Διάφορες Αναρτήσεις

Translate Police-Voice

Police

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Σπείρα απο Αλβανους βοηθούσε αλλοδαπούς να αποκτήσουν παρανόμως διαβατήρια...



Police-Voice blog ➤
Δικογραφία σχηματίστηκε σε βάρος σπείρας που με πλαστογραφημένα δελτία ταυτότητας βοηθούσαν υπηκόους Αλβανίας να εκδώσουν διαβατήρια Ελληνικών Αρχών με σκοπό τη διευκόλυνση της παράνομης εξόδου από την ελληνική επικράτεια.

Τη σπείρα αποτελούσαν ένας 34χρονος υπήκοος Αλβανίας, ένας 31χρονος και τρία ακόμη άτομα, αγνώστων λοιπών στοιχείων. Μέχρι στιγμής ταυτοποιήθηκαν έντεκα περιπτώσεις πλαστογραφίας και υφαρπαγής ψευδούς βεβαίωσης, όπου πέτυχαν την έκδοση και υφαρπαγή ελληνικών διαβατηρίων, ενώ συνελήφθησαν δύο υπήκοοι Αλβανίας, τον Μάρτιο του 2013, σε Κατερίνη και Καβάλα που επιχείρησαν να εκδώσουν διαβατήρια.

Στην οικία του 34χρονου βρέθηκαν και κατασχέθηκαν δελτία ταυτότητας, έγγραφα και φωτογραφίες άλλων προσώπων που είχαν αφαιρεθεί παράνομα. Το οικονομικό όφελος από τη δράση της σπείρας ανέρχεται στο ποσό των 200.000 ευρώ.

Η δικογραφία θα αποσταλεί στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Κατερίνης.

Πηγή ➤http://www.zougla

Διαβάστε Περισσότερα »

Γενική πρόγνωση καιρού για Πέμπτη 1-5-2014



Police-Voice blog ➤
Ηλιοφάνεια σε ολόκληρη τη χώρα με λίγες νεφώσεις οι οποίες σταδιακά θα πυκνώσουν και θα εκδηλωθούν από το μεσημέρι και μετά βροχές και τοπικές καταιγίδες στο Βόρειο Ιόνιο, την Ήπειρο, τη Δυτική Στερεά, τη Βόρεια Θεσσαλία και τη Μακεδονία, περιμένουμε την Πέμπτη 1 Μαΐου 2014.

Η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 7 έως 24 βαθμούς στη Βόρεια Ελλάδα, από 11 έως 25 βαθμούς στην Κεντρική Ελλάδα, από 12 έως 26 βαθμούς στη Νότια Ελλάδα, από 11 έως 23 βαθμούς στη Δυτική Ελλάδα και από 13 έως 21 βαθμούς στα νησιά του Αιγαίου και την Κρήτη.

Οι άνεμοι στο Αιγαίο θα πνέουν νότιοι νοτιοδυτικοί ασθενείς έως μέτριοι και τοπικά στο Νοτιοδυτικό Αιγαίο ισχυροί έως σχεδόν θυελλώδεις. Στο Ιόνιο οι άνεμοι θα πνέουν νοτιοδυτικοί ασθενείς έως μέτριοι.

Ηλιοφάνεια με λίγες νεφώσεις, περιμένουμε την Πρωτομαγιά στην Αττική. Η θερμοκρασία στο κέντρο θα φτάσει τους 23 με 24 βαθμούς Κελσίου. Οι άνεμοι στο Σαρωνικό και το Νότιο Ευβοϊκό θα πνέουν από δυτικές διευθύνσεις ασθενείς έως μέτριοι.

Ηλιοφάνεια με λίγες νεφώσεις οι οποίες σταδιακά θα πυκνώσουν και θα εκδηλωθούν βροχές και πιθανόν τοπικές καταιγίδες κυρίως στα ορεινά, περιμένουμε την Πρωτομαγιά στη Θεσσαλονίκη. Η θερμοκρασία θα φτάσει τους 24 βαθμούς Κελσίου. Οι άνεμοι στο Θερμαϊκό θα πνέουν ασθενείς και το μεσημέρι νοτιοανατολικοί έως μέτριοι.

Πηγή ➤http://www.meteo.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Εορτή του Αγίου Προφήτου Ιερεμία ...Γιορτάζουμε σήμερα 1 Μαΐου,



Police-Voice blog ➤
Γιορτάζουμε σήμερα 1 Μαΐου, ημέρα μνήμης του Αγίου Προφήτου Ιερεμία.
Ο Προφήτης Ιερεμίας γεννήθηκε πιθανώς κατά το 650 π.Χ., στην μικρή πόλη της φυλής Βενιαμίν Αναθώθ, βορειοανατολικά της Ιερουσαλήμ. Ο πατέρας του ήταν ιερέας και ονομαζόταν Χελκίας. Ανατράφηκε στην ιερατική αυτή οικογένεια με αυστηρότητα. Μελετούσε τους προ αυτού Προφήτες Ησαΐα και Ωσηέ.
Νεότατος στην ηλικία, περίπου 23 - 25 ετών, περί το 627 - 625 π.Χ., καλείται από τον Θεό στο προφητικό αξίωμα. Ανταποκρίνεται στο θέλημα του Κυρίου και έτσι το όνομά του (Ιερεμίας), που σημαίνει ο Θεός ανυψώνει ή καθιστά, εκφράζει και την αποστολή του.
Κατάπληκτος από την τιμή αυτή ο Ιερεμίας, αρνείται την υψηλή τιμητική κλήση, προβάλλοντας τις ασθενείς νεανικές του δυνάμεις. Ο Θεός όμως ενισχύει αυτόν υποσχόμενος, όχι υλικές αμοιβές και τιμές, αλλά το πολυτιμότερο όλων: τη βοήθειά Του. Ο Ιερεμίας υπακούει.
Ο Προφήτης Ιερεμίας καθαγιάσθηκε πριν από τη γέννησή του, όπως γράφει ο Άγιος Ιερώνυμος. Πράγματι, στην αρχή του προφητικού του βιβλίου ο Ίδιος ο Θεός του λέγει: «Προ του με πλάσαι σε εν κοιλία επίσταμεί σε και προ του σε εξελθείν εκ μήτρας ηγίακά σε, προφήτην εις έθνη τέθεικά σε».
Σε τέσσερις περιόδους δυνάμεθα να διαιρέσουμε την δημόσια δράση του. Πρώτον, επί του βασιλέως Ιωσίου προ της μετερρυθμίσεως (627 - 621 π.Χ.), δεύτερον, επί του βασιλέως Ιωακείμ μέχρι του Σεδεκίου (609 - 598 π.Χ.), τρίτον, επί Σεδεκίου (598 - 586 π.Χ.) και τέταρτον, μετά την άλωση της Ιερουσαλήμ και την αιχμαλωσία του Σεδεκίου.
Μετά την καταστροφή του βασιλείου του Ισραήλ, το βασίλειο του Ιούδα, όπου βρισκόταν ο Προφήτης Ιερεμίας, τελούσε υπό την επίδραση των Ασσυρίων, όχι μόνο πολιτικά αλλά και θρησκευτικά. Η πολυθεΐα των Ασσυρίων είχε εισχωρήσει στους Ιουδαίους, διότι ο βασιλέας Μανασσής (693 - 639 π.Χ.) ήταν υποτελής των Ασσυρίων και είχε παραδοθεί σε θρησκευτικό συγκρητισμό και σε ειδωλολατρία. Όσες πόλεις υπήρχαν στην Ιουδαία, τόσοι ήταν και οι θεοί, όσοι οι δρόμοι της Ιερουσαλήμ, τόσα θυσιαστήρια του Βαάλ.
Υπήρχε η ειδωλολατρία του Μολώχ με τα ανθρώπινα θύματα. Στις αυλές του ναού ήταν θυσιαστήρια των Ασσυρίων θεών και το είδωλο της Αστάρτης. Ο Ιερεμίας, επί της βασιλείας του Ιωσίου, από το 627 π.Χ., επέρχεται κατά της πολυθεΐας κηρύσσοντας τον Ένα και Μόνο Αληθινό Θεό και στηλιτεύοντας τη διαφθορά. Εκτός της ειδωλολατρίας και ανηθικότητας, ο Ιερεμίας πολεμάει κατά την περίοδο αυτή και τους ψευδοπροφήτες, οι οποίοι παραπλανούσαν τον λαό με ψευδείς προφητείες. Ο Προφήτης διαισθάνεται κάποια μεταβολή του λαού, κάποια μετάνοια, διότι στην πρόσκληση του Θεού, ο λαός απαντά: «Ὁδοῦ, πρὸς Σὲ ἔρχομαι».
Η μετάνοια όμως αυτή ήταν πρόσκαιρη λόγω της ανομβρίας. Ο Προφήτης πονάει, υποφέρει. Περιέρχεται σε απόγνωση. Όμως η μακροθυμία του Θεού δεν εξαντλείται. Ο Θεός συμβουλεύει τον Προφήτη να ερευνήσει την υπό του κακού τρυγηθείσα άμπελο, το λαό Του, μήπως εύρει ρώγα σταφυλιού, κάποιον άνθρωπο ευσεβή, ατρύγητο από το κακό. Έτσι τονίζεται η μεγάλη αξία του ανθρώπου. Ο Προφήτης δεν βρίσκει δυστυχώς καμία ρώγα σταφυλιού ατρύγητη από το κακό. Στην άκαρπη αυτή προσπάθεια του Προφήτη, ο Θεός συνιστά σε αυτόν και πάλι να συνεχίσει την εργασία του, για να πεισθεί και ο ίδιος ο Προφήτης για το αδιόρθωτο του λαού και τη δίκαιη τιμωρία του.
Ο Θεός παρομοιάζει τον Προφήτη με μεταλλουργό που δοκιμάζει τα μέταλλα και φροντίζει από το μείγμα να εξαγάγει αυτά που είναι ευγενή, δηλαδή το χρυσό και τον άργυρο. Μάταια όμως.
Εδώ τερματίζεται η πρώτη περίοδος της δράσεως του Προφήτη Ιερεμία. Κατόπιν έρχεται η κατάλυση του Ασσυριακού βασιλείου διά της πίστεως της Νινευή το 621 π.Χ. Ο ευσεβής βασιλέας Ιωσίας, επωφελούμενος από την κατάρρευση αυτή, ανέλαβε πολιτική εξωτερικής ανεξαρτησίας και προέβη σε εσωτερικές μεταρρυθμίσεις, για να ορθώσει την πίστη στον Θεό. Ο Ιερεμίας, κατά το χρονικό διάστημα 621 - 608 π.Χ., αποσύρθηκε πιθανότατα σε μόνωση. Χαρακτηριστικό της ασκητικής του ζωής ήταν ότι αυτός «λινοῦν περίζωμα εἶχε μόνον. Ὡς δὲ τὰ εὐτραφῆ τῶν σωμάτων γυμνούμενα φανερωτέραν δείκνυσι τὴν ἀκμήν, οὕτω καὶ τῶν ἠθῶν τὸ κάλλος, μὴ ἀνειλούμενον ἀπειροκάλοις φλυαρίαις, τὸ μεγαλοπρεπὲς ἐνδείκνυται».
Κατά την δεύτερη περίοδο της δράσης του, επί της εποχής του βασιλέως Ιωακείμ (609 - 598 π.Χ.), ο Προφήτης Ιερεμίας στρέφεται κατά των ατόπων της Ισραηλιτικής θρησκείας. Ο μαγικός χαρακτήρας, τον οποίο απέδιδαν οι Ιουδαίοι στο ναό και στις τελετές, τον ενοχλούσε. Έλεγε δε, ότι «ο ναός, ο οποίος χρησιμεύει να καλύπτει τα κακουργήματα, είναι όχι ναός Θεού, αλλά σπήλαιο ληστών».
Κατά το πρώτο έτος της βασιλείας του Ιωακείμ, σε κάποια μεγάλη εορτή, εμφανίζεται ο Προφήτης Ιερεμίας στην αυλή του ναού και μέσα στο ενθουσιώδες από τη θέα του ναού πλήθος, προσβάλλει την εσφαλμένη αυτή πίστη, την οποία είχε ο λαός περί του ναού και κηρύσσει την επερχόμενη καταστροφή του ναού. Όλος ο λαός εξεγείρεται και ζητεί τον θάνατό του. Σώζεται με την επέμβαση του Αχικάμ.
Μεταβαίνει στο εργαστήριο του κεραμέως και παρατηρεί ότι ο κεραμέας μεταπλάσσει όσα από τα πήλινα δοχεία δεν αρέσουν σε αυτόν. Έτσι, λέγει ο Προφήτης, θα κάνει ο Θεός σε έθνη και ανθρώπους, τα οποία δεν αρέσουν σε Αυτόν. Για την αποφυγή της καταστροφής συνιστά την εσωτερική μετάνοια του ανθρώπου. Άρχοντες και λαός αντιδρούν. Κουρασμένος ο Προφήτης από τους άκαρπους αγώνες του ζητεί τη μόνωση και προβλέποντας την αμετανοησία του λαού του Θεού, προλέγει την καταστροφή του.
Κάποιοι άνθρωποι αποφασίζουν να τον δηλητηριάσουν στην Αναθώθ. Συνωμοτούν εναντίον του και συγγενείς του. Ο Ιερεμίας αποδίδει την σωτηρία του στον Θεό. Στρέφεται κατά των αρχόντων, του βασιλέως Ιωακείμ και των ανακτόρων, των οποίων κηρύσσει την καταστροφή. Όλος ο κόσμος είναι εναντίον του.
Προς στιγμήν κάμπτεται, διότι νομίζει ότι έχει εγκαταλειφθεί από τον Θεό και παραπονείται. Συνέρχεται όμως και συνεχίζει το έργο του. Στην αυλή του ναού κηρύσσει και πάλι την καταστροφή του ναού. Το κήρυγμα αυτό προκαλεί αναταραχή. Γι' αυτό ο στρατηγός του ιερού χώρου του ναού Πασχώρ τον ραβδίζει και τον ρίχνει στη φυλακή. Τα κηρύγματά του γίνονται δεκτά με ειρωνείες. Του απαγορεύουν να επισκέπτεται το ναό.
Ο Προφήτης σκέπτεται να εγκαταλείψει τον αγώνα. Η φωτιά όμως του λόγου του Θεού, που είναι μέσα του, δεν τον αφήνει. Κατά το τέλος του 605 π.Χ., μετά την ήττα των Αιγυπτίων στο Χαρκαμύς, επειδή ο ίδιος δεν ήταν δυνατόν να εισέλθει στην αυλή του ναού, δίδει στον μαθητή του Βαρούχ να αναγνώσει στο μέσο της αυλής του ναού, προφητεία, διά της οποίας κηρυσσόταν η καταστροφή του ναού. Όλοι τότε επαναστατούν εναντίον του.Ο Ιερεμίας και ο Βαρούχ κρύβονται, για να μη συλληφθούν. Η προλεχθείσα όμως καταστροφή επήλθε.
Οι Βαβυλώνιοι κατέστησαν φόρου υποτελή, το βασιλέα Ιωακείμ. Αυτός, επιθυμώντας την ανεξαρτησία και αφού παρακινήθηκε από άκριτους ανθρώπους, προκαλεί τη Βαβυλώνιο εκστρατεία κατά της Ιερουσαλήμ. Ο Ναβουχοδονόσωρ επέρχεται εναντίον του και πολιορκεί την Ιερουσαλήμ. Ο Ιερεμίας μάταια συνιστά στον βασιλέα Ιωακείμ, υποταγή στους Βαβυλώνιους. Ο Ιωακείμ πεθαίνει και η πόλη καταλαμβάνεται και πολιορκείται.
Ο ναός καταστρέφεται. Ο άμεσος διάδοχος του Ιωακείμ, ο Ιωαχείμ (Ιεχονίας) πορεύεται σε αιχμαλωσία με τους αξιωματούχους της χώρας και δέκα χιλιάδες από το λαό. Ο βασιλέας Ναβουχοδονόσωρ ορίζει ως διάδοχο του Ιεχονίου, τον Σεδεκία.
Κατά την Τρίτη περίοδο της δράσεως του Προφήτη Ιερεμίου, το 594 π.Χ., απεσταλμένοι των Ιδουμαίων, Αμμωνιτών, Τύρου και Σιδώνος, παρακάλεσαν τον Σεδεκία να συμμαχήσουν κατά των Βαβυλωνίων. Οι ψευδοπροφήτες κηρύσσουν ότι τα ιερά σκεύη του ναού που είχαν κλαπεί θα επιστραφούν. Ο Ιερεμίας αντιτίθεται και συμβολικά θέτει ζυγό στον τράχηλό του, για να δηλώσει ότι θα είναι δούλοι του Ναβουχοδονόσορ.
Ο ψευδοπροφήτης Ανανίας σπάζει το ζυγό πάνω στον τράχηλο του Ιερεμία, για να τονίσει την αποτίναξη του ζυγού των Βαβυλωνίων. Ο Ιερεμίας απαντά: «Έσπασες ξύλινους ζυγούς; Σιδερένιους θα θέσει ο Θεός στον τράχηλό σας».
Ο Σεδεκίας τήρησε συνετή πολιτική προς τους απεσταλμένους των άλλων περιοχών και ενέκρινε την γνώμη του Προφήτη Ιερεμία. Όμως, κατά το 588 π.Χ., ο φαραώ της Αιγύπτου Ουαφρής επαναστατεί κατά των Βαβυλωνίων. Το φρόνημα των Ιουδαίων αναπτερώνεται και λαμβάνουν και αυτοί μέρος στην επανάσταση αυτή. Ο Ιερεμίας τους αποτρέπει από το να συμμαχήσουν με τους Αιγυπτίους κατά των Βαβυλωνίων.
Οι Ιουδαίοι δεν υπακούν και επαναστατούν. Ο Ιερεμίας επιμένει ότι η πόλη των Ιεροσολύμων θα καταστραφεί. Οι άρχοντες τον ρίχνουν σε λάκκο βορβορώδη, διότι με τον τρόπο που ο Προφήτης ομιλούσε παρέλυε τα χέρια των πολεμιστών. Με την επέμβαση όμως του Αβδεμέλεχ αποσύρεται από τον λάκκο. Η πόλη των Ιεροσολύμων καταλαμβάνεται και ο βασιλέας Σεδεκίας συλλαμβάνεται, τυφλώνεται και οδηγείται στη Βαβυλώνα. Η πόλις παραδίδεται στις φλόγες.
Κατά την τέταρτη περίοδο της δράσεώς του, ο Ιερεμίας, μετά την άλωση της Ιερουσαλήμ, αποφασίζει να διαμείνει πλησίον του Γοδολίου. Τον Γοδολία, ο βασιλέας Ναβουχοδονόσωρ εγκαθιστά κυβερνήτη της Ιουδαίας. Μετά από λίγο, όμως, ο Γοδολίας δολοφονείται και ο Ιουδαϊκός λαός, φοβούμενος την τιμωρία από τους Βαβυλωνίους, αποφασίζει να απέλθει στην Αίγυπτο παρά την γνώμη του Ιερεμίου και την εντολή του Θεού.
Χωρίς την θέλησή του, παίρνουν μαζί τους και τον Ιερεμία, ο οποίος κηρύττει και στην Αίγυπτο. Προλέγει την εισβολή του Ναβουχοδονόσωρ, η οποία και έγινε. Εκεί οι Ιουδαίοι περιπίπτουν σε ειδωλολατρία. Ο Προφήτης επέρχεται και πάλι εναντίον αυτών. Εκείνοι όμως δεν υπακούουν και ο Προφήτης προλέγει την καταστροφή τους.
Ο Προφήτης Ιερεμίας λιθοβολήθηκε από τους συμπατριώτες του στην πόλη Τάφνα της Αιγύπτου ή απήχθη μαζί με τον Βαρούχ αιχμάλωτος από τον βασιλέα Ναβουχοδονόσωρ σε κάποια εισβολή του στην Αίγυπτο το 568 π.Χ., ως λέγει κάποια Ραββινική παράδοση.
Η Σύναξη αυτού ετελείτο στο ναό του Αποστόλου Πέτρου, που ήταν κοντά στην Μεγάλη Εκκλησία.
Το βιβλίο του Προφήτη Ιερεμία στην Παλαιά Διαθήκη δεν παρουσιάζει μόνο υψηλές θρησκευτικές ιδέες, αλλά κυρίως μια ζωηρή θρησκευτική προσωπικότητα, διότι ο Ιερεμίας δεν κήρυττε μόνο, αλλά ζούσε την διδασκαλία αυτή με τόση επιμονή, ώστε όχι μόνο ο θάνατός του υπήρξε μαρτυρικός, αλλά και ολόκληρη η ζωή του ήταν ένα διαρκές μαρτύριο. Η διδασκαλία του Προφήτη Ιερεμία αφορούσε, α) τον άνθρωπο, β) τον Θεό και γ) το λαό του Θεού. Κέντρο και των τριών αυτών είναι η καρδιά, η βάση της προσωπικότητας του ανθρώπου.
Στους εορτάζοντες και στις εορτάζουσες, χρόνια πολλά και ευάρεστα στο Θεό !!!
Πηγή ➤http://www.agioritikovima

Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Αστυνομικοί σε υπηρεσία με «σαράβαλα» περιπολικά – Ποιοι χρησιμοποιούν τα καινούργια οχήματα της ΕΛ.ΑΣ



Police-Voice blog ➤
Συμβατικά οχήματα που ανήκουν στην Τροχαία Πατρών, έχουν περιέλθει προς χρήση σε τουλάχιστον τρεις Ανώτατους Αξιωματικούς  που υπηρετούν στην Αστυνομική Διεύθυνση Αχαΐας,  με  την ανάληψη των  καθηκόντων τους, μετά τις πρόσφατες κρίσεις στην ΕΛ.ΑΣ

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του patratora.gr, τα Ανώτατα στελέχη της τοπικής ΕΛ.ΑΣ χρησιμοποιούν τα οχήματα για την μετακίνηση τους σε 24ωρη βάση…!
Μάλιστα πηγές αναφέρουν πως τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, μέχρι πρότινος ήταν στην διάθεση της Τροχαίας Πατρών  και  εφοδιάζοντας τα με ραντάρ,  έκαναν μπλόκα για τον έλεγχο της υπερβολικής ταχύτητας.

Το γεγονός έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στους κύκλους της Αστυνομίας, την ώρα που καταγράφονται σημαντικές ελείψεις στον απαρχαιωμένο στόλο των περιπολικών,  που όπως έχει καταγγελθεί κατ” επανάληψη και από τους συνδικαλιστές του κλάδου, θέτουν σε κίνδυνο ακόμα και την σωματική ακεραιότητα των επιβαινόντων σε αυτά.

«Σε λίγο οι μεταγωγές στα Δικαστήρια, θα γίνονται με ταξί», είναι μερικά από τα σχόλια που ψιθυρίζονται στα πηγαδάκια των Αστυνομικών.

Πηγή ➤http://www.politikanet.

Διαβάστε Περισσότερα »

ΓΕΛΑΜΕ ΤΩΡΑ ! ! ΑΝΕΚΔΟΤΑΡΕΕΕΕΕΣΣΣΣΣΣΣ



Police-Voice blog ➤
Ήταν ένας γύφτος σε ένα τρόλεϊ. Βλέπει μια καλή καλόγρια πάει κοντά της και της λέει.
- Εγκο γκαμίσι εσένα!
Aναστατώνεται η καλόγρια και λέει στον εισπράκτορα να κάνει του γύφτου κάποιες συστάσεις.
Ο εισπράκτορας λέει στο γύφτο πως αν θέλει να ...... την καλόγρια, αυτή βγαίνει στις 7 π.μ. απ το μοναστήρι της.
Πάει ο γύφτος από τις 6 και μίση και περιμένει πάνω σε ένα δέντρο διπλά από το μοναστήρι. Σε λίγο βγαίνει η καλόγρια και ο γύφτος πάνω από το δέντρο λέει.
- Eίμαι ο Τεος, είμαι ο Τεος.... και η καλόγρια λέει:
- Τι θέλεις να κάνω για σένα Θεέ μου;
- Να γκαμηθούμε λέει ο γύφτος.
Η καλόγρια συμφωνεί και όταν τελειώνουν λέει ο γύφτος:
- ΧαΧαΧα ντεν ήμουν ο Τεος ήμουν ο γκύφτος του τρόλεϊ! και η καλόγρια απαντά:
- ΧαΧαΧαΧαΧα δεν ήμουν η καλόγρια ήμουν ο εισπράκτορας!!!!!!

Πηγή ΚΟΥΚΟΥΛ@Η

ΑΝΕΚΔΟΤΟ - μιά γυναίκα απελπισμένη...


Μια γυναίκα απελπισμένη πάει στο γιατρό:

- Γιατρέ έχω ένα τεράστιο πρόβλημα, δεν με ικανοποιεί ο άντρας μου.
- Αυτό κυρία μου είναι σοβαρό...μήπως όμως θα έπρεπε να δοκιμάσετε και με κάποιον άλλο? Έναν εραστή μήπως?

- Γιατρέ μου, να σου πω την αλήθεια...έχω δοκιμάσει και με άλλον αλλά ούτε κι εκείνος με ικανοποιεί.

- Μήπως κυρία μου ήσασταν απλώς άτυχη, ίσως αν δοκιμάσετε και με κάποιον τρίτο?

- Γιατρέ μου και με τρίτο δοκίμασα και με τέταρτο και με πέμπτο...αλλά τίποτα.
- Ε τότε κυρία μου έχετε σοβαρό πρόβλημα, είσαστε σοβαρά άρρωστη!

- ΑΥΤΟ ΑΥΤΟ το τελευταίο γιατρέ, μπορείτε να το γράψετε σε ένα χαρτί, γιατί στην γειτονιά πουτανα*** με ανεβάζουν πουτανα***  με κατεβάζουν.


Πηγή ➤ zantepolclub
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣ ??? Big Brother στις σκοπιές!!! Αστυνομεύουν τους αστυνομικούς, Καταγγελία σοκ



Police-Voice blog ➤
Μια ακατανόητη "πρωτοβουλία" της διοίκησης αστυνόμευσης των αστυνομικών που έρχεται σε ευθεία αντίθεση και παραβίαση των εργασιακών δικαιωμάτων και προσωπικών δεδομένων τους θίγει το μέλος του συνδυασμού της "δυναμικής αντίδρασης" στη νοτιοανατολική Αττική Νίκος Κορομηλάς, με σχετική επιστολή- άρθρο στο bloko.gr. Θεωρούμε ως
τουλάχιστον "άστοχη" την ενέργεια της διοίκησης και θέλουμε να πιστεύουμε ότι έγινε εκ ... παραδρομής...
Σημειώνουμε, όπως μας έγινε γνωστό πριν από λίγο, ότι η απόφαση δεν είναι ούτε της τοπικής διοίκησης, ούτε της αστυνομικής διεύθυνσης, αλλά ανάγεται σε πιο υψηλά επίπεδα. Όπως και να έχει, απ' όπου κι αν έχει εκπορευθεί, οφείλει αυτός που την έλαβε να την ακυρώσει.
"Εντύπωση μας έχει προκαλέσει η τελευταία ενέργεια που αφορά την τοποθέτηση καμερών μέσα σε σκοπιές-στόχους στη Νοτιοανατολική Αττική.
•    Έγινε προκειμένου κάποιοι να βλέπουν τον Αστυνομικό για να τον ελέγχουν αν βρίσκεται εντός της σκοπιάς;
•    Έγινε προκειμένου ο Αστυνομικός να νιώθει μεγαλύτερη ασφάλεια; Με ποιον τρόπο επιτυγχάνεται αυτό;
•    Έγινε με σκοπό να καταργηθούν οι βραδινοί επόπτες και στη θέση τους να δημιουργηθεί επόπτης καμερών;
•    Είναι νόμιμη αυτή η διαδικασία και σύμφωνα με τις διατάξεις του Νομού για τα προσωπικά δεδομένα;
•    Ποιά θα είναι η συνεχεία; Κάμερα πάνω από τον Αξ/Υπ;  Από τον γραμματέα;  Από τον κάθε Αστυνομικό που εκτελεί υπηρεσία σε περιορισμένο χώρο;
•    Μπορεί κάποιος να έρθει στη θέση αυτού του υπαλλήλου που στους 50 πόντους πάνω από το κεφάλι του θα έχει το μάτι του μεγάλου αδερφού να τον παρακολουθεί;
Εύλογα τα ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν διότι το ζήτημα που τίθεται είναι άκρως λεπτό και σοβαρό.


ΚΟΡΟΜΗΛΑΣ Νικόλαος
Αντιπρόσωπος στην Π.Ο.ΑΣ.Υ.
.
Πηγή ➤http://www.bloko

Διαβάστε Περισσότερα »

Ηλικιωμένος παρέσυρε αστυνομικό της ομάδας ΔΙΑΣ, Σύγκρουση υπηρεσιακών μηχανών σε καταδίωξη με άλλους 2 τραυματισμούς



Police-Voice blog ➤
Τρεις αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ τραυματίστηκαν ευτυχώς ελαφρά τις τελευταίες ώρες, στη διάρκεια ελέγχων ύποπτων οχημάτων ή καταδίωξης.
Το πρώτο ατύχημα συνέβη λίγο πριν από τα μεσάνυχτα, όταν οι αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ πραγματοποιούσαν έλεγχο σε
οδηγό αυτοκινήτου στα Μέγαρα (στο ύψος των Goodys), μετά από καταγγελία για κλοπή οχήματος. Διερχόμενο ΙΧ με οδηγό έναν 70χρονο οδηγό, δεν είδε τους αστυνομικούς και παρέσυρε τον ένα εξ αυτών και τον έριξε στο οδόστρωμα με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του.
Ο αστυνομικός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, απ' όπου αποχώρησε στις 4 τα ξημερώματα.
Καταδίωξη από την Αγία Βαρβάρα στο Φάληρο
Αστυνομικοί της ΔΙΑΣ πραγματοποιούσαν ελέγχους χθες στις 23.30 στην Αγία Βαρβάρα. Ο οδηγός ενός οχήματος που κρίθηκε ύποπτο, δε σταμάτησε σε έλεγχο και οι αστυνομικοί τον καταδίωξαν. Το κυνηγητό συνεχίστηκε μέχρι το Φάληρο, όπου αστυνομικοί ακινητοποίησαν το όχημα, έγινε έλεγχος στο άτομο, χωρίς ευρήματα και προσήχθη στο τμήμα.
Νωρίτερα, στη συμβολή της Περικλέους με τον Κηφισό, πάνω στους ελιγμούς της καταδίωξης, δύο μοτοσικλέτες της ομάδας ΔΙΑΣ συγκρούστηκαν μεταξύ τους με αποτέλεσμα να τραυματιστούν ευτυχώς ελαφρά άλλοι δύο αστυνομικοί. Μεταφέρθηκαν με ελαφρά τραύματα στο 401 ΣΝ, απ' όπου αποχώρησαν μετά την παροχή των πρώτων βοηθειών.
Ο οδηγός του ύποπτου ΙΧ συνελήφθη για απείθια και άλλα αδικήματα.

Πηγή ➤http://www.bloko

Διαβάστε Περισσότερα »

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ..... Σοκ: Οργανωμένη σπείρα έστησε 36 παράνομα λούνα παρκ σε όλη την Ελλάδα!



Police-Voice blog ➤

Οι πέντες κατηγορούμενοι έστηναν εικονικές επιχειρήσεις με πλαστές άδειες και ψεύτικα πιστοποιητικά ασφαλείας

Την ώρα που η κοινή γνώμη συγκλονίζεται από την τραγωδία σε υπαίθριο λούνα παρκ στο Ελληνικό, όπου ένα 13χρονο αγόρι έχασε τη ζωή του, παίζοντας με την 9χρονη αδερφή του, μια υπόθεση απάτης, που αφορά επίσης σε λούνα παρκ (και τσίρκο) έρχεται στο φως.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ., έπειτα από δεκάμηνη έρευνα της Ασφάλειας Θεσσαλονίκης, προέκυψε ότι οργανωμένη σπείρα διοργάνωνε καλλιτεχνικές εκδηλώσεις (τσίρκο, λούνα παρκ), σε διάφορες περιοχές της χώρας, συστήνοντας εικονικές επιχειρήσεις και χρησιμοποιώντας πλαστογραφημένα δικαιολογητικά και πιστοποιητικά

Στην υπόθεση εμπλέκονται συνολικά πέντε άτομα, από τα οποία, άλλα συμμετείχαν ως «αχυράνθρωποι» σε εικονικές επιχειρήσεις 57χρονου επιτηδευματία-«εγκεφάλου» και άλλα υποβοηθούσαν με δόλια μέσα τη λειτουργία τους

Εις βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία κακουργηματικού χαρακτήρα για πλαστογραφία κατ' επάγγελμα και εξακολούθηση, υφαρπαγή ψευδούς βεβαίωσης, απάτη και παράβαση του νόμου περί καταχραστών του Δημοσίου

Οι κατηγορούμενοι, τα τελευταία δυο χρόνια, εγκατέστησαν 36 περιοδεύοντα τσίρκο και λούνα παρκ, σε ισάριθμους δήμους της χώρας, χρησιμοποιώντας, σε κάποια από αυτά, πλαστογραφημένα δικαιολογητικά-πιστοποιητικά, που αφορούσαν ακόμα και στη στατικότητα και ασφαλή λειτουργία των εγκαταστάσεων

Είναι χαρακτηριστικό ότι, με σκοπό τη μεγιστοποίηση του οικονομικού κέρδους, τόσο ο 57χρονος «εγκέφαλος» όσο και οι υπόλοιποι τέσσερις συνεργοί του, αντί να προσλάβουν εξειδικευμένο προσωπικό, που να γνωμοδοτεί για τη στατικότητα και ασφάλεια των λούνα παρκ, κατέφευγαν σε συστηματική πλαστογραφία των υπογραφών και σφραγίδων πολιτικών μηχανικών και ηλεκτρολόγων.

Στη συνέχεια, κατέθεταν τα πλαστογραφημένα δικαιολογητικά σε δήμους της χώρας, υφαρπάζοντας με τον τρόπο αυτό άδειες λειτουργίας και εγκατάστασης χώρων ψυχαγωγίας.

Παράλληλα, οι δράστες είχαν καταρτίσει εξ ολοκλήρου πλαστή σφραγίδα δήμου του Νομού Θεσσαλονίκης, με την οποία θεωρούσαν το γνήσιο της υπογραφής, σε βεβαιώσεις που αφορούσαν στην εγκατάσταση και λειτουργία των ανωτέρω επιχειρήσεων.

Η ζημία που προκλήθηκε σε βάρος του Ελληνικού Δημόσιου αγγίζει τις 900.000 ευρώ.

Πηγή ➤http://www.protothema

Διαβάστε Περισσότερα »

Κάπου στην Ελλάδα ζουν και αυτοί ! ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ !



Police-Voice blog ➤
Στη συνείδηση των Αθηνών οι Πομάκοι νοιώθουν Τούρκοι, εξισώνονται με αυτούς και η καχυποψία είναι διάχυτη σε οποιαδήποτε συναλλαγή μεταξύ αυτών και της διοίκησης. Θα πρέπει να ερευνήσουμε και να αναρωτηθούμε αν πράγματι όμως νοιώθουν Τούρκοι ή όχι. Σίγουρα όμως να ερευνήσουμε πρώτα το πώς η Ελλάδα τους αντιμετωπίζει.
Η συνθήκη της Λωζάννης έχει γίνει πια διάσημη, αν και ελάχιστοι την έχουν διαβάσει. Όλοι επιδερμικά γνωρίζουν ότι σύμφωνα με αυτήν αναγνωρίζονται τρεις μειονότητες. Απέκτησαν δικαιώματα ίδια με αυτά των γηγενών, αλλά και τη βασική υποχρέωση να σέβονται την κρατική υπόσταση στην οποία ζουν.



Με το άρθρο 40 σε συνδυασμό με το άρθρο 45 της Συνθήκης της Λωζάνης ορίζεται ότι : Έλληνες πολίτες που ανήκουν στην Μειονότητα θα απολαμβάνουν νομικά και πραγματικά της αυτής προστασίας και των αυτών εγγυήσεων που απολαμβάνουν και οι λοιποί Έλληνες πολίτες. Θα έχουν ειδικά ίσο δικαίωμα να συνιστούν, να διευθύνουν και να εποπτεύουν με δικές τους δαπάνες κάθε είδους φιλανθρωπικά, θρησκευτικά ή κοινωφελή ιδρύματα, σχολεία και λοιπά εκπαιδευτήρια, με το δικαίωμα να χρησιμοποιούν ελεύθερα σ' αυτά τη γλώσσα τους και να τελούν ελεύθερα τα θρησκευτικά τους καθήκοντα.

Με το άρθρο 37 της ίδιας Συνθήκης ορίζεται ότι : Η Ελλάδα αναλαμβάνει τις υποχρεώσεις που περιέχονται στα άρθρα 38-44 και αναγνωρίζονται ως θεμελιώδεις νόμοι που κανόνας νόμος ή κανονισμός ή επίσημη πράξη μπορεί να είναι σε αντίφαση ή αντίθετη προς τις διατάξεις αυτές και που κανένας νόμος ή κανονισμός ή επίσημη πράξη μπορούν να είναι πιο ισχυρή από αυτές.

Στη διάταξη του άρθρου 28 του Ελληνικού Συντάγματος του 1975 ορίζεται ότι: Οι γενικά παραδεγμένοι κανόνες του διεθνούς δικαίου, καθώς και οι διεθνείς συμβάσεις, από την επικύρωσή τους με νόμο και τη θέση τους σε ισχύ, σύμφωνα με τους όρους καθεμιάς, αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του εσωτερικού Ελληνικού δικαίου και υπερισχύουν από κάθε άλλη αντίθετη διάταξη νόμου.

Τρεις μειονότητες λοιπόν: οι Τουρκογενείς, οι Πομάκοι και οι Τσιγγάνοι. Στην ουσία όμως η Ελλάδα παρουσιάζει κοινή αντιμετώπιση προς αυτούς. Τους αντιμετωπίζει ως μία μειονότητα και με τις πράξεις της τους αναγνωρίζει κοινή καταγωγή. Το γεγονός αυτό φαίνεται κυρίως από τον τρόπο αντιμετώπισης του γλωσσικού ζητήματος. Η Ελλάδα έχει υπογράψει διάφορα πρωτόκολλα με την Τουρκία για τη διδασκαλία των τουρκικών στα μειονοτικά σχολεία. Δε διαχωρίζει όμως τα μειονοτικά σχολεία σε σχολεία που φοιτά η κάθε μειονότητα ξεχωριστά. Αποφάσισε να διδάσκουν στο σύνολο τους την τουρκική γλώσσα. Άρα επέτρεψε στην Τουρκία να οικειοποιηθεί πολιτισμικά τους Πομάκους, οι οποίοι θα πρέπει να διδάσκονται τουρκικά. Άσχετα από το τί θα γράφουν αυτά τα βιβλία, ο κίνδυνος της αλλοίωσης της συνείδησης των Πομάκων είναι υπαρκτός, καθώς όπως προείπαμε μιλάμε για έναν λαό του οποίου ο συνδετικός κρίκος με την ιστορία του είναι μόνο προφορικός λόγος. (Πρωτόκολλο 1968)

Χαρακτηριστικές για τα προαναφερθέντα είναι οι επιστολές που έστειλαν οι ενώσεις Πομάκων στην κυβέρνηση Παπανδρέου το 2010, με Υπουργό Παιδείας την κυρία Διαμαντοπούλου. Σε αυτές παρέθεταν τις ενστάσεις τους για τον εξαναγκασμό της διδασκαλίας των τουρκικών. Όσο για τις πατριωτικές κορώνες της Νέας Δημοκρατίας και των υπολοίπων κυβερνήσεων, ας μελετήσουμε το εκπαιδευτικό πρωτόκολλο του 1968, στο οποίο πειθάρχησαν μια χαρά όλες ανεξαιρέτως οι κυβερνήσεις μέχρι σήμερα, και θα δούμε ότι μόνο για την τουρκική γλώσσα υπάρχει μέριμνα. 

Πέραν της εκπαίδευσης και της διδασκαλίας των τουρκικών, όπως είπαμε, σε όλες τις δραστηριότητες και τις συναλλαγές με τη διοίκηση οι Πομάκοι αντιμετωπίζονται σαν Τούρκοι. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα δικαστήρια, όπου αν κάποιο μέλος της μειονότητας ζητήσει μεταφραστή, θα οριστεί μεταφραστής τουρκικής γλώσσας την οποία συχνά οι Πομάκοι αγνοούν και αδυνατούν να επικοινωνήσουν σε αυτή. Και βέβαια όλα αυτά τα χρόνια καμία μέριμνα δεν υπήρξε για τις τρεις μειονότητες, κανένα κίνητρο για εξωστρέφεια και μετακίνηση. Ως αποτέλεσμα δημιουργήθηκε μια γεωγραφικά κλειστή κοινωνία, μια φωλιά, και σε αυτή τη φωλιά η Τουρκία να κάνει ότι θέλει. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι μέχρι το 1996 τα πομακοχώρια κατ εντολή του ΝΑΤΟ ή της βλακώδους πολιτικής της Ελλάδος είχαν μπάρες. Συνοριακό έλεγχο δηλαδή, από τον οποίο για να περάσεις έπρεπε να έχεις την σχετική άδεια από την αστυνομική διεύθυνση της Ξάνθης. Πόσο φιλόξενη μπορούν να νιώσουν τη γη τους υπό αυτές τις συνθήκες οι Πομάκοι;




Για ένα ακόμα εθνικό ζήτημα οι κυβερνήσεις, η κοινωνία και το εκπαιδευτικό σύστημα λειτουργούν κοντόφθαλμα και κάνουν πως δε βλέπουν. Όπως δε βλέπουν το θέμα της Μακεδονίας και των Σκοπίων, όπως δε βλέπουν τις περιοχές της Ελλάδας που οι κάτοικοι μιλούν τη γλώσσα των Σκοπίων και διάφοροι παπάδες κόβουν ανενόχλητοι βόλτες και μιλούν για Μακεδονία. Όπως κωφεύουν στις προκλήσεις για Τσαμουριά, όπως αδυνατούν ακόμα να απαντήσουν στην απαράδεκτη ταύτιση των Αρβανιτών με την Αλβανία. Αγνοούν ότι οι Αλβανοί με τους Αρβανίτες το μόνο κοινό που έχουν είναι η ηχητική ομοιότητα των λέξεων, καθώς το «Αλβανός» αποτελεί εθνικό προσδιορισμό, ενώ το «Αρβανίτης» γεωγραφικό. Δεν αναρωτιούνται καν γιατί οι Αλβανοί αυτοπροσδιορίζονται ως «Shqipe», που καμία σχέση δεν έχει με το «Αρβανίτης». Αλλά είπαμε, ένα κράτος σε ύπνωση για τα εθνικά ζητήματα, που κάποια στιγμή θα τα βρει μπροστά του. 


Κάποιοι βλακωδώς πιστεύουν ότι χαράχτηκαν κάποτε τα σύνορα και από τότε σιδερένιο τείχος έχει υψωθεί, το οποίο αποκλείεται να πέσει ελέω θεού.

Στο θέμα των Πομάκων τώρα, η Ελλάδα πρέπει και μπορεί να κάνει πολλά. Καταρχήν πρέπει να κόψει οποιαδήποτε σύνδεση των Πομάκων με την τουρκική μειονότητα και να σταματήσει να τους αντιμετωπίζει με τον ίδιο τρόπο. Όπως είπαμε, πολύ πρόσφατα ξεκίνησε η προσπάθεια καταγραφής της πομακικής γλώσσας. Για την Ελλάδα είναι μια πρώτης τάξης ευκαιρία να υιοθετήσει ακαδημαϊκά αυτή την προσπάθεια. Μόνο ευγνωμοσύνη θα νοιώσει ένας λαός αν τον βοηθήσεις να στοιχειοθετήσει την ύπαρξη του. Και κυρίως θα του προσφέρεις το πλαίσιο που θα του επιτρέψει να αμυνθεί στην τουρκοποίηση και στην ισλαμοποίηση στην αυστηρή της έκφραση. Άλλωστε και η ίδια η Τουρκία επέτρεψε τη διδασκαλία των πομακικών, με το πρώτο σχολείο να λειτουργεί στην Κωσταντινούπολη. 

Επιπλέον, στη συνείδηση των Ελλήνων και στο εκπαιδευτικό τους σύστημα οι τρεις μειονότητες πρέπει να αντιμετωπίζονται ξεχωριστά. Διότι αν θεωρούνται διαφορετικές δε θα κινδυνεύουν να ενοποιηθούν. Όσο προσεκτικοί πρέπει να είμαστε και να μην αναφερόμαστε σε τουρκική μειονότητα, άλλο τόσο πρέπει να προσέχουμε και να μην αναφερόμαστε γενικά σε μειονότητα. Τρεις μειονότητες λοιπόν και πρέπει να ξεκαθαρίζουμε σε ποιά από αυτές αναφερόμαστε κάθε φορά. Σημαντικό προς την κατεύθυνση αυτή είναι να μαθαίνουμε γι αυτές και από τα βιβλία μας, ενώ όλοι οι κρατικοί φορείς να υποδέχονται και να συναλλάσσονται και με τις τρεις. Πρέπει να δοθεί διέξοδος όχι μόνο στην εκπαίδευση, αλλά και στην κρατική πρόνοια και στην αγορά εργασίας και βεβαίως στη μετακίνηση εντός της Ελλάδας, ώστε η σφηκοφωλιά που έχει δημιουργήσει η Τουρκία στη Θράκη να σπάσει. Τέλος, η πομακική μειονότητα πρέπει να γίνει αντικείμενο διεθνές. Αποτελεί πληθυσμό που τείνει να εκλείψει και πρέπει να αναγνωριστεί και να προστατευτεί. Άλλωστε και ο ίδιος ο πρόεδρος της Τουρκίας στο εσωτερικό της χώρας του μιλά για πομακική μειονότητα και όχι για Τούρκους, προκειμένου να τους προσεγγίσει και να εναντιωθούν στην Ελλάδα.
«Türk, Kürt, Laz, Çerkez, Abaza, Pomak, Manav, Gürcü etnisitler. Herkes bizim için değerlidir. Kimse kimseden üstün değil»
Başbakan Recep Tayyip Erdogan,
Rize 7.11.2011

«Όλες οι εθνικότητες που κατοικούν στην Τουρκία, όπως οι Τούρκοι, οι Κούρδοι, οι Λαζοί, οι Κιρκάσιοι, οι Απχάζιοι, οι Πομάκοι και οι Γεωργιανοί δεν είναι αντιμαχόμενες ομάδες. Όλοι έχουν την αξία τους. Κανείς δεν είναι ανώτερος από τον άλλον»
Βεβαίως χρειάζεται και ενεργητική, επιθετική πολιτική έναντι της Τουρκίας. Δε χρειάζεται κανένα προξενείο, καμία τουρκική τράπεζα, δε χρειάζεται αυτή η υπερπληθώρα τζαμιών. Δε χρειάζεται γενικά η Τουρκία να έχει άποψη για τη λειτουργία της Ελλάδας λες και αποτελεί το θεματοφύλακα μιας μειονότητας που σε καμία περίπτωση δε της ανήκει.

Πρόσφατα στην αντιδραστική Αριστερά, που από τη μία έχει μάθει να λέει «όχι σε όλα» σα το κακομαθημένο της τάξης και από την άλλη θέλει να κυβερνήσει ώστε να γραφτεί και το δικό της όνομα στον κατάλογο των δημίων της Ελλάδας, ακούστηκε ότι όλοι οι μειονοτικοί αποτελούν συμπαγή τουρκικό πληθυσμό. Αντίδραση, μνησικακία ή ημιμάθεια; Ότι και αν είναι σίγουρα δεν αποτελεί την αλήθεια. Με την ανικανότητα των ελληνικών κυβερνήσεων μπορεί κάποια μέρα να γίνει, πάντως τώρα δεν είναι. Πρόκειται για τρεις διαφορετικούς πληθυσμούς. Αν εκεί στο Σύριζα βγάλουν το κεφάλι από την τρύπα της στρουθοκαμήλου, θα δουν ότι παντού στην Ευρώπη σιγά σιγά ανοίγουν ξανά τα θέματα των συνόρων και κυρίως των πληθυσμών. Στη Βρετανία η Σκωτία ετοιμάζεται για δημοψήφισμα. Στην Ισπανία η Καταλονία επίσης. Στην Ιταλία ομοίως. Τί θα απαντήσουν όλοι αυτοί οι προοδευτικοί τύποι αν σε δέκα, είκοσι, τριάντα χρόνια ο πληθυσμός της Θράκης ζητήσει δημοψήφισμα και ανεξαρτησία επιχειρηματολογώντας ότι αποτελεί συμπαγή, εθνικό πληθυσμό; Ή πιο συγκεκριμένα τί λένε όταν βλέπουν Τούρκους στη συνείδηση, Έλληνες κατά τα άλλα πολίτες να φωτογραφίζονται κάτω από τη σημαία της ανεξάρτητης Θράκης; Βασικά τίποτα. Θα κάνουν πως δε το βλέπουν, όπως κάνουν και όλα τα υπόλοιπα κόμματα.




Η ελληνική πολιτική ψιθυρίζει από τη μία ότι έχει βάλει το όριο του 3% στον εκλογικό νόμο για να μη μπουν μειονοτικά κόμματα στη Βουλή. Από την άλλη, τυπώνονται αφίσες στα τουρκικά και υπάρχουν μουσουλμάνοι υποψήφιοι, Τούρκοι στη συνείδηση, Έλληνες πολίτες που δε διστάζουν να συναντιούνται πρώτοι και καλύτεροι με απίθανους τύπους σα το γραφικό αρχηγό των γκρίζων λύκων, όταν ανενόχλητοι έρχονται στην Ελλάδα. Κάποια στιγμή οι νόμοι στην Ελλάδα πρέπει να λειτουργήσουν και αυτοί οι άνθρωποι όχι να εκλεγούν αλλά να ελεγχθούν γιατί λειτουργούν αντεθνικά. 


Σήμερα 27 Απριλίου 2014 το μέλος του Σύριζα επανήλθε και ζήτησε να επιτραπεί στους μειονοτικούς να αυτοπροσδιοριστούν ως Τούρκοι αν το θέλουν. Μάλιστα, προκειμένου να φανεί ως λογική η εξωφρενική αυτή άποψη, συνέχισε ζητώντας αυτό να γίνει χωρίς να θιγεί η συνθήκη της Λωζάννης. Αγνοεί ότι η ιστορία και τα γεγονότα ακυρώνουν συνθήκες και δημιουργούν νέες, όπως πολλές φορές στο παρελθόν έχει συμβεί. Αδιαφορεί για την αφόρητη πίεση που θα δημιουργηθεί στους μειονοτικούς που δεν νοιώθουν Τούρκοι από αυτούς που θα προσδιορίζονται ως τέτοιοι. Και βέβαια αγνοεί τη θέση της Ελλάδας, η οποία υποστηρίζει ότι το δικαίωμα εξωτερικού αυτοπροσδιορισμού (external selfdetermination) αναγνωρίστηκε και προστατεύτηκε από αποφάσεις της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ και από τις Διακηρύξεις 1314 (XII) της 12ης Δεκεμβρίου 1948, 1514 (XV) της 14 Δεκεμβρίου 1960 και 2625 του 1970, ενώ αναφέρεται στο δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού ανθρώπων που βρίσκονται υπό αποικιακό ή ρατσιστικό καθεστώς, ή υπό ξένη κατοχή, ή με εξάσκηση βίας έχουν ενσωματωθεί σε συγκεκριμένο κράτος. Στην Ελλάδα δεν υφίσταται κανένα από τα ανωτέρω καθεστώτα οπότε και δεν τίθεται θέμα αυτοπροσδιορισμού ανθρώπων ή ομάδων. Το τελευταίο αποτελεί και την επίσημη απάντηση της Ελλάδας στις απαιτήσεις για τον αυτοπροσδιορισμό πληθυσμών ως «Τούρκων». Η ακαδημαϊκή ανευθυνότητα λοιπόν σε όλο της το μεγαλείο.
Ασφαλώς για τη σημερινή κατάσταση ευθύνη έχουν τα κόμματα που κυβέρνησαν. Αλλά είναι κρίμα ένα κόμμα που ζητά να κυβερνήσει να έχει χειρότερες ιδέες και από τους χείριστους που μας κυβερνούν. 

Τρεις μειονότητες λοιπόν, τρεις πληθυσμοί, τρεις πολιτισμοί, τρεις γλώσσες. Και απαιτείται σεβασμός και προς τις τρεις. Όπως σεβασμός απαιτείται και από τις τρεις προς τους νόμους και τα σύνορα του κράτους όπου κατοικούν. Η μειονότητα δεν είναι και δε πρέπει να είναι ένας συμπαγής πληθυσμός. Συμπαγής είναι η ανικανότητα και η μωρία των Ελλήνων πολιτικών στα εθνικά ζητήματα.

Το πόσο Τούρκοι είναι ας αφήσουμε το παραδοσιακό τους τραγούδι να μας το πεί.




Μάιτσιμκο μόγε ήτσιμκο,
μάιτσιμκο μόγε άιτσιμκο,
τριμήνα Τούρτσι ντόινταχο,
μόματα ντα τη παγιόματ.
Νη μόι μα πούστα μάιλελε,
Νη μόι μα ντάβα μάιλελε,
Τούρτσι ντα μα παγιόματ,
ον ντοκούς μαμά κούτενα,
φ' Γιουνάντσκο τσόρνα παρστίτσα,
φ' Γιουνάντσκο τσεγίρ ζελένα,
κίτκι τσερβένα φ' τσεγίρεν,
αόσκι ζελένι ι σένκι.
Κακ σε μα πρεμπαλές μάιλελε,
Τούρτσι ντα μα παγιόματ;
Μάνα μου, δικιά μου μανούλα,
μάνα μου, δικιά μου μανούλα,
τρεις Τούρκοι ήρθανε,
την κόρη σου να πάρουν.
Μη με αφήνεις μανούλα μου,
μη με δίνεις μανούλα μου,
Τούρκοι να με πάρουν,
δεκαεννιά χρονών κόρη μεγάλωνες,
σε Ελληνικό μαύρο χώμα,
σε Ελληνικό λιβάδι πράσινο,
λουλούδια κόκκινα στο λιβάδι,
καρποφόρα πράσινα δέντρα και σκιές.
Πώς θα το αντέξεις μανούλα μου,
Τούρκοι να με πάρουν;
 Τσανούσης Στάμος

Υ.Γ 

Πολλά από αυτά που παραθέτω είναι από συγκεκριμένη πηγή των ίδιων των Πομάκων, την άδεια της οποίας αναμένω για να την αναφέρω.

Πηγή ➤ freepen....http://elas-lyste.

Διαβάστε Περισσότερα »

Συνελήφθησαν δύο αλλοδαποί... Φλώρινα: Μετέφεραν ναρκωτικά κρυμμένα στην οροφή του αυτοκινήτου



Police-Voice blog ➤

Εντοπίστηκαν 21 νάιλον συσκευασίες που περιείχαν συνολικά 20 κιλά και 346 γραμμάρια κάνναβης

Δύο αλλοδαποί συνελήφθησαν στην Κρυσταλλοπηγή της Φλώρινας διότι επιχείρησαν να μεταφέρουν κρυμμένα σε οροφή Ι.Χ. αυτοκινήτου περισσότερα από 20 κιλά κάνναβης.

Πρόκειται για δύο Αλβανούς, ηλικίας 38 και 39 ετών, που εντοπίστηκαν ύστερα από έρευνα υπαλλήλων του Τελωνείου Κρυσταλλοπηγής, αστυνομικών και ειδικά εκπαιδευμένου σκύλου.

Όπως προέκυψε, στην οροφή του οχήματος ήταν κρυμμένες 21 νάιλον συσκευασίες που περιείχαν συνολικά 20 κιλά και 346 γραμμάρια κάνναβης. Τα ναρκωτικά προέρχονταν από την Αλβανία με προορισμό την πόλη της Θεσσαλονίκης.

Πηγή ➤http://www.protothema.

Διαβάστε Περισσότερα »