Σοκαριστικές λεπτομέρειες από την υπόθεση βιασμού από τη μάννα και τον πατέρα τους ,των τριών ανήλικων παιδιών τους (δύο κορίτσια κι ένα αγόρι) άρχισαν να ξετυλίγονται σήμερα το πρωί Μικτό Ορκωτό Εφετείο της Πάτρας λίγο μετά τις 12:30.
Πατέρας και μάνα – ο πατέρας βίαζε τις δύο κόρες του και η μητέρα ερχόταν σε ερωτική συνεύρεση με το γιο της – πρωτόδικα είχαν καταδικαστεί από το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Πύργου σε ποινή φυλάκισης 123 χρόνων ο πατέρας και 103 στη μητέρα, από την Λεύκα Πατρών, οι οποίοι κατηγορούνταν ότι εξανάγκαζαν σε όργια τα παιδιά τους, στα οποία συμμετείχαν και αυτοί.
Σήμερα το Μικτό Ορκωτό Εφετείο της Πάτρας μετά την απολογία των γονιών, διατήρησε της ποινή του πατέρα-«τέρας» στα 123 χρόνια ενώ για την μάνα μειώθηκε από τα 103 στα 74 χρόνια καθώς σύμφωνα με τους ενόρκους έδειξε μεταμέλεια για τις πράξεις της .
Παρών στο δικαστήριο ήσαν και τα 3 παιδιά – θύματα της οικογένειας, τα οποία συνόδευαν Κοινωνικοί Λειτουργοί.
Έρευνα που δημοσιεύτηκε πρόσφατα αποκαλύπτει τη σχέση μεταξύ της πορνογραφίας και της θρησκείας όσο αφορά την εσωτερική ανάγκη του κάθε ανθρώπου
Όλοι μας γνωρίζουμε τουλάχιστον έναν άνθρωπο που παρακολουθεί ταινίες πορνό με… θρησκευτική ευλάβεια.
Όμως μια καινούργια μελέτη, αποκαλύπτει τη σύνδεση που μπορεί να υπάρχει ανάμεσα στο πορνό και τη θρησκεία, καθώς όσοι παρακολουθούν τέτοιου είδους… ντοκιμαντέρ συστηματικά, είναι, σύμφωνα με τη μελέτη, πιο θρησκευόμενοι από αυτούς δεν ασχολούνται με ιδιαίτερο πάθος με το σπορ.
Ο Σάμιουελ Πέρι ανέλυσε δεδομένα 1.300 Αμερικανών σε μια περίοδο έξι ετών για να καταλάβει αν και κατά πόσο υπάρχει σύνδεση μεταξύ θρησκείας και πορνό. «Αυτοί που παρακολουθούν πορνό συχνά, προσεύχονται και πηγαίνουν στην εκκλησία, εξίσου πιο συχνά από τους υπόλοιπους», δηλώνει ο Πέρι στον Independent.
Πιο συγκεκριμένα, αυτοί που παρακολουθούσαν πορνό το 2006 σε εβδομαδιαία βάση τουλάχιστον, πήγαιναν πιο συχνά στην εκκλησία μετά από μια εξαετία, ισχυρίζεται ο καθηγητής, στην έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of Sex Research.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, οι θρησκευόμενοι Αμερικανοί, έρχονται σε εσωτερική κόντρα όταν πρέπει να απορρίψουν είτε το πορνό, είτε τη σεξουαλική ηθική της θρησκείας τους. Γι’ αυτό και η μεγαλύτερη συχνότητα παρακολούθησης πορνό προϋποθέτει και μεγαλύτερη απεμπλοκή από τα σεξουαλικά στερεότυπα των θρησκειών και τα ταμπού, κάτι που τους οδηγεί ταυτόχρονα και σε μεγαλύτερη βεβαιότητα για την πίστη τους.
Βέβαια, ο δρ. Πέρι, δεν αποκλείει, πως σε μεγάλο βαθμό, όλο αυτό μπορεί και να συμβαίνει λόγω τύψεων. Κάποιοι στρέφονται στη θρησκεία για να δείξουν μετάνοια για το «παραστράτημα».
Παρ’ όλα αυτά υπάρχει και η άλλη πλευρά. «Μπορεί να έγκειται και στο ότι έχουν δει τόσο πολύ πορνό, που πλέον έχουν απεμπλακεί από τις ενοχές του να το συνδυάζουν με τη θρησκεία».
Παλαιότερη έρευνα είχε δείξει ότι οι θρησκευόμενοι παρακολουθούν λιγότερο πορνό. Η έρευνα του Πέρι, όμως κοιτά το θέμα από την αντίθετη πλευρά, δείχνοντας ότι όσοι βλέπουν πολύ πορνό, μπορεί να είναι και περισσότερο θρησκευόμενοι. Αλλά ο καθηγητής απορρίπτει το γεγονός πως όσοι πηγαίνουν στην εκκλησία συστηματικά, μπορεί να βλέπουν και περισσότερες ερωτικές ταινίες
Police-Voice blog ➤
Ένα από τα μεγαλύτερα σημερινά κέντρα της Ορθοδοξίας θεωρείται η Παναγία της Τήνου...
Η Θαυματουργή Εικόνα της, η φήμη των θαυμάτων της έχει ξεπεράσει τα σύνορα της Ελλάδας και τον Αύγουστο το νησί κατακλύζεται από πιστούς οι οποίοι μάλιστα ανεβαίνουν με τα γόνατα από το λιμάνι προς την εκκλησία.
Ένα από τα μειονεκτήματα των σημερινών Ελλήνων είναι να πιστεύουν ότι βλέπουν και να μην το ψάχνουν παραπέρα.
Κανένας δεν αμφισβητεί ότι το συγκεκριμένο σημείο έχει μία πολύ «θαυματουργή» θα λέγαμε γεωδαισία. Λίγοι είναι εκείνοι όμως που έψαξαν τι προϋπήρχε πριν το κτίσμα της εκκλησίας της Τήνου.
Ο Ναός της Παναγίας, η οποία συμβολίζει την θηλυκή δημιουργική αρχή στην Γη, είναι κτισμένος επάνω σε αρχαίο θέατρο του Μεγάλου Θεού Διονύσου. Αυτός ο Θεός που τρεις φορές γεννήθηκε, δέσποζε στην αρχαιότητα ακριβώς στο συγκεκριμένο σημείο όπου πολλοί άνθρωποι παρακολουθούσαν τις παραστάσεις στο θέατρο του.
Στα προ Χριστού χρόνια, πριν ακόμα βρεθεί η θαυματουργή εικόνα της Παναγίας, η Τήνος είχε ακριβώς την ίδια φήμη που έχει σήμερα. Και μάλιστα όχι μόνο σε όλο το Αιγαίο αλλά και από όλα τα μέρη της Μεσογείου έφταναν άνθρωποι για να επισκεφτούν όχι μόνο το θέατρο του Διονύσου αλλά και τον Ναό του Ποσειδώνα και της Αμφιτρίτης στην θέση Κιόνια, περίπου τέσσερα χιλιόμετρα από την σημερινή Παναγία της Τήνου. Για τον Ναό αυτό θα αναφερθώ σε διαφορετική ανάρτηση.
Οι αρχαίοι προσκυνητές που έφταναν από μακρινούς και κοντινούς τρόπους, πρώτα έκαναν μία στάση στο θέατρο του Διονύσου. Εκεί βρισκόταν εκτός από το θέατρο και ένας μικρός βωμός του Ποσειδώνα και της Αμφιτρίτης. Λίγο παραδίπλα υπήρχε η «Ιερή Κρήνη της Αμφιτρίτης», όπου όποιος έπινε νερό από αυτήν και έπασχε από μία ασθένεια γινόταν καλά. Η Πηγή αυτή υπάρχει ακόμα και σήμερα, και μάλιστα θεωρείται η θαυματουργή Πηγή της Παναγίας.
Τι Κρύβεται Κάτω από Την Παναγία της Τήνου...
Ο Ποσειδώνας και η Αμφιτρίτη ήταν οι θεραπευτές θεοί της Τήνου και όπως θα δούμε σε άλλη ανάρτηση σχετική με τον Ναό του Ποσειδώνα στην Τήνο υπήρχε και Ασκληπιείο εγκοίμησης.
Τόσο οι ναυτικοί όσο και οι απλοί επισκέπτες έφταναν πρώτα στην Τήνο, έπιναν από το θεραπευτικό νερό, πλενόντουσαν με αυτό, επισκέπτοντο μετά τον Ναό του Ποσειδώνα και της Αμφιτρίτης, ειδικότερα οι ναυτικοί ευχαριστούσαν τον Ποσειδώνα και του ζητούσαν να διαφυλάττει τα ταξίδια τους στην θάλασσα. Κατόπιν αναχωρούσαν για την γειτονική Δήλο για να αποδώσουν τιμές στον Θεό του Ήλιου Απόλλωνα και συμβολικά έφταναν στο νησί αφού πρώτα είχαν καθαρθεί από τον Ποσειδώνα στην Τήνο.
Στους περισσότερους σημερινούς Ναούς υπάρχει έντονο το αρχαιοελληνικό στοιχείο. Σχεδόν όλοι είναι κτισμένοι επάνω από αρχαιοελληνικούς Ναούς και μάλιστα από τα ίδια υλικά. Θα έλεγε κανείς ότι ήθελαν να «δανειστούν» τις ίδιες ενέργειες εκείνης την αρχαία εποχή. Σήμερα όμως εκείνο το σκεπτικό που κυριαρχεί είναι ότι όλοι οι αρχαίοι Θεοί ήταν «δαίμονες» και για αυτό έπρεπε να εξορκιστεί το κακό. Αυτό πλασάρετε στο «ποίμνιο» και αυτό πιστεύουν και οι σημερινοί πιστοί.
Εκείνο όμως που «ξέχασαν» να τους αναφέρουν είναι ότι η λέξη «Δαίμων» στην αρχαία Ελλάδα είχε ένα διαφορετικό νόημα. Ήταν μία χθόνια θεότητα και κατά συνέπεια στον αρχαίο ελληνικό εσωτερισμό αποτελούσε την υλοψυχή του Πλάτωνα. Δηλαδή την προβολή της αρχέτυπης Ψυχής η οποία είχε ενσαρκωθεί σε ένα χοϊκό (υλικό, φθαρτό σώμα). Ο Δαίμων του ανθρώπου, σύμφωνα με τους αρχαίους Έλληνες ήταν η ενσαρκωμένη Ψυχή, το δε «δαιμόνιον» (π.χ. δαιμόνιον του Σωκράτη) δεν ήταν τίποτα άλλο παρά αυτό που θεωρούμε εμείς σήμερα «Ανώτερο Εαυτό».
Έτσι λοιπόν η νέα εισαγόμενη θρησκεία στον Ελλαδικό χώρο αντικατέστησε την «παλαιά». Και για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους, η «παλαιά» δεν ήταν θρησκεία. Ήταν ένα φιλοσοφικό σύστημα που οδηγούσε τον ήρωα – άνθρωπο στα μονοπάτια της αναζήτησης και του «γνώθι σε αυτόν». Αυτή η αναζήτηση τον έφερνε σε επαφή με τον πραγματικό του εαυτό που στην αρχαία Ελλάδα ονομαζόταν Δαίμων ή Δαιμόνιο.
Η νέα εισαγόμενη θρησκεία και τα παρακλάδια της είχε ακριβώς αυτό τον σκοπό. Να καταστείλει αυτήν την αναζήτηση, να ποιμενοποιήσει περαιτέρω τους ανθρώπους ώστε να μπορέσει να τους καταστήσει μία ελεγχόμενη μάζα. Τα δε παρακλάδια είναι ακόμα πιο παραπλανητικά διότι εξωτερικά εντάσσονται απέναντι στην νέα θρησκεία εντούτοις ο πυρήνας τους είναι πιο δογματικός από αυτήν.
Κατά την δική μου άποψη αυτή η καταστολή δεν ξεκίνησε από την μετά Χριστόν εποχή. Ξεκίνησε τους τελευταίους αιώνες προ Χριστού, όταν ξένα στοιχεία εισήλθαν στον Ελλαδικό χώρο και αλλοίωσαν τα Ολύμπια αρχέτυπα. Ο κόσμος από τότε προτιμούσε τις «εύκολες λύσεις» και σιγά – σιγά το έδαφος προετοιμάστηκε για να δεχθούν οι άνθρωποι τους «μεγάλους σωτήρες».
Το «παιχνίδι» αυτό είναι πανάρχαιο και δοκιμασμένο. Έχει παιχτεί πολλές φορές και έχει αποδώσει καρπούς. Η προετοιμασία του εδάφους για τους «επερχόμενους σωτήρες» δεν είναι φαινόμενο των καιρών μας. Είναι παμπάλαιο. Απλώς κάθε εποχή που εμφανίζεται προσαρμόζεται τα καινούργια δεδομένα.
Έτσι η δημιουργική θεραπευτική αρχή της αρχαίας Τήνου που την εποχή εκείνη εκπροσωπείται από τον Ποσειδώνα και την Αμφιτρίτη αλλά και από τις θεραπευτικές παραστάσεις του Διονύσου αντικαθίσταται από την θαυματουργή Παναγία.
Εκείνο που δεν μπορεί να σκεφτεί ή να Δια-νοηθεί ο σημερινός άνθρωπος είναι ότι υπάρχουν πολλά γεωδαιτικά σημεία στον πλανήτη και κατ’ επέκταση στην Ελλάδα, στα οποία συγκλίνουν διάφορες κοσμικές συντεταγμένες. Αυτές οι συντεταγμένες επαναφέρουν τον άνθρωπο στην αρχετυπική του κατάσταση, διότι ο πρωταρχικός ρόλος του ανθρώπου δεν ήταν να ζει μέσα στην ασθένεια, στην μεμψιμοιρία ή ακόμα και στην μιζέρια. Ο πρωταρχικός του κοσμικός ρόλος είναι, «φορώντας το όχημα» του φθαρτού σώματος, να βιώσει την εμπειρία της ύλης.
Ωστόσο η γεωδαισία δεν αρκεί. Χρειάζεται η καθαρή πρόθεση και η ειλικρινής, ουσιαστική αποδοχή του αρχέτυπου. Ο Λόγος δεν αρκεί όταν δεν συνοδεύεται από πράξη.
Τι Κρύβεται Κάτω από Την Παναγία της Τήνου...
Στην αρχαία Ελλάδα γνώριζαν ότι μερικά σημεία του εδάφους μπορούσαν να «φιλοξενήσουν» αυτές τις συντεταγμένες. Τις μυστικές κλείδες αυτών των συντεταγμένων κρατούσαν όλοι οι Ολύμπιοι και δεν είχαν κανένα πρόβλημα να τις φανερώσουν τότε στους ανθρώπους. Όταν αργότερα το «εισαγόμενο στοιχείο» άρχισε να αλλοιώνει, να αντικαθιστά και να κλωνοποιεί τα αρχέτυπα, τότε η Ολύμπια Γνώση αυτή «κρύφτηκε» αλλά δεν εξαφανίστηκε.
Η συνεργασία του μεγάλου Ολύμπιου Θεραπευτή Απόλλωνα μαζί με τον μεγάλο Άρχοντα των Υδάτων Ποσειδώνα εμφανίζεται σε πολλά αρχαία κείμενα της Ελληνικής Γραμματείας. Ο ένας φωτοσυνθέτει διαμέσου των ηλιακών ακτίνων και ο άλλος θεραπεύει στην Γη διαμέσου των «ρανίδων του ύδατος» στην Γη.
Ο Απόλλων εξαγνίζει το θεϊκό Πνεύμα και ο Ποσειδών εξαγνίζει το υλικό Πνεύμα (την προβολή του Πνεύματος που έχει ενσαρκωθεί στην ύλη). Ας κάνουμε τώρα έναν παραλληλισμό. Ο Ιησούς είναι εκείνος που εξαγνίζει το θεϊκό Πνεύμα και ο Ιωάννης ο Πρόδρομος κάνει ακριβώς την ίδια εργασία με τον Ποσειδώνα στην Γη διαμέσου του ύδατος με το μυστήριο του βαπτίσματος.
Διαπιστώνουμε λοιπόν ότι το θεϊκό Πνεύμα γειώνεται στα πεδία της Χθόνας διαμέσου του Ύδατος. Αυτό, οι αρχαίοι ιερείς των ελληνικών Μυστηρίων το ονόμαζαν «Υδάτινον Πυρ» και τοποθετούσαν τον Ποσειδώνα ως υπεύθυνο για την αγκυροβόληση του στα πεδία της ύλης.
Η Παναγία, όχι μόνο της Τήνου, αλλά και όλες οι εικόνες της την εμφανίζουν να κρατάει τον Ιησού αγκαλιά. Η Παναγία ονομάζεται και «κουροτρόφος». Το προσωνύμιο «κουροτρόφος» αποδίδεται αρχικά στην Εκάτη, μία θεά του Φεγγαριού, και αργότερα αποδόθηκε και στην Ολύμπια Άρτεμη. Το μεγαλύτερο αρχαιοελληνικό σύμβολο όμως της «κουροτρόφου» και μάλιστα της μητρικής κουροτρόφου είναι η Μεγάλη Θεά Δήμητρα.
Τα πάντα αντικαταστάθηκαν αφενός και αφετέρου τα ιερατεία φρόντισαν να εντρυφήσουν το μίσος των «νέων ανθρώπων» προς ένα αρχαίο φιλοσοφικό σύστημα το οποίο με Πυθαγόρεια ακρίβεια μπορεί να εξυψώσει, να απελευθερώσει το Πνεύμα οδηγώντας την Ψυχή στην Ουράνια Πατρίδα της.
Σε αυτό το σημείο θα ήθελα την προσοχή σας. Η ανάρτηση αυτή δεν έχει σκοπό να αναπτύξει κανενός είδους κατώτερο υλικό συναίσθημα, όπως το μίσος, ο θυμός κ.τ.λ. Η μεγάλη επιτυχία της ανύψωσης της ανθρώπινης υπόστασης είναι η γνώση του «τι έχει αντικαταστήσει ποιο». Με απλά λόγια, τι κρύβεται πίσω από την επιφάνεια. Όταν πλησιάζουμε κάτι νέο με γνώση του παλιού τότε μπορούμε να σπάσουμε τα έντεχνα σημερινά κελύφη που σκεπάζουν το αρχέτυπο. Για παράδειγμα όταν πλησιάζουμε την εικόνα της Παναγίας σήμερα και γνωρίζουμε ότι συμβολίζει την θηλυκή δημιουργική αρχετυπική δόνηση, τότε δεν θα βλέπουμε ούτε το ξύλο, ούτε την φωτογραφία. Θα βλέπουμε με τα μάτια της Ψυχής μας την θηλυκή δημιουργική δόνηση που ενυπάρχει εν δυνάμει στους νόμους της φύσης.
Το αρχαίο ελληνικό μυστηριακό φιλοσοφικό σύστημα δεν προδιαθέτει τον άνθρωπο σε χαμηλής δόνησης συναισθήματα. Αν ο άνθρωπος κατανοήσει τι επιμελώς κρύβεται πίσω από ένα σημερινό στοιχείο της ύλης, τότε δεν θα τον ενοχλεί το υλικό πλαίσιο. Επικοινωνεί με τον εσωτερικό πυρήνα, με την αρχέτυπη ποιότητα, και όχι με την ποσότητα που έχει δρομολογηθεί να του παρουσιάζουν στην ύλη ως το υπέρτατο αγαθό.
Με αυτήν την δόνηση ακριβώς προσεγγίζουμε και εμείς κάθε τι νέο που αντικατέστησε το παλαιό. Και είναι ακριβώς αυτή η δόνηση που αφυπνίζει το αρχέτυπο μέσα από το νέο ή το εισαγόμενο. Αν το καλοσκεφτεί κανείς δεν έχουμε άλλη επιλογή, διότι και τα περισσότερα αρχαία κείμενα έχουν αλλοιωθεί και η έκφραση του αρχαιοελληνικού συστήματος σήμερα «δαιμονοποιείται» (με την νέα έννοια της λέξης) και πολλές φορές αφορίζεται.
Κλείνοντας, ας δούμε λίγο την ετυμολογία του ονόματος «Παναγία». Έχουμε λοιπόν δύο συνθετικά. Παν + αγία. Το «αγία» προέρχεται από την λέξη «άγω» που σημαίνει «οδηγώ» αλλά και «μεταφέρω» . Η λέξη «αγωγός» σημαίνει ότι επιτρέπω ή δεν επιτρέπω το πέρασμα της θερμότητας, στο φυσικό πεδίο.
Έχουμε λοιπόν το πρώτο συνθετικό «Παν», το οποίο σημαίνει αφενός το «Όλον» αλλά και τον Θεό Πάνα, ο οποίος με τον αυλό του πλέκει και διά-σκορπίζει επάνω στο φυσικό πεδίο την κοσμική ροή. Αυτό λοιπόν το Παν, άγεται (οδηγείται, μεταφέρεται). Έτσι λοιπόν έχουμε μία θηλυκή αρχή η οποία άγει (οδηγεί, μεταφέρει) στα φυσικά πεδία την κοσμική ροή του Παντός – Πανός. Η θηλυκή αυτή αρχή είναι από μόνη της μία ροή – Ρέα.
Μην θεωρείτε ότι η Γνώση είναι κάτι έξω από εμάς. Ενοικεί εντός μας και κάθε γνώση που λαμβάνουμε από έναν εξωγενή παράγοντα (π.χ. ένα βιβλίο, μία διάλεξη) είναι απλώς το μέσον, το ερέθισμα για να αφυπνίσουμε την μνημοσύνη μας.
Θυμηθείτε και κάτι άλλο. Οι Έλληνες Ολύμπιοι Θεοί δεν χρειάζονται γονυκλισίες. Ο Κολοκοτρώνης είπε : «Εμείς και στους Θεούς ορθοί μιλούμε».
Τα Ολύμπια αρχέτυπα δεν είναι κάτι έξω από εμάς. Ενοικούν στο dna μας και αναμένουν την αφύπνιση τους
Πηγή ➤Ειδήσεις χωρίς σύνορα blog
ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΗ Η ΚΛΗΡΩΣΗ Η ΜΑΓΝΗΤΟΣΚΟΠΗΜΕΝΗ δηλαδή «κονσέρβα» και έχει υποστεί μοντάζ ή «τρέξιμο» από τον videoman;
Στην κλήρωση του ΤΖΟΚΕΡ της Πέμπτης 5 Μαΐου 2016 κόλλησε το Βίντεο στο σημείο που ο κ. Νομικός ετοιμάζεται να πει τα νούμερα που κληρώθηκαν, με αριθμητική σειρά.
Προσέξτε τι γίνεται. Η εικόνα… παγώνει, τα νούμερα δεν μπαίνουν σε αριθμητική σειρά, η φωνή του κ. Νομικού ακούγεται να τα διαβάζει όπως τα έχει ήδη πει (όπως κληρώθηκαν), ενώ η εικόνα του παραμένει παγωμένη.
Τα χάνει, σταματάει να τα διαβάζει, το πλάνο αλλάζει, πάει σε άλλο πλάνο του, ζητάει ξανά να μπούνε σε σειρά, επιστρέφει η εικόνα στο προηγούμενο πλάνο του (πιο κοντινό και παγωμένο) και με ένα πήδημα της εικόνας πάει σε πλάνο του που λέει πια τα νούμερα σε αριθμητική σειρά.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΣ ΚΛΗΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ!!!
Το ΜΑΚΕΛΕΙΟ ούτε κινδυνολογεί, ούτε θέλει να παίζει με εθνικά θέματα.
Και πάνω από όλα να κάνει αβάντα στους κυβερνητικούς σφουγγοκωλάριους που νομίζουν ότι με τις ηλίθιες δηλώσεις διαφόρων σαν τον Κοτζιά, τον βλάκα υπουργό Εξωτερικών, μπορεί να φοβίζει τον κόσμο για να κερδίζουν πολιτικά κέρδη συσπείρωσης αλλά…
Το μήνυμα που λάβαμε από «στέλεχος των Ενόπλων Δυνάμεων», δεν μπορεί παρά να μας ανησυχεί.
«Οι επόμενες μέρες είναι κρίσιμες. Είμαστε σε επιφυλακή. Όλα γεμάτα, πρώτη φορά το βλέπω αυτό. Φορτώνουμε τα πάντα στον Έβρο. Έχει δοθεί διαταγή για να είμαστε έτοιμοι. Να ξέρει ο κόσμος σε τι μπελάδες μπήκαμε. Πρώτη φορά το βλέπω αυτό».
Από τα εγκλήματα και τις δολοφονίες που συγκλόνισαν το πανελλήνιο…. Φέτος συμπληρώνονται 8 χρόνια από την άγρια δολοφονία του ηθοποιού. Στις 4 Ιουνίου του 2008 οι τηλεθεατές της ελληνικής τηλεόρασης έβλεπαν στα δελτία ειδήσεων σκηνές από την κωμική σειρά «Δύο Ξένους»…
Αυτήν την φορά όμως όχι για να ευθυμήσουν.
Ο πρωταγωνιστής της σειράς ήταν το θύμα ενός από τα πιο φρικτά εγκλήματα στην Ελλάδα. Ο Νίκος Σεργιανόπουλος, στην ηλικία των 56 ετών είχε βρεθεί νεκρός στο διαμέρισμα του με 21 μαχαιριές.
Όλη Ελλάδα συγκλονίστηκε. Ο καθένας έκανε τα σενάρια του και βέβαια δεν άρχισαν να κυκλοφορήσουν και οι φήμες. Αυτό που κυκλοφόρησε έντονα ήταν ότι τον Νίκο Σεργιανόπουλο τον δολοφόνησε η μαφία των ναρκωτικών. Εξάλλου ο γνωστός ηθοποιός είχε συλληφθεί λίγους μήνες πριν με μεγάλη ποσότητα ναρκωτικών. Με την πάροδο των ημερών όμως αποκαλύφθηκε ότι δεν ήταν μόνο η κοκαΐνη το πάθος του. Ο ηθοποιός είχε προτίμηση στον αγοραίο έρωτα που τον αναζητούσε στις κακόφημες πιάτσες της Αθήνας και στους αλλοδαπούς άντρες της Ομόνοιας, της Κουμουνδούρου, της Πλατείας Βικτωρίας… Λίγες μέρες αργότερα έρχεται η λύση αυτού του στυγερού εγκλήματος .
Συλλαμβάνεται ο Γεωργιανός Νταβίντ και ομολογεί ότι αυτός σκότωσε τον Σεργιανόπουλο. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της αστυνομίας, ο γνωστός ηθοποιός είχε γνωρίσει τον γεωργιανό στην πλατεία Βικτωρίας και με το αμάξι του τον μετέφερε στο σπίτι του, όπου βρέθηκαν και υπολείμματα κοκαΐνης. Ο Νταβίντ είπε ότι τον είχε συναντήσει τα ξημερώματα της μοιραίας νύχτας πηγαίνοντας στην δουλειά του. Υποστήριξε ότι η φτώχια και η ταλαιπωρία τον έκανε να τον ακολουθήσει. Ο Σεργιανόπουλος του έταξε χρήματα και γυναίκες για να τον ξεγελάσει και να τον ακολουθήσει στην κατοικία του. Στο διαμέρισμα όμως, σύμφωνα πάντα με τα λόγια του Νταβίντ, αντί για γυναίκες υπήρχε μόνο κοκαΐνη. Ο δολοφόνος έκανε χρήση και έπεσε σε λήθαργο λόγο του παρθένου οργανισμού του στις ναρκωτικές ουσίες. Όταν ξύπνησε ο καλλιτέχνης τον απείλησε με μαχαίρι ζητώντας να του κάνει στοματικό έρωτα. Ακολούθησε πάλη και το αποτέλεσμα ήταν ο θάνατος του ηθοποιού.
Οι μάρτυρες που κλήθηκαν να περιγράψουν τον χαρακτήρα του μίλησαν για έναν άνθρωπο ήσυχο, πράο και τρυφερό. Ταυτόχρονα όμως κάποιοι άλλοι μίλησαν για τον επικίνδυνο τρόπο που βίωνε την σεξουαλικότητά του, το πάθος για τα ναρκωτικά και το αλκοόλ. Ορισμένοι από αυτούς είπαν ότι τους τελευταίους μήνες πριν τον θάνατο του ήταν παρανοϊκός από την κοκαΐνη και πίστευε ότι τον παρακολουθούν, ενώ και για την υποτιμητική συμπεριφορά απέναντι στους αγοραίους εραστές του.
Ο γυμναστής με τον οποίον διατηρούσε σοβαρή σχέση εξήγησε ότι ο Νίκος δεν << πείραζε ούτε μύγα >>, αλλά είχε μεγάλο πρόβλημα με το αλκοόλ και έπρεπε να καταναλώσει μεγάλη ποσότητα για να χαλαρώσει. Επίσης πρόσθεσε ότι είχε ανακαινίσει πρόσφατα το σπίτι του και προκαλούσε έναν άνθρωπο χωρίς χρήματα να τον κλέψει. Οί γείτονες με την σειρά τους παρόλο που κατοικούσαν στα κάτω και στα διπλανά διαμερίσματα δεν άκουσαν τίποτα την βραδιά του εγκλήματος παρόλο που άλλες βραδιές άκουγαν μέχρι και τα μπουκάλια που έπεφταν από τον μεθυσμένο ηθοποιό. Πάντως έκαναν λόγο για αρκετούς άγνωστους νεαρούς που σύχναζαν στην πολυκατοικία.
Σημαντική ήταν η μαρτυρία της οικιακής βοηθού που γνώριζε ότι ο Σεργιανόπουλος ήταν γκέι και φιλοξενούσε στο σπίτι του ερωτικούς συντρόφους. Έτσι κάθε πρωί τον έπαιρνε τηλέφωνο και αν δεν ήταν μόνος του πήγαινε αργότερα για να καθαρίσει. Ο Αλέξανδρος Ρήγας αρνήθηκε ότι είχε ερωτική σχέση μαζί του αλλά μίλησε για μία πολύ δυνατή και στενή φιλιά που κράτησε 6 χρόνια, όταν ξεκίνησαν οι << Δύο ξένοι>> και έκτοτε χάθηκαν για αρκετό διάστημα ώσπου ξανά συναντήθηκαν με την σύλληψη του για κοκαΐνη. Ο καθηγητής ψυχιατρικής που γνώριζε προσωπικά τον ηθοποιό και τον είχε εξετάσει μίλησε για την ψυχοσύνθεση του κάνοντας λόγο για διπολική διαταραχή, σύνδρομο καταδίωξης και στοιχεία παρανοϊκής συμπεριφοράς. Ήταν πάρα πολύ καχύποπτος και μάλιστα είχε επισκεφτεί τρεις φορές το γραφείο του καμουφλαρισμένος. Επίσης την ημέρα της δολοφονίας του είχε πάρει αντιψυχωτικά χάπια, αντικαταθλιπτικά και κοκαΐνη ενώ τόνισε ότι έπαιρνε ναρκωτικά γιατί ήταν ο μοναδικός τρόπος να έχει επιθυμία για σεξ.
Η υπεράσπιση του Νταβίντ υποστήριξε ότι το έγκλημα έγινε γιατί θίχτηκε η σεξουαλικότητα του. Ο Σεργιανόπουλος μόλις μπήκαν στο σπίτι είπε στον Γεωργιανό να κάνει χρήση κόκας και να γδυθούν για να περιμένουν τις γυναίκες. Ο Νταβίντ σαν παρθένος οργανισμός στις ναρκωτικές ουσίες τον πήρε ο ύπνος και όταν ξύπνησε είδε μπροστά του τον ηθοποιό να τον απειλεί με ένα μαχαίρι στο λαιμό ζητώντας του να του κάνει στοματικό έρωτα. Ο Νταβίντ μετά τον φόνο προσπάθησε να κρύψει τα ίχνη του. Έκανε μπάνιο, έπλυνε το μαχαίρι του φόνου και την προσπάθεια του να ανοίξει την πόρτα να φύγει διαπίστωσε ότι είναι κλειδωμένη. Τον έπιασε πανικός και με κάποιον τρόπο την έσπασε. Κάτι το οποίο δεν έγινε αντιληπτό από κανέναν ένοικο της πολυκατοικίας.
Ωστόσο τα λόγια του γεωργιανού δεν ήταν πειστικά. Στο καλαμάκι που βρέθηκε και είχε χρησιμοποιηθεί για την χρήση κοκαΐνης υπήρχε μόνο γενετικό υλικό του ηθοποιού ενώ τα συμπτώματα από την χρήση του ναρκωτικού δεν συνάδουν με τις ιδιότητές του. Το πιο σημαντικό πάντως είναι η κατάθεση του ιατροδικαστή που προσδιόρισε το χρόνο θανάτου γύρω στις 10.00 με 12.00 το βράδυ και αποκλείοντας το έγκλημα να έγινε κοντά στις 6.00 τα ξημερώματα όπως υποστήριζε ο Νταβίντ. Οι φωτογραφίες από τον τόπο του εγκλήματος συγκλόνισαν ολόκληρη την Ελλάδα. Παρουσιάζεται το σώμα του ηθοποιού ξαπλωμένο στο πάτωμα, μέσα στο αίμα. Τα τραύματα από τις 21 μαχαιριές δεν άφησαν καμία αμφιβολία για την αγριότητα του εγκλήματος. Υπέρ του δράστη μίλησε κοινωνιολόγος και τον περιέγραψε ως έναν άνθρωπο εξαθλιωμένο και ότι έπεσε θύμα εκμετάλλευσης. Εξήγησε ότι η ομοφυλοφιλία στην Γεωργία είναι ταμπού και αν είσαι παθητικός είναι η μεγαλύτερη ντροπή. Έτσι όταν έγινε η επίθεση από τον Σεργιανόπουλο έπαθε σοκ και γι’αυτό τον σκότωσε. Οι πιο σημαντικές μαρτυρίες ήταν από δύο μάρτυρες που δεν ξαναβρέθηκαν και κατέθεσαν στην αστυνομία. Ο ένας είχε δει πολλές φορές στην πλατεία Βικτωρίας και δεν του είχε κάνει καλή εντύπωση. Ο δεύτερος είπε ότι ο Σεργιανόπουλος είχε ξανά φύγει μαζί του το προηγούμενο βράδυ του φόνου. Διάλεγε τους συντρόφους του από την πιάτσα και ήθελε να τους ταπεινώνει λέγοντας τους να γδυθούν για να μετρήσει ποιός είχε το μεγαλύτερο μέγεθος στο πέος τους.
Μετά την δολοφονία του γνωστού ηθοποιού και μέσα σε λίγα χρόνια έφυγε από την ζωή η αδερφή του Νίκου Σεργιανόπουλου χτυπημένη από τον καρκίνο. Μετά ακολούθησε η μητέρα του και στο τέλος ο σύζυγος της αδερφής του, ο οποίος δεν άφησε ποτέ την υπόθεση ζητώντας δικαίωση, επίσης από καρκίνο. Αυτό ήταν το τραγικό τέλος του γνωστού ηθοποιού που συγκλόνισε την Ελλάδα. Ο Σεργιανόπουλος ήταν ένας κλειστός άνθρωπος που βίωνε τη σεξουαλικότητα του με αυτόν τον περίεργο τρόπο.
Ότι έκανε το έκανε μόνο για να ικανοποίηση τον εαυτό του χωρίς να ενοχλήσει κανέναν. Ούτε στους πιο στενούς του φίλους δεν έλεγε για την προσωπική του ζωή και την κράταγε πάντα κρυφή. Όμως μετά από τον φόνο ο ιδιωτικός βίος του ξετυλίγεται με κάθε λεπτομέρεια σε όλη την Ελλάδα. Αυτή ήταν και η μεγαλύτερη τραγική ειρωνεία όσο αφορά τον ίδιο τον ηθοποιό.
- Ο 39χρονος εδώ και χρόνια ασελγούσε σε βάρος του 14χρονου δίνοντάς του να καπνίσει τσιγαριλίκια - Ο παιδόφιλος γνώριζε και τους γονείς του παιδιού αφού ήταν και γείτονάς τους στον Κορυδαλλό - Οι αστυνομικοί τον συνέλαβαν την ώρα που το 14χρονο αγόρι θα έμπαινε στο διαμέρισμά του - Η μητέρα του 14χρονου απευθύνθηκε στην αστυνομία όταν αντιλήφθηκε δραματικές αλλαγές στο παιδί της
Αμετανόητος παιδόφιλος έπεσε τελικά στα χέρια τις υποδιεύθυνσης προστασίας Ανηλίκων της Ασφάλειας Αττικής και μάλιστα την στιγμή που ασελγούσε σε βάρος 14χρονου αγοριού, μέσα στο διαμέρισμα του στην περιοχή του Κορυδαλλού, αφού πρώτα χορηγούσε στο παιδί ποσότητες χασίς.
Ο 39χρονος είναι παλιός γνώριμος των Αρχών, καθώς τόσο το 2012 όσο και το 2014 είχε συλληφθεί από την Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, κατηγορούμενος για κατοχή και διακίνηση σκληρού παιδικού πορνογραφικού υλικού.
Μάλιστα και όπως προέκυψε από την έρευνα της Προστασίας Ανηλίκων, το 2014, το έτος δηλαδή που γνώρισε τον 14χρονο - 11 χρονών εκείνη την εποχή - είναι η περίοδος που συλλαμβάνεται για δεύτερη φορά από την Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, κατηγορούμενος για κατοχή και διακίνηση παιδικού πορνό.
Όπως προέκυψε λοιπόν από την αστυνομική έρευνα, η οποία εξελίχθηκε έπειτα από καταγγελία που έκανε στην αρμόδια υπηρεσία της Ασφάλειας η μητέρα του ανήλικου, ο αμετανόητος παιδόφιλος, “ψάρεψε” το παιδί σε πλατεία του Κορυδαλλού. Άλλωστε υπήρχε οικειότητα μεταξύ τους καθώς ο 39χρονος είναι γείτονας του παιδιού και γνώριζε τους γονείς του.
Με διάφορα προσχήματα και κυρίως με “δόλωμα” μικρά χρηματικά ποσά της τάξεως των 10 και 15 ευρώ, ο 39χρονος κατάφερε να παρασύρει το 11χρονο εκείνη την εποχή αγόρι, να τον ακολουθήσει στο διαμέρισμα του, όπου ασέλγησε σε βάρος του και μάλιστα παρά φύσιν, όπως αναφέρθηκε χαρακτηριστικά στην παρουσιάση του θέματος, από τον εκπρόσωπο τύπου της ΕΛ.ΑΣ.
Οι ανατριχιαστικές πράξεις του 39χρονου σε βάρος του ανήλικου παιδιού σε συνδυασμό με χρήση χασίς, συνεχίστηκαν επί δυο χρόνια, μέχρι δηλαδή και την επ' αυτόφωρο σύλληψη του αρρωστημένου παιδόφιλου μέσα στο διαμέρισμα του στην περιοχή του Κορυδαλλού.
Η μητέρα του 14χρονου σήμερα αγοριού, τους τελευταίους μήνες άρχισε να διαβλέπει μια δραματική αλλαγή στην συμπεριφορά του παιδιού, με αποτέλεσμα να προβληματιστεί και να αρχίσει να αναζητά την αιτία.
Έπειτα από πιεστικές συζητήσεις που είχαν μητέρα και παιδί, το αγόρι της εξομολογήθηκε τελικά τις συχνές επισκέψεις στο διαμέρισμα του γνωστού και γείτονα τους αλλά και τις αηδιαστικές πράξεις στις οποίες τον υπέβαλε ο 39χρονος όπως επίσης και το γεγονός οτι του έδινε να καπνίσει τσιγαριλίκια.
Η μητέρα στο άκουσμα όλων αυτών υπέστη σοκ και αμέσως απευθύνθηκε στο Τμήμα Προστασίας Ανηλίκων της Ασφάλειας Αττικής με αποτέλεσμα την άμεση σύλληψη του παιδόφιλου και μάλιστα την ώρα που έμπαινε στο διαμέρισμα του το ανήλικο αγόρι.
Στα γραφεία της Οικονομικής Αστυνομίας στη ΓΑΔΑ βρίσκονται αυτή την ώρα ο πρώην πρόεδρος των νοσοκομείων Ερρίκος Ντινάν και Ερυθρός Σταυρός Ανδρέας Μαρτίνης και η σύζυγός του.
Το ζεύγος συνελήφθη το πρωί μετά από ένταλμα σύλληψης της εισαγγελίας διαφθοράς. Μέσα στην ημέρα αναμένεται να οδηγηθούν στον εισαγγελέα διαφθοράς ο οποίος θα τους παραπέμψει για ανάκριση.
Στο ένταλμα της εισαγγελίας διαφθοράς γίνεται λόγος για απάτη κατ’ εξακολούθηση σε βάρος του νοσοκομείου Ερρίκος Ντυνάν.
Πρόκειται για μια έρευνα τριών ετών η οποία αφορά σε απάτη ύψους πολλών εκατομμυρίων ευρώ, σύμφωνα με πληροφορίες.
Η επίλεκτη δύναμη 5.000 ανδρών που έχει δημιουργήσει το NATO ως «αιχμή του δόρατος» για άμεση επέμβαση σε περίπτωση πολέμου με τη Ρωσία δε θα μπορούσε καν να αναπτυχθεί στην Ανατολική Ευρώπη αν αρχίσουν εχθροπραξίες, καθώς θα είναι υπερβολικά ευάλωτη σε ρωσική επίθεση.
Αυτό μεταδίδουν οι «Financial Times», επικαλούμενοι ως πηγές δύο στρατηγούς της Συμμαχίας που έχουν γνώση των σχεδιασμών και των εκτιμήσεων της.
Όπως ανέφερε ένας από τους στρατηγούς, η απόφαση της Ρωσίας να ενισχύσει τις δυνάμεις της στο θύλακα του Καλίνιγκραντ και στις παραμεθόριες επαρχίες σημαίνει ότι η Δύναμη Υψηλής Ετοιμότητας δεν μπορεί να αναπτυχθεί ασφαλώς ούτε στην Πολωνία ούτε στις τρεις Βαλτικές Χώρες, καθώς θα διατρέχει κίνδυνο να υπερφαλαγγισθεί πριν καν προλάβει να στηθεί ανατολικά του ποταμού Όντερ.
Οι διαπιστωμένες αδυναμίες της Δύναμης Υψηλής Ετοιμότητας φαίνεται πως είναι ένας από τους κύριους λόγους πίσω από την απόφαση του NATO να ενισχύσει τη μόνιμη στρατιωτική παρουσία του στην Ανατολική Ευρώπη.
Στη Σύνοδο της Συμμαχίας που λάβει χώρα τον Ιούλιο στη Βαρσοβία, οι σύμμαχοι αναμένεται να εξετάσουν και να εγκρίνουν σειρά πρωτοβουλιών που θα αποσκοπούν στην υπεράσπιση των εδαφών των ανατολικοευρωπαίων συμμάχων, κι όχι απλώς στην αποτροπή της ρωσικής επεκτατικότητας.
Ένα από τα μέτρα που εξετάζονται είναι η μόνιμη τοποθέτηση τεσσάρων ταγμάτων στην Λιθουανία, τη Λετονία, την Εσθονία και τον Πολωνία. Το κάθε τάγμα θα προέρχεται από διαφορετικό μέλος του NATO.
Οι Ηνωμένες Πολιτείες ήδη ετοιμάζουν την αύξηση της μόνιμης παρουσίας τους στην περιοχή κατά 4.000 άνδρες, ενώ την προηγούμενη εβδομάδα η Γερμανία ανακοίνωσε την πρώτη επέκταση των ένοπλων δυνάμεών της από το τέλος του Ψυχρού Πολέμου.
Αντιδρώντας στα σχέδια της Συμμαχίας, η Μόσχα έχει ήδη ανακοινώσει ότι προχωρά στη σύσταση τριών νέων μεραρχιών που θα τοποθετηθούν κοντά στα δυτικά σύνορά της.
Μόνο τον αέρα που αναπνέουν οι Έλληνες δεν έχει φορολογήσει η ελληνική κυβέρνηση, σύμφωνα με την βρετανική εφημερίδα Guardian η οποία σε νέο δημοσίευμά της για την χώρα μας αναφέρεται εκτενώς στο νέο φορολογικό πακέτο των 1,8 δισ. ευρώ.
Σύμφωνα με τον Guardian, οι Έλληνες θα έχουν να αντιμετωπίσουν ακόμη περισσότερους φόρους καθώς η αριστερή κυβέρνηση της χώρας προσπαθεί να ικανοποιήσει τους πιστωτές που αποφασίζουν για την εκταμίευση της οικονομικής βοήθειας.
Όπως σημειώνει, η ανάγκη να εισπραχθούν επιπλέον 1,8 δισ. ευρώ σε έσοδα για να αποδεσμευθούν επιπλέον χρήματα, φέρνει μια σειρά από νέους φόρους.
«Το μόνο πράγμα που δεν φορολογείται είναι ο αέρας που αναπνέουμε» είπε ένας τηλεοπτικός αναλυτής, περιγράφοντας το νέους φόρους, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στο δημοσίευμα το οποίο έχει τίτλο: «Οι αυξήσεις των φόρων φέρνουν καταιγίδα για τους λάτρεις του καφέ στην Ελλάδα».
Μάλιστα, σύμφωνα με τον Guardian, τα στελέχη του ελληνικού ΥΠΟΙΚ φαίνεται πως δεν έψαξαν και πολύ μακριά για έμπνευση αφού, «από το υπουργείο Οικονομικών στην πλατεία Συντάγματος έχουν μια πανοραμική θέα με τις καφετέριες στις οποίες οι Έλληνες συχνά κάθονται για ώρες πάνω από ένα ποτήρι καφέ».
Το θέαμα αυτό, γράφει η εφημερίδα, φαίνεται ότι τους οδήγησε στο να επιβάλλουν μια επιπλέον χρέωση 20% επί του ποτού, ενώ και τα ηλεκτρονικά τσιγάρα θα βρεθούν στο επίκεντρο ενός φόρου κατανάλωσης. Παράλληλα, ο Guardian τονίζει πως ειδικοί φόροι κατανάλωσης θα προστεθούν στους ήδη υπάρχοντες για τα καύσιμα, τη βενζίνη, το πετρέλαιο θέρμανσης και το φυσικό αέριο, ενώ ο ΦΠΑ -που είναι ο υψηλότερος στην Ευρωζώνη- θα αυξηθεί στο 24% και θα αφορά τα συσκευασμένα τρόφιμα, στα παγωτά, τις ταβέρνες, τα ταξί, καθώς και τα αεροπορικά και ακτοπλοϊκά εισιτήρια.
Μεταξύ άλλων, όμως, και σχολιάζοντας το κρίσιμο Eurogroup της 24ης Μαΐου, το δημοσίευμα αναφέρει ότι η Αθήνα θα βρεθεί αντιμέτωπη με την χρεοκοπία στην περίπτωση που δεν αποπληρώσει ομόλογα της ΕΚΤ ύψους 3,5 δισ. ευρώ καθώς και άλλα χρέη τον Ιούλιο.