ανήλικες και να τις δίνει σε αυτούς. Απευθυνόμενη στους αξιωματικούς του Ανηλίκων η μαθήτρια κλείνοντας την πολυσέλιδη κατάθεση της είπε με δάκρυα στα μάτια: “Αυτό που θέλω να σας πω είναι ότι έχω φοβηθεί καθώς μπορεί οι φωτογραφίες μου με τον ζωγράφο και τον Πιέρ να κυκλοφορήσουν και να πέσουν στα χέρια οποιουδήποτε. Δεν καταλάβαινα ότι αυτά ήταν κακά για μένα και θέλω να γίνει ο,τι καλύτερο για να μην με εκθέσουν αυτοί οι άνθρωποι και πιστεύω ότι πρέπει να τιμωρηθούν για όλα αυτά…”.
pier02
Ο 40χρονος εικαστικός και ο 67χρονος Πιερ (κάτω), ο φωτογράφος καλλιστείων με τα ψυχολογικά προβλήματα: οι δύο συλληφθέντες που φέρονται να πρωταγωνιστούν στο σκάνδαλο πορνογραφίας ανήλικων κοριτσιών
Η γνωριμία με τον Πιερ
Ήταν μεσημέρι της 22ας Φεβρουαρίου 2019. Η μαθήτρια της Α΄Λυκείου, δύο μήνες πριν γίνει 18 ετών, μπαίνει στο κτήριο της Ασφάλειας και ανεβαίνει στα γραφεία της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων αποφασισμένη να ανοίξει το στόμα της και να αποκαλύψει τα όσα φρικτά βίωνε τα τελευταία τρία χρόνια. “Έχω αρχίσει να μεγαλώνω και νιώθω πιο ώριμη. Έχω καταλάβει ότι κάποια πράγματα που έχουν συμβεί πρέπει να σας τα πω” λέει και παίρνοντας μια βαθιά ανάσα ξεκινά σε μια de profundis εξομολόγηση που κράτησε οκτώ ώρες να βγάζει από μέσα της όσα τη βασάνιζαν. Ουσιαστικά περιέγραψε τις εμπειρίες της με δύο περίεργους άνδρες που στον άγουρο φυζίκ της αντίκριζαν την εύθραυστη Λολίτα του Ναμπόκοφ. Τον Πιέρ, τον 67χρονο φωτογράφο καλλιστείων με τα σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα, τις βαριές φαρμακευτικές αγωγές και τις συχνές επισκέψεις στα ψυχιατρεία και τον 40χρονο γνωστό εικαστικό που είχε μετατρέψει το υπόγειο του σπιτιού του σε σκοτεινό θάλαμο διαστροφής που είχε βαφτίσει τέχνη. Αξίζει να επισημανθεί ότι με οδηγό την κατάθεση της, δύο μήνες αργότερα οι αστυνομικοί τους συνέλαβαν για να αποκαλυφθεί ότι στα μαύρα δίχτυα τους είχαν παγιδευτεί και δεκάδες άλλα ανήλικα κορίτσια.
“Τον γνώρισα λίγο πριν κλείσω τα 15 μου χρόνια. Το βράδυ της 21ης Ιανουαρίου του 2015 στο μετρό του σταθμού Λαρίσης ήρθε και μου μίλησε αυτός ο άνθρωπος. Ήταν 55 με 60 χρόνων και συνοδευόταν από μια άλλη κοπέλα περίπου 23 χρόνων και μιλούσε πολύ καλά ελληνικά. Με ρώτησε αν θα πήγαινα σε κάποιο club και αν ήθελα να πάω μαζί του εκεί που θα πήγαινε αυτός με την κοπέλα. Ξεκίνησε να μου μιλάει και μου συστήθηκε ως Πιέρ και η φίλη του ως Άντζελα. Το όνομα Πιέρ μου φάνηκε κάπως παράξενο και τον ρώτησα αν είναι το πραγματικό ή κάποιο ψευδώνυμο. Η απάντηση του ήταν πως όχι και πως το πραγματικό το ξέρει μόνο η Άντζελα.
Αφού δέχτηκα την πρόταση κατευθυνθήκαμε στο club Area 19 στην περιοχή του Βοτανικού. Μετά πήγαμε σε ένα άλλο club και φεύγοντας μου πρότεινε αν ήθελα να περάσω από το σπίτι που διέμεναν μαζί όπως μου είπαν.
Συμφώνησα και πήγαμε σε διαμέρισμα 1ου ορόφου στο κέντρο της Αθήνας. Μόλις μπήκαμε στο σπίτι μου ζήτησε να πάμε στον υπολογιστή του ώστε να του δώσω τον λογαριασμό μου στο Facebook”. ΄Έτσι περιγράφει την πρώτη γνωριμία της με τον Πιέρ η μαθήτρια και στη συνέχεια εξιστορεί όσα της πρότεινε εκείνο το βράδυ “Μου έκανε μια ανοικτή κουβέντα για τη μόνη συναναστροφή που θέλει και μπορεί να έχει με κοπέλες ηλικίας 13 – 18 ετών. Η αιτιολόγηση της συναναστροφής αυτής με κορίτσια των ηλικιών που προαναφέρθηκα ήταν ότι μόνο με αυτές μπορεί να έχει επικοινωνία και μπορεί να μιλάει για θέματα που τον απασχολούν.
Τόνισε αρκετές φορές πως δεν μπορεί να μιλάει με πιο μεγάλες κοπέλες και κατά τη διάρκεια του λόγου του έδειχνε μεγάλη αποστροφή προς το ανδρικό φύλο. Μετά από λίγη ώρα είχα απορίες γιατί δεν μπορεί να μιλά με άλλες ηλικίες και απάντησε “Διότι δεν έχω κάτι να πω μαζί τους ενώ με τα κοριτσάκια μπορώ να πω πολλά. Θέλω να είμαι καθοδηγητής τους και προστάτης τους”. Για το λόγο ότι η ηλικία μου ήταν στο χρονικό πλαίσιο στο οποίο αναφερόμαστε ήμουν δηλαδή 14 ετών μου ζήτησε με ευγενικό και εκλεπτυσμένο λόγο να τον φέρω σε επαφή με κοπέλες οι οποίες τον ενδιέφεραν για φωτογραφίες. Τις κοπέλες για τις οποίες ενδιαφερόταν θα τις έβρισκα από το Facebook και θα με ενημέρωνε να έρθω σε επικοινωνία μαζί τους για να κανονίσω συνάντηση χωρίς στην αρχή να αναφέρω αυτόν για λόγους ασφαλείας όπως μου είπε. Εκτός από την εύρεση διαφόρων λογαριασμών κοριτσιών στο Facebook για τα οποία ενδιαφέρεται ζήτησε να παρευρίσκομαι μαζί του σε διάφορα νυχτερινά κέντρα, εκδηλώσεις που μαζεύονται αυτές οι ηλικίες ώστε να μπορώ με ευκολία να ανταλλάσσω στοιχεία με τις κοπέλες”.
pier04
«Το δωμάτιό του είχε ένα κρεβάτι στο οποίο βάζει συνέχεια σεντόνια με παιδικά σχέδια. Κόμικς, όπως Looney Tunes και Tweety. Εχει πάρα πολλές φωτογραφίες, κορνίζες και αφίσες από γυναίκες και μικρές κοπέλες, πιθανόν ανήλικες. Κάποιες από αυτές είναι γυμνές»
Shooting στο παιδικό δωμάτιο 
Η μαθήτρια άρχισε να έχει συχνές επαφές με τον ηλικιωμένο φωτογράφο και να περνά πολλές ώρες μαζί του. “Ο Πιέρ μου είχε βγάλει πάρα πολλές φωτογραφίες στο σπίτι του και σε διαφορετικούς εξωτερικούς χώρους όπως στο ΟΑΚΑ, στον ηλεκτρικό σταθμό Αμαρουσίου, στην πλατεία Συντάγματος, στο Θησείο και το Μοναστηράκι αλλά και σε νυχτερινά μαγαζιά. Επίσης μου είχε βγάλει και πολλές φωτογραφίες στο σπίτι του, στο δωμάτιο του το 2016 – 2017” λέει η μαθήτρια στην κατάθεση της και δίνει στους αστυνομικούς δεκάδες φωτογραφίες που της είχε τραβήξει ο 67χρονος. Όπως κατέθεσε, το σπίτι του ήταν γεμάτο με φωτογραφίες κοριτσιών ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει η περιγραφή του δωματίου μέσα στο οποίο κοιμόταν ο Πιέρ. “Το δωμάτιο του είχε ένα κρεβάτι στο οποίο βάζει συνέχεια σεντόνια με παιδικά σχέδια. Κόμικς, όπως Looney Tunes και Tweety. Έχει πάρα πολλές φωτογραφίες, κορνίζες και αφίσες από γυναίκες και μικρές κοπέλες πιθανόν ανήλικες. Κάποιες από αυτές είναι γυμνές. Ακόμη, στο δωμάτιο έχει πάρα πολλά βιβλία και παιχνίδια που αναφέρονται ή απεικονίζουν τον Α’ και Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο, τον Χίτλερ, ναζιστικά σύμβολα και στρατιωτικά σχέδια”.
Όπως αποκάλυψε η μαθήτρια στους αστυνομικούς ο Πιέρ, άλλαζε κάθε μήνα τηλέφωνο αγοράζοντας κάρτες Sim από αλλοδαπούς. Μάλιστα στην κατάθεση της αναφέρεται και στην αφόρητη πίεση που δεχόταν από τον συγκεκριμένο άνδρα. “Μου ασκούσε ψυχολογική πίεση συνέχεια και πιεζόμουν πάρα πολύ. Έμπαινα στη διαδικασία να κάνω πράγματα για να τον ικανοποιήσω χωρίς να σκέφτομαι τι ακριβώς κάνω. Τον Ιούλιο του 2016 μου είχε προτείνει να ανοίξουμε ένα πρακτορείο μοντέλων για gothic άτομα”.
Ο δικηγόρος του 67χρονου κ. Ευάγγελος Ναούμης, μιλώντας στο ΘΕΜΑ τόνισε πως «ο εντολέας μου δεν ήτο σε θέση να αρθρώσει στοιχειωδώς υπερασπιστικό λόγο ενώπιον της κυρίας ανακριτριας ,αφού πάσχει εκ δυσιατου ψυχικού νοσήματος -σχιζοφρένειας ,τυγχάνει ανάπηρος. Πλην όμως αρνήθηκε τον σκληρό πυρήνα του κατηγορητηρίου αφού έχει ως πάρεργον την αποτυπωσιν φωτογραφιών μόδας καλλιτεχνικών εκδηλώσεων και καμία σχέση με κυκλώματα διακίνησης πορνογραφικού υλικού. Έχει δε ποινικό και κοινωνικό βίο άσπιλο, ζει εν εσχάτη απορία. Δια τούτο του ετέθη μόνον ως περιοριστικός όρος η εμφάνισις και εξέτασις από Δημόσιο Ψυχιατρείο» ενώ ο συνήγορος της συγκατηγορούμενης συντρόφου του φωτογράφου κ. Χρήστος Πλιάτσικας επεσήμανε ότι “Κατά την απολογίαν της απεδειξεν ότι έχει σταθεραν κα τίμια εργασία επι σειρά ετών και ουδέν την συνδέει με την κατηγορία διακίνησης πορνογραφικού υλικού πέραν μιας ελευθερας σχέσεως συγκατοικησεως με τον δεύτερο των συγκατηγορουμένων της».
pier05
Oι φωτογραφίες της 5ης Φεβρουαρίου από το ημιυπόγειο της Κυψέλης, που ήταν και η αφορμή για την καταγγελία
Ο έκφυλος εικαστικός 
Στην κατάθεση της η μαθήτρια αναφέρθηκε σε μια δεύτερη γνωριμία που έγινε πριν μερικούς μήνες και στάθηκε αφορμή να πάρει την απόφαση να τα πει όλα στην Αστυνομία. Πρόκειται για αυτή με τον 40χρονο βραβευμένο εικαστικό που θέλησε να τη βυθίσει στο έσχατο έρεβος. “Την Κυριακή 13 Ιανουαρίου του 2019, απόγευμα προς βράδυ ήμουν με δύο φίλες μου, τη Μαρία 17 χρόνων και τον Κωνσταντίνο 21 σε καφετέρια στην Κυψέλη. Κάποια στιγμή μπήκε στο μαγαζί ένας άνδρας που δεν τον είχα ξαναδεί περίπου 40 ετών ψηλός και ήρθε και έκατσε δίπλα μου. Ξεκίνησε να μου μιλάει. Μου ζήτησε τσιγάρο γιατί κάπνιζα και μου είπε το όνομα του. Μου ανέφερε ότι έχει τελειώσει τη Σχολή Καλών Τεχνών ότι κάνει φωτογραφήσεις και ότι έχει στούντιο” λέει η μικρή και στις επόμενες γραμμές προσθέτει ότι “Ανταλλάξαμε τηλέφωνα και την επόμενη μέρα μου έστειλε μήνυμα στο viber και ξεκινήσαμε να μιλάμε. Μου έστειλε κάποια μηνύματα και μου πρότεινε να κάνουμε μια φωτογράφηση. Επειδή είχα μπει στη σελίδα του Internet που μου έδειξε και μου άρεσαν οι φωτογραφίες δέχτηκα να κάνω μια φωτογράφηση καλλιτεχνική. Μου έστειλε κάποια μηνύματα που έλεγαν τα εξής “Στείλε μου ο,τι πιο έκφυλο έχεις θα σου στείλω και εγώ. Γυμνό κάνεις;Γυμνή φωτό στο ίδιο κόνσεπτ. Δεν έχω ολόσωμη να δεις και κάτι τέτοιο σκεφτόμουν για σένα αλλά πιο τσοντέ. Όχι φθηνό τσοντέ, με άποψη…”. Κανονίσαμε το ραντεβού για τη φωτογράφηση για τις 5 Φεβρουαρίου”.
Τα όσα έγιναν στο ημιυπόγειο στούντιο της Κυψέλης περιγράφονται με κάθε λεπτομέρεια. “Ξεκινήσαμε να βγάζουμε κάποιες δοκιμαστικές φωτογραφίες χωρίς κάποιο συγκεκριμένο σενάριο και αν πήγαινε καλά μου είπε ότι θα μου σύστηνε και φίλο του φωτογράφο για να προχωρήσουμε και σε άλλες. Μου έδινε οδηγίες για το πως θα στηθώ στις φωτογραφίες και σταδιακά μου έλεγε να κατεβάσω τα ρούχα μου ώστε να φαίνεται το σώμα μου. Στην αρχή μου έδωσε ένα κόκκαλο αλόγου που το χρησιμοποίησα για τις φωτογραφίες”.
Την επόμενη ημέρα όπως είπε δέχτηκε πάλι μηνύματα στο viber. Αυτή τη φορά πιο τολμηρά… “Μου έλεγε τα εξής “Σε παρακαλώ μίλησε με το φίλο σου που κάνει drug show και σε παρακαλώ ψήσε τον να τον γ….. και να σε παίρνω φωτό. Θα βγει φανταστικό. Έχω φοβερές ιδέες θέλω να είσαι η μούσα μου και να κάνουμε ένα κόνσεπτ που να είσαι ο σάτυρος! Διονυσιακά όργια με σάτυρο γυναίκα! Δεν θα είναι φανταστικό; Εσύ θα ήθελες να πας με άνδρα ή θες μόνο να γ…. άνδρα; Επίσης θα μπορούσες να βρεις και άλλη γυναίκα που να ψήνεται για κάτι τέτοιο”.
Η κοπέλα ζήτησε να της στείλει με μέιλ τις “καλλιτεχνικές” φωτογραφίες που είχε τραβήξει. Όμως όταν το έκανε αρκετές ημέρες αργότερα έπαθε σοκ. Ο ζωγράφος, είχε κάνει λάθος την ηλεκτρονική αλληλογραφία και προώθησε το απαγορευμένο υλικό σε άλλη διεύθυνση η οποία όπως ανακάλυψε η κοπέλα είναι υπαρκτή. Και όταν απέστειλε και στη δική της τότε την έλουσε κρύος ιδρώτας. “Όταν άνοιξα τα μειλ, είδα τις φωτογραφίες που μου είχε τραβήξει ο άνδρας αυτός στο ημιυπόγειο που είχα πάει. Είναι 66 φωτογραφίες και δείχνουν εμένα σε διαφορετικές στάσεις, προκλητικές χωρίς τα ρούχα μου, γυμνή και εστιασμένες στα γεννητικά μου όργανα. Δεν είχαμε συμφωνήσει τίποτα τέτοιο και θεωρώ ότι με προσβάλλουν, με ενοχλεί που έγινε όλο αυτό, αισθάνομαι άσχημα. Επίσης φοβάμαι πάρα πολύ γιατί όπως μου είπε τις έστειλε και σε άλλα μειλ από το δικό μου και δεν ξέρω ποιος άλλος τις έχει δει”.
πηγή:Δημήτρης Πώποτας, Άρια Καλύβα
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Πυρκαγιά στο πρώτο τουρκικό αεροπλανοφόρο λεμε τώρα Anadolu (L-408) [ΒΙΝΤΕΟ]

http://police-voice.blogspot.com/


Police-Voice blog ➤
Φωτιά ξέσπασε τη νύχτα στα ναυπηγεία της Tuzla, στην Κωνσταντινούπολη, στο πρώτο υπό ναυπήγηση τουρκικό αεροπλανοφόρο TCG Anadolu το οποίο στην πραγματικότητα είναι ελικοπτεροφόρο πλοίο αμφιβίων επιχειρήσεων LHD (landing helicopter dock).
Η πυρκαγιά φέρεται να κατασβέστηκε τις δυνάμεις της πυροσβεστικής που έσπευσαν στο σημείο.
Σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες, δεν υπήρξαν τραυματισμοί ή απώλειες αλλά οι Τούρκοι υποψιάζονται σαμποτάζ και τα αίτια της φωτιάς διερευνώνται.
Αυτό που έχει ελληνικό ενδιαφέρον είναι, αν υπήρξε σαμποτάζ ποιος το διέπραξε και αν η φωτιά θα καθυστερήσει την εξέλιξη της ναυπήγησης και πόσο.
Υπενθυμίζεται, ότι η καθέλκυση του πλοίου προγραμαμτίζονταν να γίνει εντός του τρέχοντος έτους.
Βέβαια το τουρκικό αεροπλανοφόρο μελλοντικά θα το χρησιμοποιούσαν F-35 B που αποτελεί την ναυτική έκδοση του μαχητικού αεροσκάφους σχεδίασης stealth της Lockheed.
Τώρα που τίθεται εν αμφιβόλω η παράδοση γενικώς των F-35 στην Τουρκία όσο τουλάχιστον παραμένει ερντογανική, μένει να φανεί πως θα χρησιμοποιηθεί το αεροπλανοφόρο στο μέλλον.
Mπορεί εύκολα όμως να μεταφέρει επιθετικά ελικόπτερα για να επιχειρήσουν σε κάποιο ελληνικό νησί.
ο συμβόλαιο για την σχεδίαση και την μεταφορά τεχνογωσίας για το TCG Anadolu (L-408) υπογράφτηκε μεταξύ του τουρκικού ΥΦΥΠΑΜ για τις αμυντικές βιομηχανίες και της ισπανικής Navantia το 2015.
Βασίζεται πάνως στο ισπανικό LHD Juan Carlos I και στο αυστραλιανό Canberra-class αλλά το TCG Anadolu θα καταγραφτεί ως ελαφρύ αεροπλανοφόρο από την τουρκική Lloyd και θα παραδοθεί το 2021 στο τουρκικό Ναυτικό.
Έχει εκτόπισμα 28,000 τόνους με μέγιστο φορτίο και μήκος 225 μέτρα ενώ διαθέτει στο κατάστρωμά του 6 σημεία προσγείωσης και προορίζονταςν να μεταφέρει 12 F-35B και 12 ελικόπτερα αναλόγως της διαμόρφωσης.
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Βενεζουέλα με το δάχτυλο στη σκανδάλη! Κάλεσμα Γκουαϊδό σε εξέγερση – Πραξικόπημα καταγγέλλει ο Μαδούρο – Video σοκ με στρατιώτες να συλλαμβάνουν… στρατιώτες

http://police-voice.blogspot.com/


Police-Voice blog ➤
Πραξικόπημα ή εμφύλιος μοιάζουν οι πιο πιθανές «επιλογές» στη Βενεζουέλα μετά τις δραματικές εξελίξεις των τελευταίων ωρών. Εξελίξεις που πυροδότησε ένα video τριών λεπτών που έδωσε στη δημοσιότητα ο Χουάν Γκουαϊδό, ο πρόεδρος της Εθνοσυνέλευσης που τον περασμένο Ιανουάριο αυτοανακηρύχθηκε πρόεδρος και ζητά στρατιωτική εξέγερση για να πέσει ο Νικολάς Μαδούρο.

Ο Γκουαϊδό κάλεσε τους υποστηρικτές του στη βάση Λα Καρλότα, στο Καράκας, όπου έφτασαν γρήγορα και δυνάμεις του στρατού που παραμένουν πιστές στον Μαδούρο. Τα επεισόδια δεν άργησαν. Δακρυγόνα, χάος, φωνές και πυροβολισμοί.Το video που δείχνει τον Γκουαϊδό μπροστά από βαριά οπλισμένους στρατιώτες να ανακοινώνει πως έχει φτάσει η ώρα για την τελική φάση της «επιχείρησης Ελευθερία» προκάλεσε την έντονη αντίδραση της κυβέρνησης Μαδούρο, που από την πρώτη στιγμή έκανε λόγο για πραξικόπημα σε εξέλιξη.
Δείτε live εικόνα από τη Βενεζουέλα
Ένα video που κάνει τον γύρο των social media (τα οποία υπολειτουργούν για την ώρα στη Βενεζουέλα σύμφωνα με πληροφορίες) προκαλεί σοκ. Στρατιώτες με μπλε περιβραχιόνια (δείγμα πως έχουν συνταχθεί με τον Γκουαϊδό), με τα όπλα προτεταμένα σταματούν τεθωρακισμένα του στρατού, κατεβάζουν και συλλαμβάνουν στρατιώτες που παραμένουν πιστοί στον Μαδούρο.
Δείτε το video
Δημοσιογράφος του Reuters μετέδωσε πως είδε τις δυνάμεις ασφαλείας να κάνουν χρήση δακρυγόνων εναντίον του Γκουαϊδό και περίπου 70 οπλισμένων ανδρών με στρατιωτική περιβολή κοντά στην αεροπορική βάση. Εκεί βρίσκονται και πολίτες που στηρίζουν τον Γκουαϊδό, ο οποίος είχε καλέσει σε νέα συγκέντρωση διαμαρτυρίας.
Οπαδοί του Γκουαϊδό έξω από τη στρατιωτική βάση Λα Καρλότα – Φωτογραφία Facebook Γιάννης Κουζινος
Στο ίδιο σημείο ακούστηκαν και πυροβολισμοί, με αποτέλεσμα να επικρατήσει πανικός. Δεν είναι σαφές ακόμη από ποια πλευρά προήλθαν οι πυροβολισμοί.
Ο Γκουαϊδό, που βρίσκεται στην αεροπορική βάση Λα Καρλότα (μια βάση στρατηγικής σημασίας στο Καράκας) είχε δηλώσει στο video – κάλεσμα προς τους πολίτες της Βενεζουέλας ότι ξεκινά η τελική φάση του σχεδίου του να ρίξει τον Μαδούρο από την κυβέρνηση. Κάνοντας το με στρατιώτες στο πλευρό του, ο συνειρμός για πραξικόπημα δεν άργησε να γίνει.
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »