Σοκ έχει προκαλέσει στην κοινή γνώμη η δολοφονία της 32χρονης γυναίκας στο Β’ Νεκροταφείο.
Ο δολοφόνος τη χτύπησε με μαχαίρι πισώπλατα και την άφησε να ξεψυχήσει. Συγκλονίζει ο πατέρας της που μιλά για πληρωμένο δολοφόνο καθώς, όπως λέει, το παιδί του εργαζόταν στο ΣΔΟΕ και χειριζόταν δύσκολες υποθέσεις.
“Να βγει και να πει το ΣΔΟΕ ποιες υποθέσεις χειριζόταν” είπε οργισμένος μιλώντας στην εκπομπή “Καλημέρα Ελλάδα” του ΑΝΤ1.
Δεν μπορεί ακόμη να πιστέψει πως έγινε το κακό, είπε ο άτυχος άνδρας. “Μέρα μεσημέρι να σκοτώσουν το κορίτσι;” αναρωτήθηκε και σημείωσε πως το έγκλημα έγινε απόγευμα, κοντά στις έξι “δίπλα σε βενζινάδικο και κοντά στη λεωφόρο Ηρακλείου”.
Ξέσπασε ο άτυχος άνδρας λέγοντας “ορκίζομαι στον τάφο του παιδιού μου και στη μνήμη του ότι θα τον σκοτώσω και μέσα στη φυλακή θα μπω να τον σκοτώσω”.
Δεν μπόρεσε να κρύψει την οργή του ο πατέρας της 32χρονης λέγοντας πως ακόμη και αν πρόκειται για έναν απλό εγκληματία και όχι για έναν επαγγελματία δολοφόνο και πάλι η ευθύνη ανήκει στο κράτος καθώς δεν παρέχει την απαραίτητη ασφάλεια στους πολίτες.
Όπως είπε ωστόσο, δεν γνωρίζει εάν η κόρη του, λόγω της επαγγελματικής της ιδιότητας και της εργασίας της στο ΣΔΟΕ δεχόταν κάποιες απειλές.
“Αν το γνώριζα δεν θα είχα χάσει το παιδί μου” είπε χαρακτηριστικά.
Χαμός έγινε εχθες έξω από το θέατρο «Αριστοτέλειον» της Θεσσαλονίκης, όπου συγκεντρώθηκαν μέλη θρησκευτικών οργανώσεων, για να διαμαρτυρηθούν για την παράταση «Η Ωρα του Διαβόλου» που παρουσιάζεται στο θέατρο.
Οι αστυνομικές δυνάμεις βρίσκονταν από νωρίς στο σημείο. Τα επεισόδια ξεκίνησαν, όταν οι διαμαρτυρόμενοι επιχείρησαν να μπουν στο θέατρο.
Τότε συγκρούστηκαν με τους αστυνομικούς και για αρκετή ώρα ο χώρος έξω από το θέατρο, μετατράπηκε σε… πεδίο «μάχης». Δείτε στις εικόνες τους διαδηλωτές, με σταυρούς και ελληνικές σημαίες στα χέρια, να συγκρούονται με τους αστυνομικούς:
Η κατάσταση εκτονώθηκε και στις 9.00 το βράδυ άρχισε η θεατρική παράσταση.
ΚΥΜΑ διαμαρτυριών για βλάσφημη θεατρική παράσταση μασόνου σατανιστή! «Η Παναγία κάνει έρωτα με το διάβολο»
Το κάλεσμα για τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας των ορθόδοξων χριστιανών:
«ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΒΛΑΣΦΗΜΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ” Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ” ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 18/10/2017 (Ν.Η) ΣΤΙΣ 8.30 μ.μ… ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ π.ΚΛΕΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΒΛΑΣΦΗΜΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ , ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ…..ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΗΝ ΒΛΑΣΦΗΜΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ” Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ” ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΤΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ , Η ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ ΚΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ....ΒΛΑΣΦΗΜΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΑΣΟΝΟΥ ΣΑΤΑΝΙΣΤΗ FERNANDO PESSOA ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΝ…. ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΤΕ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ….Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΣΤΙΣ 11 ΟΚΤΩΒΡΗ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΙΣ 22 ΟΚΤΩΒΡΗ…. ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ»
Από τη σελίδα στο Facebook της ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ (15 Οκτωβρίου στις 10:43 π.μ.):
«Η ώρα του διαβόλου» βλάσφημη θεατρική παράσταση του μασόνος σατανιστή fernando pessoa παίζεται αυτές τις μέρες στην Θεσσαλονίκη στο θέατρο Αριστοτέλειον…. βλασφημείται η Παναγία μας και ο τριαδικός Θεός… η παράσταση ξεκίνησε στις 11 Οκτώβρη και θα διαρκέσει μέχρι και τις 22 Οκτώβρη… χριστιανοί ορθόδοξοι αντισταθείτε στα σχέδια των αντίχριστων δυνάμεων.
Δείτε πληροφορίες σχετικά με την βλάσφημη παράσταση «η ώρα του διαβόλου» που ξεκίνησε την Τετάρτη 11 Οκτώβρη και θα ολοκληρωθεί ο κύκλος των παραστάσεων την Κυριακή 22 Οκτώβρη στο θέατρο Αριστοτέλειον στην Θεσσαλονίκη που βρίσκεται στην οδό Εθνικής Αμύνης
η ώρα που ξεκινάει η παράσταση όλες αυτές τις μέρες είναι στις 21.30.
Πάρτε τηλέφωνο στο θέατρο, στο νούμερο 2310 250303 και διαμαρτυρηθείτε
Η υπόθεση της βλάσφημης παράστασης….
Ο πρωταγωνιστής υποδύεται τον διάβολο και τη γυναίκα (δυο ρολοι) και έχει το όνομα Μαρία.
Στο έργο ακούγεται ένα τραγούδι που επαναλαμβάνει την λέξη «σατάν¨».
Η Μαρία εμφανίζεται σε βίντεο σχεδόν γυμνή σε σχήμα εσταυρωμενου!!!!!!!
Πριν αρχισει το εργο ακουγεται το «πατερ ημων» σε πρωτο ενικο προσωπο και φυσικα αναφερεται στον πρωταγωνιστη (διαβολο) ωπου η μαρια γονατιζει και πλησιαζει να του φιλησει το χερι…
Ο διάβολος λέει ότι είναι αδελφός του Χριστού
Η Μαρία (το όνομα της Παναγίας) μένει ξαπλωμένη γυμνή επί σκηνής και ο διάβολος την πλησιάζει για να συνουσιασθεί μαζί της! (ήμαρτον κύριε)».
Συγγραφεας του βλάσφημου αυτού έργου είναι ο μασόνος σατανιστής fernando pessoa. (φωτό)…..
@ Ως μυστικιστής, ο Πεσσόα ήταν ένας ενθουσιώδης με τον εσωτερισμό , αποκρυφισμό, ερμητισμό, την αριθμολογία και την αλχημεία. Μαζί με τον πνευματισμό και την αστρολογία, προσέδωσε επίσης προσοχή στον νεοπαγανισμό, τη θεοσοφία, τον ροσιτρουσιανισμό και το μασονισμό, που επηρέασαν έντονα το λογοτεχνικό του έργο.
Το ενδιαφέρον του για τον αποκρυφισμό οδήγησε τον Pessoa να ανταποκριθεί στον Aleister Crowley ( Μέγα Σαντανιστή ) και αργότερα τον βοήθησε να επεξεργαστεί μια ψεύτικη αυτοκτονία, όταν ο Crowley επισκέφθηκε την Πορτογαλία το 1930. [31] Ο Pessoa μεταφράζει το ποίημα του Crowley «Hymn To Pan» [32] στα πορτογαλικά και ο κατάλογος της βιβλιοθήκης της Pessoa δείχνει ότι κατείχε τα βιβλία Crowley Magick στην Θεωρία και την Πρακτική και Εξομολογήσεις.
O Pessoa έγραψε επίσης στο δόγμα του Crowley για το Thelema σε πολλά μέρη, συμπεριλαμβανομένου του Moral.
ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΣΤΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
Λίγα λόγια για την παράσταση:
H παράσταση, “Η ώρα του Διαβόλου” με το Γιώργο Χρανιώτη και την Ευγενία Σαμαρά, σε σκηνοθεσία Γρηγόρη Αποστολόπουλου, το τολμηρό κείμενο του Πεσσόα, παρουσιάζεται σε μία παράσταση γεμάτη εντάσεις και ανατροπές. Από την Τετάρτη 11 Οκτωβρίου στο Θέατρο Αριστοτέλειον και για μόνο 10 παραστάσεις.
Ο Γιώργος Χρανιώτης ως Διάβολος και η Ευγενία Σαμαρά (που αναλαμβάνει στο νέο ανέβασμα το ρόλο της Μαρίας), «ορκίζονται» στον έρωτα, στο πάθος και στην αμφισβήτηση κάθε νόμου. Στη δεύτερη αυτή σεζόν της παράστασης, οι συντελεστές δίνουν μία νέα δυναμική στο έργο. Ανανεωμένη σκηνοθεσία, νέα visuals και φωτισμοί, πάντα με τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της ομάδας.
«Μείνετε λοιπόν ήσυχοι. Διαφθείρω, είναι βέβαιο γιατί κάνω τους άλλους να φαντάζονται. Αλλά ο Θεός είναι χειρότερος, κατά μία έννοια τουλάχιστον, γιατί έπλασε το φθαρτό σώμα, το οποίο από αισθητική άποψη είναι πολύ καλύτερο. Τα όνειρα τουλάχιστον δε σαπίζουν. Παρέρχονται. Δεν είναι έτσι καλύτερα;»
Το 1989 έρχεται στο φως ένα από τα πιο ενδιαφέροντα κείμενα του σπουδαίου Πορτογάλου λογοτέχνη Φερνάντο Πεσσόα. Αποδίδεται στα νεανικά του χρόνια και πραγματεύεται ένα από τα αγαπημένα του θέματα: Τη σχέση του διαβόλου με τον κόσμο. Τί συμβολίζει αυτός ο παράξενος άντρας σε αυτήν την «ώρα» της συνάντησής του με τη Μαρία; Πού αρχίζει και πού τελειώνει η αλήθεια; Και ποια πραγματικά είναι αυτή η αλήθεια; Αν υπάρχει Θεός και Διάβολος είναι πράγματι εχθροί ή συμπληρώνουν ο ένας τον άλλον; Πώς ένα τέτοιο ιδιαίτερο ζευγάρι, ο Διάβολος και η Μαρία του, αγγίζουν ιερά και ανίερα θέματα προτού πλησιάσουν ο ένας τον άλλον;
«Όλα είναι πιο μυστηριώδη από όσα πιστεύουμε. Όλα αυτά – ο Θεός, το Σύμπαν, εγώ- δεν είναι παρά ένα ψεύτικο κομμάτι της απρόσιτης αλήθειας.»
Ένα παιχνίδι λόγων και δράσεων σε μια «ώρα» διαφορετική, χωρίς τόπους, όρους, χρόνους ή ηθικές. Μία γνωριμία δύο διαφορετικών φαινομενικά κόσμων, με ουσιαστικό σκοπό την επικράτηση του ενός. Η αιώνια μάχη θρησκειών, φύλων, και θεωριών, βρίσκει στην παράσταση αυτή έδαφος για να ξεδιπλώσει μια ολόκληρη διαλεκτική πάνω σε μεγάλες αλήθειες. Την αλήθεια του Θεού, του ανθρώπου, του έρωτα. Σε ένα σκηνικό παιχνίδι χωρίς όρια, ο Διάβολος και η Μαρία του, ξεκινούν ένα παιχνίδι σαγήνης και υποταγής, χωρίς όρια. 13 εικόνες, 13 αλληγορικές και ταυτόχρονα αληθινές σκηνές σε μια «μάχη» ανάμεσα στον Άνδρα και τη Γυναίκα, το Θεό και τον Άνθρωπο, την Αλήθεια και το Ψέμα. Ο Πεσσόα δεν αφήνει περιθώρια λάθος ερμηνειών:
«Ο κόσμος είναι αυτό που βρισκόμαστε. Η σάρκα είναι αυτό που είμαστε. Ο Διάβολος είναι αυτό που επιθυμούμε.»
Οι δύο πρωταγωνιστές, σαν άγρια θηρία παίζουν χωρίς φραγμούς με «βαριές» έννοιες και δυσπρόσιτες αλήθειες. Χρησιμοποιούν κάθε μέσο για να επιβληθούν. Ο Διάβολος και όσα εκπροσωπεί και η Μαρία με ένα όνομα δυνατό και γεμάτο αναφορές. Και στο τέλος της Συνάντησης τους; Ένα παιδί; Σαρκασμός, ειρωνεία, γενναίο χιούμορ, φιλοσοφική διάθεση και σκηνική ένταση. Στην παράσταση, οι δύο πρωταγωνιστές περνούν από συνεχείς μυήσεις και μιμήσεις. Αλλάζουν ρόλους και «μανδύες» σε μια αναζήτηση, μεταφυσική αλλά και απόλυτα ρεαλιστική, της πραγματικής αλήθειας. Αν αυτή υπάρχει. Μια ώρα, σε μια νύχτα με φεγγάρι φυσικά, και όλα τα μαγικά συστατικά ενός παιχνιδιού αποπλάνησης και περιπλάνησης με στόχο… Την τελική επικράτηση…
*Η παράσταση είναι ακατάλληλη για ανηλίκους κάτω των 15 ετών
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες , πριν λίγο σφάξανε 26χρονη με 3 ΜΑΧΑΙΡΙΕΣ στο Β΄ Νεκροταφείο πάνω από τον ΤΑΦΟ! Μεγαλη κινητοποίηση της αστυνομίας.
Τα πρώτα συμπεράσματα δείχνουν δολοφονία. Στο σημείο σπεύδει ιατροδικαστής.
Σύμφωνα με την έρευνα της αστυνομίας, σύρθηκε πάνω σε τάφο ζητώντας βοήθεια, πριν καταλήξει.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι πριν από λίγη ώρα, διακόπηκε η κυκλοφορία στον σταθμό “Άνω Πατήσια” του ΗΣΑΠ για περίπου δέκα λεπτά. Αστυνομικοί έκαναν έρευνες στην αποβάθρα και στη συνέχεια αποχώρησαν.
Μαχαιρωμένη βρέθηκε 26χρονη γυναίκα, τις απογευματινές ώρες, στο Β’ Νεκροταφείο Αθηνών, στα Πατήσια.
Η γυναίκα φέρει τουλάχιστον έξι-επτά μαχαιριές και, σύμφωνα με την έρευνα της αστυνομίας, δέχτηκε τα μοιραία χτυπήματα πάνω από τάφο φιλικού της προσώπου. Η άτυχη γυναίκα σύρθηκε στο έδαφος, ζητώντας βοήθεια, για περίπου 15 μέτρα, ωστόσο ο δράστης την ακολούθησε και την μαχαίρωσε εκ νέου, δίνοντάς της τη «χαριστική βολή».
Τα μοιραία τραύματα για την άτυχη γυναίκα ήταν στον θώρακα (στο αριστερό ημιθωράκιο, πιο συγκεκριμένα), ενώ έχει δεχτεί μαχαιριές και στο πρόσωπο.
Στο σημείο έσπευσε η Ασφάλεια και το Ανθρωποκτονιών, προκειμένου να ερευνήσουν τα αίτια της δολοφονίας. Για λίγη ώρα διακόπηκε και η συγκοινωνία στον ΗΣΑΠ στα Πατήσια λόγω των ερευνών της αστυνομίας.
Στο σημείο έσπευσε και ιατροδικαστής, ο οποίος αναμένεται να παραδώσει το πόρισμά του, ώστε να βγουν στο φως οι συνθήκες κάτω από τις οποίες πραγματοποιήθηκε το φρικιαστικό έγκλημα στο Β’ Νεκροταφείο.
Καθώς φαίνεται, η γυναίκα είχε πάει στο νεκροταφείο, προκειμένου να ανάψει το καντήλι στο μνήμα φιλικού της προσώπου, που έφυγε από τη ζωή στις αρχές του 2017 -ήταν κάτι που η 32χρονη έκανε συχνά.
Εκεί δέχτηκε και τη μοιραία επίθεση. Η Αστυνομία εξετάζει, πλέον, δύο βασικά σενάρια: είτε να υπάρχει στην περιοχή κάποιος τοξικομανής ή ψυχοπαθής, που έδρασε με αυτόν τον εγκληματικό τρόπο, είτε να πρόκειται για ληστεία.
Για τον λόγο αυτό, ερευνά εάν η 32χρονη είχε πάνω της κάποια προσωπικά αντικείμενα, τα οποία ενδεχομένως πήρε μαζί του ο ληστής. Το μαχαίρι του εγκλήματος, πάντως, δεν έχει ακόμα βρεθεί.
Το άγριο φονικό σημειώθηκε λίγο πριν την ώρα που κλείνει το κοιμητήριο.
Ένα νέο »παιχνίδι»’ έχει εμφανιστεί στο Facebook με την ονομασία 48 hours Challenge (Πρόκληση 48 ωρών) και »καλεί» τα παιδιά και τους εφήβους να »εξαφανίζονται» από το σπίτι τους.
Μεγάλη αναστάτωση έχει προκληθεί στους γονείς που δε ξέρουν πως να αντιμετωπίσουν τη νέα πρόκληση των social media.
Αρχικά πανικοβάλλονται και στη συνέχεια ζητούν την βοήθεια των αρχών, προκειμένου να βρουν τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Σύμφωνα με τις βρετανικές εφημερίδες Independent, Daily Mail και The Sun, αρχικά αυτό το παιχνίδι στo Facebook είχε απήχηση στους μαθητές της Βορείου Ιρλανδίας και στη συνέχεια άρχισε να παίζεται και από νέους στην Βρετανία.
Μία μητέρα που δεν κατονομάζεται δήλωσε στον τηλεοπτικό σταθμό Bellfastlive ότι η ίδια βίωσε αυτό το δράμα.
Θυμάται τις ατελείωτες στιγμές αγωνίας που έζησε μέχρι να βρει το παιδί της.
Η κόρη της εντοπίστηκε από τις αρχές 55 μίλια μακριά από το σπίτι.
«Ήμουν τρομοκρατημένη, δεν ήξερα αν ήταν νεκρή, αν είχε πέσει θύμα βιασμού, ή αν την είχαν δολοφονήσει. Αλλά τα παιδιά που συμμετέχουν στο παιχνίδι αυτό,νομίζουν ότι είναι αστείο.Το παιδί μου είχε »ηγετικό» ρόλο στο παιχνίδι και εξαφανίστηκε για περίπου 55 ώρες προτού εντοπιστεί από τις αρχές», υποστηρίζει στο τηλεοπτικό δίκτυο. Η μητέρα πρόσθεσε επίσης ότι, οι έφηβοι που συμμετείχαν στο παιχνίδι, αγνοούσαν τους όρους του: ότι έπρεπε να εξαφανιστούν για 48 ώρες και στη συνέχεια να επιστρέψουν στους οικείους τους.
Σύμφωνα με την βρετανική εφημερίδα Independent, oι παίκτες παίρνουν πόντους κάθε φορά που συγγενείς και φίλοι κάνουν έκκληση στα social media για τον εντοπισμό τους.
Όπως αναφέρει η βρετανική εφημερίδα Independent, το 48 hours Challenge είναι ένα αντίγραφο του παιχνιδιού Game of 72 (Παιχνίδι 72 ωρών ) που είχε κάνει θραύση στη Δυτική Ευρώπη το 2015, με νεαρά άτομα- ακόμα και παιδιά-να γίνονται καπνός από τα σπίτια τους και τους γονείς να τα ψάχνουν πάνω από 72 ώρες.
Μία ατάκα του Ρώσου Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης, Αλεξάντερ Τκατσόφ για εξαγωγή χοιρινού κρέατος στη μουσουλμανική, κατά βάση, Ινδονησία, έκανε τον Βλαντιμίρ Πούτιν να κλάψει από τα γέλια.
Το περιστατικό έγινε κατά τη διάρκεια σύσκεψης, για την ανάπτυξη στον τομέα της αγροτικής οικονομίας, κατά την οποία ο Υπουργός πρότεινε την εξαγωγή χοιρινού στην Ασία.
«Οι Γερμανοί στέλνουν τη μισή παραγωγή χοιρινού τους σε εξαγωγές. Κοιτάξτε τους αριθμούς της Γερμανίας: παράγουν 5,5 εκατομμύρια τόνους χοιρινού το χρόνο και από αυτό σχεδόν τα τρία εκατομμύρια εξάγονται σε όλες τις χώρες, όπως την Κίνα, την Ινδονησία, την Ιαπωνία την Κορέα και άλλες», τόνισε ο Ρώσος υπουργός;
Και έκπληκτος ο Πούτιν απάντησε: «Η Ινδονησία είναι μουσουλμανική χώρα. Δεν τρώνε εκεί χοιρινό», υπενθυμίζοντάς του με λίγα λόγια ότι το χοιρινό κρέας είναι απαγορευμένο στη μουσουλμανική θρησκεία.
«Πολύ καλά», είπε ο Τκατσόφ, πριν προσθέσει: «Και ποια η διαφορά»;
Τότε ήταν που ο Πούτιν έκανε τη χαρακτηριστική κίνηση βάζοντας τα χέρια του στο πρόσωπό του και…πέθανε στα γέλια…
Νέες μπλεξίματα φαίνεται ότι θα έχει η διευθύνουσα σύμβουλος του Εθνικού Οργανισμού ΠιστοποίησηςΠροσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΟΠΠΕΠ) Ελένη Γιαννακοπούλου, η Συριζαία που καταγγέλθηκε από τους εργαζομένους του οργανισμού ότι πέταξε την εικόνα της Παναγίας στα σκουπίδια,προκαλώντας στη συνέχεια την παρέμβαση εισαγγελέα.
Αυτή τη φορά ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ καταγγέλλουν ότι ο διορισμός της στη θέση αυτή είναι παράνομος και υποβάλουν μήνυση σε βάρος της ζητώντας όχι μόνο την αυτοδίκαια έκπτωσή της αλλά και την καταβολή εκ μέρους της του πενταπλάσιου των αποδοχών της για το διάστημα που βρίσκεται στη θέση της διευθύνουσας συμβούλου του οργανισμού.
Οι δύο συνδικαλιστικές οργανώσεις υποστηρίζουν στη μήνυσή τους ότι η κυρία Γιαννακοπούλου υπέβαλε ψευδή δήλωση κατά το διορισμό της υποστηρίζοντας ότι στο πρόσωπό της «δεν συντρέχουν τα κωλύματα και τα ασυμβίβαστα».
Στη μήνυσή τους ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ υποστηρίζουν ότι η κυρία Γιαννακοπούλου εμφανίζεται σε καρτέλες προμηθευτών να είναι εγγεγραμμένη στα μητρώα του ΕΟΠΠΕΠ και να έχει πληρωθεί για υπηρεσίες που πρόσφερε μετά την ημερομηνία στην οποία είχε υποβάλλει την υπεύθυνη δήλωση, ενέργεια που καθιστά το διορισμό της ως άκυρο.
Αφήνουν ανοιχτό, τέλος, το ενδεχόμενο να πρέπει να ασκηθεί σε βάρος της Ελένης Γιαννακοπούλου και η αυτόφωρη διαδικασία.
Με τον γνωστό ευρηματικό αλλά και αιχμηρό τρόπο του ο γνωστός σκιτσογράφος Αρκάς σχολίασε την επίσκεψη του Αλέξη Τσίπρα στις ΗΠΑ όπου συναντήθηκε με τον Ντόναλντ Τραμπ. Ο Αρκάς επιστράτευσε τον αντάρτη του που κρατάει μια κόκκινη σημαία όπου με λευκά γράμματα αναγράφει το σύνθημα «ο θεός να ευλογεί την Αμερική»!
Έκρηξη σημειώθηκε, αργά χθες το βράδυ, στην Πορταριά του Βόλου, από διαρροή προπανίου σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις.Καταστράφηκε μια ταβέρνα και υπήρξαν εκτεταμένες ζημιές σε κοντινά κτίρια.
Η έκρηξη που σημειώθηκε στην ταβέρνα «Σκαλάκια» στην πλατεία της Πορταριάς, ήταν μεγάλης ισχύος. Στο σημείο έσπευσαν έξι πυροσβεστικά οχήματα με 15 άνδρες και απέκλεισαν την ευρύτερη περιοχή, φοβούμενοι το ενδεχόμενο νέας έκρηξης.
Στην πλατεία του τουριστικού θέρετρου η εικόνα θυμίζει βομβαρδισμένο τοπίο, αλλά το ευτύχημα είναι ότι την ώρα του συμβάντος η ταβέρνα δεν λειτουργούσε και ήταν κλειστή, με αποτέλεσμα να μη κινδυνεύσουν άμεσα ανθρώπινες ζωές.
Από τη σφοδρή έκρηξη, που σχεδόν κατέστρεψε το κτίριο που στεγάζεται η ταβέρνα, έχει διακοπεί το ηλεκτρικό ρεύμα στην Πορταριά και η περιοχή είναι βυθισμένη στο σκοτάδι. Ζημιές έχουν υποστεί τα γειτονικά κτίρια, έχουν σπάσει τζάμια και στους γύρω χώρους, ακόμη και σε απόσταση 100 μέτρων, έχουν εκτοξευθεί τσιμέντα, γλάστρες και ολόκληρες πέργκολες.
Ο διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Βόλου, Χαράλαμπος Πόζογλου, που μετέβη στην Πορταριά, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ χαρακτήρισε ως πολύ μεγάλη την έκρηξη και όπως είπε «σήμερα θα γίνει η καταμέτρηση και θα αποσταλεί έγγραφο στην Πολεοδομία, η οποία πρέπει να εξετάσει τη στατικότητα του κτιρίου. Σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις, η έκρηξη προήλθε από διαρροή προπανίου από μια δεξαμενή χωρητικότητας 1.700 λίτρων, ωστόσο το προανακριτικό τμήμα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας θα εξετάσει όλα τα ενδεχόμενα».
Μάλιστα όπως αναφέρει το e-volos ηΕΛ.ΑΣ. προχώρησε στη σύλληψη της υπεύθυνης του καταστήματος, ενώ το ανακριτικό έργο βρίσκεται σε εξέλιξη.
Στην Πορταριά έχουν μεταβεί και ειδικοί τεχνικοί προκειμένου να εξετάσουν ενδελεχώς την περίπτωση και να αντιμετωπισθεί η κατάσταση από μια νέα πιθανή διαρροή, ενώ η περιοχή έχει αποκλειστεί.