Διάφορες Αναρτήσεις

Translate Police-Voice

Police

Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Τροχαίο δυστύχημα στα Μάλια: 10 χρόνια φυλακή στον οδηγό που σκότωσε την 23χρονη ..... «Για τη Μαρία»......

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤
Πρόκειται για τον οδηγό που εγκατέλειψε το σημείο του δυστυχήματος στην Κρήτη τον Σεπτέμβριο του 2025, όταν σκοτώθηκε η 23χρονη μετά από τη σύγκρουση των μοτοσικλετών τους

Ποινή κάθειρξης 10 ετών επέβαλε το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Ανατολικής Κρήτης στον 28χρονο Αιγύπτιο, για το τροχαίο δυστύχημα στο οποίο έχασε τη ζωή της η 23χρονη Μαρία, τον Σεπτέμβρη του 2025 στα Μάλια.

Σύμφωνα με το cretalive.gr, ο 28χρονος κατηγορείται για επικίνδυνη οδήγηση από την οποία επήλθε ο θάνατος της νεαρής κοπέλας στα Μάλια. Επιπλέον, κατηγορείται και για δύο ακόμα κατηγορίες πλημμεληματικού χαρακτήρα – παράνομη είσοδος στη χώρα και εγκατάλειψη του τόπου του τροχαίου δυστυχήματος, για τις οποίες επίσης κρίθηκε ένοχος.

Στον Αιγύπτιο επιβλήθηκε επιπλέον ποινή φυλάκισης ενός έτους και πέντε μηνών, αντίστοιχα για τα αδικήματα.

Αξιοσημείωτο είναι ότι η έφεση δεν έχει αναστέλλουσα δύναμη και ο κατηγορούμενος, στον οποίο δεν αναγνωρίστηκε κανένα ελαφρυντικό, επιστρέφει στη φυλακή.

Στο άκουσμα της απόφασης, συγγενείς και φίλοι της 23χρονης, εξερχόμενοι του δικαστικού μεγάρου ξέσπασαν σε χειροκροτήματα, φωνάζοντας «Για τη Μαρία».


Το χρονικό

Το τροχαίο δυστύχημα έγινε γύρω στις 15 Σεπτεμβρίου 2025 γύρω στις 05:00 τα ξημερώματα, στον δρόμο μεταξύ Μαλίων και Σταλίδας, όταν 2 μηχανές με οδηγούς την 23χρονη και έναν 28χρονο συγκρούστηκαν μεταξύ τους.

Αποτέλεσμα της σύγκρουσης ήταν να βρει τραγικό θάνατο η κοπέλα. Ο Αιγύπτιος ωστόσο φαίνεται πως εγκατέλειψε το σημείο αν και λίγο μετά συνελήφθη.

Όπως αποδείχθηκε από την τότε έρευνα, ούτε ο 28χρονος ούτε η 23χρονη είχαν δίπλωμα οδήγησης.

Το μηχανάκι του 28χρονου ήταν και ανασφάλιστο. Μάλιστα, το μηχανάκι ανήκε σε φίλο του 28χρονου που δούλευε στην περιοχή ως φύλακας σε ξενοδοχείο και ο κατηγορούμενος το δανείστηκε για την μεταφορά του.

Η οικογένειά της 23χρονης είχε βρεθεί την ίδια μέρα έξω από τα δικαστήρια του Ηρακλείου, κατά την προσαγωγή του Αιγύπτιου. Οι γονείς της 23χρονης, στην εικόνα του άνδρα, ξεκίνησαν να ουρλιάζουν και να τον βρίζουν, κατηγορώντας τον για το τροχαίο δυστύχημα που έκοψε νωρίς το νήμα της ζωής της κοπέλας.

Μετά την απολογία του, ανακριτής και εισαγγελέας έκριναν την προσωρινή κράτησή του. Τότε ο Αιγύπτιος είχε ισχυριστεί ότι έχασε τον έλεγχο της μηχανής του καθώς υπήρξε πρόβλημα με τον μπροστινό λάστιχο της μηχανής.

Είπε επίσης ότι είχε πάρει το μηχανάκι 400 μέτρα πριν, προκειμένου να μεταβεί στο πλησιέστερο μίνι μάρκετ της περιοχής για να αγοράσει κάποια πράγματα και ως εκ τούτου, κατά τον ισχυρισμό του, δεν είχε προλάβει να αναπτύξει ταχύτητα.

Πηγή ➤ https://www.newsit.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Άνδρας ταμπουρώθηκε στο σπίτι του αφού έβαλε φωτιά ..Ο 45χρονος έχει αυτοτραυματιστεί και αρνείται .......

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤
Ο 45χρονος έχει αυτοτραυματιστεί και αρνείται να βγει από το σπίτι του

Πανικός προκλήθηκε στην Εύβοια, στον δήμο Ιστιαίας για έναν άνδρα που ταμπουρώθηκε στο σπίτι του αφού είχε βάλει φωτιά.

Ο 45χρονος το μεσημέρι της Τρίτης 23.06.2026, έβαλε φωτιά στην αυλή του σπιτιού του στο χωριό Ασμίνιο της Ιστιαίας και έπειτα ταμπουρώθηκε στο σπίτι του με τις αρχές να κινητοποιούνται άμεσα.

Σύμφωνα με πληροφορίες το evia online, άμεσα έφτασε στο σημείο πυροσβεστική αλλά και η ΕΛΑΣ έτσι ώστε να αντιμετωπίσουν το περιστατικό.

Ο 45χρονος έχει αυτοτραυματιστεί και παρά τις εκκλήσεις αστυνομικών και πυροσβεστών που έσβησαν την φωτιά στην αυλή αρνείται να βγει έξω και απειλεί τους πάντες.

Πηγή ➤https://www.newsit.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Ο Φειδίας Παναγιώτου ψάχνει αστυνομικούς να τον φρουρούν: Αν έχεις πολλά χρόνια εμπειρίας κάνε αίτηση,........

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤

Ο ευρωβουλευτής έχει πλέον και την ιδιότητα αρχηγού κοινοβουλευτικού κόμματος στην Κύπρο και ζητάει από αστυνομικούς να κάνουν αιτήσεις ώστε να επιλέξει ποιοι θα τον φρουρούν

Με βίντεο που ανέβασε στα social media, ο ευρωβουλευτής Φειδίας Παναγιώτου, ο οποίος έχει πλέον και την ιδιότητα αρχηγού κοινοβουλευτικού κόμματος στην Κύπρο, ζητάει από αστυνομικούς να κάνουν αιτήσεις ώστε να επιλέξει ποιοι θα είναι αυτοί που θα τον φρουρούν.

Οι πολιτικοί αρχηγοί στην Κύπρο, δικαιούνται φρουρά, στην βάση αξιολόγησης κινδύνου από Επιτροπή Ασφάλειας της Αστυνομίας. Το προνόμιο έχει δεχθεί έντονη κριτική καθώς οι αστυνομικοί που διατίθενται στους αρχηγούς των πολιτικών κομμάτων, ασκούν καθήκοντα οδηγού και προσωπικού βοηθού. Στο παρελθόν αρχηγός πολιτικού κόμματος χρησιμοποιούσε του αστυνομικούς της φρουράς του για ψώνια στο σούπερ μάρκετ και να μαζεύουν ελιές από χωράφι του. Σε πολλές άλλες περιπτώσεις οι αστυνομικοί ασκούν απλώς καθήκοντα οδηγού, μεταφέροντας ακόμα και τα παιδιά του «φρουρούμενου» στα σχολεία τους.

Το προνόμιο πιθανόν θα αναθεωρηθεί ώστε αν κριθεί ότι δεν υπάρχει κίνδυνος για την ασφάλεια του πολιτικού αρχηγού, αντί αστυνομικών να διατίθενται απλώς οδηγοί και βοηθοί.

Με τον Φειδία Παναγιώτου υπάρχει ιδιαιτερότητα καθώς τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας λείπει στις Βρυξέλλες και στο Στρασβούργο και συνεπώς οι αστυνομικοί που δεν γίνεται να τον συνοδεύουν στο εξωτερικό, δεν θα έχουν αντικείμενο εργασίας. Ενδεχομένως θα περιοριστούν σε καθήκοντα φύλαξης του γραφείου του ή του σπιτιού του.

Στο βίντεο που ανάρτησε ο Φειδίας Παναγιώτου αναφέρει: «Είσαι αστυνομικός; Αν βλέπεις αυτό το βίντεο είναι για σένα. Τώρα που είμαι αρχηγός κόμματος, δικαιούμαι κάποιους αστυνομικούς να τους έχω μαζί μου να με προσέχουν. Αν ενδιαφέρεσαι να είσαι ένας από τους αστυνομικούς που θα με προσέχει και έχεις τα προσόντα, δηλαδή πολλά χρόνια εμπειρίας και αποδείξεις μέσω του βιογραφικού σου ότι μπορείς πραγματικά να με προσέχεις, τότε θα χαρώ να κάνεις αίτηση στον σύνδεσμο».

Πηγή ➤https://www.protothema.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Χαρδαλιάς για τους βανδαλισμούς έξω από το σπίτι του: Ευθεία προσβολή των θεσμών, κανένας δεν θα μας φοβίσει - Μαρινάκης: Άνανδρη επίθεση.......

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤

Χαρακτήρισε τα επεισόδια «αθλιότητα», ενώ έκανε λόγο για τρομοκράτηση μιας ολόκληρης γειτονιάς και για προσβολή των θεσμών και του κράτους δικαίου

Μήνυμα ότι δεν πρόκειται να υποχωρήσει απέναντι σε απειλές και εκφοβισμούς έστειλε ο περιφερειάρχης Αττικής, Νίκος Χαρδαλιάς, με αφορμή τα περιστατικά και τους βανδαλισμούς που σημειώθηκαν το βράδυ της Κυριακής έξω από την οικία του.

Σε δήλωσή του, χαρακτήρισε τα επεισόδια «αθλιότητα», ενώ έκανε λόγο για τρομοκράτηση μιας ολόκληρης γειτονιάς και για προσβολή των θεσμών και του κράτους δικαίου.

Παράλληλα, αναφέρθηκε στο ζήτημα των Προσφυγικών, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για πρόβλημα που δημιουργήθηκε μέσα από δεκαετίες αδράνειας και μετακύλισης ευθυνών, ενώ σημείωσε ότι η Περιφέρεια Αττικής έχει καταθέσει δημόσια συγκεκριμένο σχέδιο για την αντιμετώπισή του.

Αναλυτικά η δήλωση του Νίκου Χαρδαλιά

«Οι χθεσινοί βανδαλισμοί συνιστούν μια αθλιότητα.

Η τρομοκράτηση μιας ολόκληρης γειτονιάς συνιστά ευθεία προσβολή των θεσμών και του κράτους δικαίου.

Το ζήτημα των Προσφυγικών είναι αποτέλεσμα δεκαετιών αδράνειας και διαρκούς μετάθεσης ευθυνών. Αυτή η ολιγωρία της Πολιτείας επέττρεψε να παγιωθεί μια κατάσταση χωρίς κανόνες, χωρίς προοπτική.

Η Περιφέρεια Αττικής δεν δημιούργησε το πρόβλημα. Αντιθέτως, είμαστε οι μόνοι που καταθέσαμε δημόσια ένα συγκεκριμένο και εφαρμόσιμο σχέδιο για αξιοπρεπή στέγαση και φροντίδα για όλους, χωρίς κατεδαφίσεις, χωρίς εμπορευματοποίηση.

Ο δημοκρατικός διάλογος δεν μπορεί να λειτουργεί υπό το καθεστώς εκβιασμών και απειλών. Η Πολιτεία οφείλει, επιτέλους, να εφαρμόσει τον νόμο.

Όσοι μιλούν για δήθεν κοινά αποδεκτές λύσεις χωρίς να τις κατονομάζουν, δεν υπηρετούν ούτε τους ανθρώπους που ζουν στα Προσφυγικά, ούτε τις γειτονιές μας. Απλώς, λαϊκίζουν.

Ας είναι ξεκάθαρο, κανένας δεν θα μας φοβίσει. Θα συνεχίσουμε να υπηρετούμε τις λύσεις, όχι τις κραυγές, όχι τα συνθήματα».

Μαρινάκης: Ανανδρη η επίθεση στο σπίτι οποιουδήποτε ανθρώπου

Ηθελα να βγάλω μία από τις πιο φορτισμένες ανακοινώσεις που θα έβγαζα ως εκπρόσωπος, κλείνω αυτό το μήνα τρία χρόνια στη θέση αυτή, αλλά η ευκαιρία που μου δίνεται, με έκανε να περιμένω να τα πω, γιατί θέλω να πω κάποια πράγματα. Καταρχάς, είναι ό,τι πιο άνανδρο μπορεί να κάνει κάποιος, να πάει στο σπίτι του οποιοδήποτε ανθρώπου. Είτε είναι περιφερειάρχης, είτε είναι πολιτικός γενικότερα, είτε δεν είναι. Δείχνει πόσο λίγοι είναι οι άνθρωποι αυτοί πέραν της παραβατικής διάστασης και ποινικής διάσταση της συμπεριφοράς τους. Οφείλει, και είμαι σίγουρος ότι θα το κάνει η Ελληνική Αστυνομία, να αναζητήσει τους άνανδρους δράστες που πήγαν στο σπίτι ενός ανθρώπου που μένει με την οικογένειά του να τον απειλήσουν και να τον τραμπουκίσουν ουσιαστικά με αυτόν τον τρόπο, να τους συλλάβει και να τους οδηγήσει στη Δικαιοσύνη.

Έχω υπάρξει και εγώ θύμα αντίστοιχης και χειρότερης, γιατί εμένα μου έβαλαν και γκαζάκια, επίθεσης. Είμαστε δίπλα στον Νίκο Χαρδαλιά και σε κάθε θύμα τέτοιας επίθεσης. Πάω τώρα στην ουσία.
Αν θέλει κάποιος να περιγράψει μέσα σε λίγα λεπτά μία από τις μεγαλύτερες παθογένειες συνολικά της Ελλάδας των τελευταίων δεκαετιών, μπορεί να πει την ιστορία των προσφυγικών. Και τη γνωρίζω την ιστορία, γιατί για περίπου 10 χρόνια σε αυτή την περιοχή περπατούσα κάθε μέρα, ως δικηγόρος. Τώρα είμαι σε αναστολή διατηρώ την εταιρεία μου, αλλά δεν περνάω κάθε μέρα. Ανάμεσα από τα κεντρικά της Ελληνικής Αστυνομίας —τα κεντρικά, τα πανελλαδικά κεντρικά, μιλάμε για τη Λεωφόρο Αλεξάνδρας— και τη μεγαλύτερη μονάδα δικαστηριακή στη χώρα που είναι ο Άρειος Πάγος, το Εφετείο Αθηνών και από πίσω κρίσιμες υπηρεσίες και δικαστήρια του Πρωτοδικείου Αθηνών, βρίσκεται ένα κτίριο που για πάρα πολλά χρόνια είναι υπό κατάληψη, με την ανοχή, δυστυχώς, του κράτους και σειράς κυβερνήσεων, από συγκεκριμένο πολιτικό χώρο, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους και έρχεται επιτέλους μία κυβέρνηση, η οποία είναι η πρώτη κυβέρνηση που εκκενώνει καταλήψεις πανεπιστημίων —με κάποια χρόνια καθυστέρηση και εμείς, αλλά εμείς είμαστε αυτοί που το κάνουμε— και μέσω της Περιφέρειας Αττικής, αποδίδει στους μοναδικούς ιδιοκτήτες τον χώρο, που είναι οι πολίτες οι φορολογούμενοι που τον πληρώνουν, και τι τον κάνει; Ξενώνες φιλοξενίας συγγενών καρκινοπαθών που νοσηλεύονται στον Άγιο Σάββα και ενδεχομένως και σε άλλα αντικαρκινικά νοσοκομεία. Και αντί το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας, το σύνολο του πολιτικού συστήματος πρωτίστως, ο Δήμαρχος Αθηναίων, οι πάντες, να πούνε «Άντε, και αργήσατε! Να εκκενώσουμε κάθε κατάληψη σε αυτή τη χώρα, πετάξτε τους έξω!». Και αν υπάρχουν, για να μην παρεξηγηθώ, ευπαθείς ομάδες, παιδιά, άνθρωποι οι οποίοι είναι αναξιοπαθούντες που πρέπει κάπου να φιλοξενηθούν, έχει ήδη υπάρξει πρόβλεψη να μην πεταχτούν στο δρόμο. Τη λέω αυτή την παρένθεση για να μην γίνει κοπτοραπτική από τους γνωστούς «αλληλέγγυους», αναρχικούς, μπαχαλάκηδες.

Το ξαναλέω, οι καταλήψεις, για μένα, κάθε τέτοιος χώρος πρέπει να απελευθερώνεται από την αστυνομία άμεσα. Όποιος είναι παράνομα μέσα -και δεν μιλάω το ξαναλέω για παιδιά και αναξιοπαθούντες και ανθρώπους που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, το λέω κάθε φορά γιατί ζούμε και στη χώρα της κοπτοραπτικής, κάποιοι κάνουν συνέχεια κοπτοραπτική- άμεσα να συλλαμβάνεται.
Καταλαβαίνετε τι συζητάμε; Ζούμε σε μια χώρα που έχουν γίνει συναυλίες και πορείες τις τελευταίες εβδομάδες από συγκεκριμένο πολιτικό χώρο, είναι ο χώρος της αριστεράς και της άκρας αριστεράς, γιατί δεν είμαστε όλοι ίδιοι, γιατί η «κακιά κυβέρνηση», με καθυστέρηση θα πω εγώ, αλλά είναι η πρώτη που το κάνει, μέσω της Περιφέρειας και του κ. Χαρδαλιά που έχει μεριμνήσει ακόμα και για τα παιδιά αν υπάρχουν και μείνουν στον δρόμο, να μην μείνουν στον δρόμο- παραδίδει στον Έλληνα φορολογούμενο, για ιερό σκοπό που είναι η στήριξη καρκινοπαθών και των οικογενειών τους, έναν χώρο που ανήκει στον Έλληνα φορολογούμενο και δεν τον αφήνει για άλλα 5, 10 χρόνια υπό κατάληψη και καθόμαστε και το συζητάμε.

Για την εκκένωση καταλήψεων

Ποια είναι η πραγματικότητα; Σε μια χώρα που για 45 χρόνια, από το '74 και μετά ήταν τοτέμ, ήταν εκτός συζήτησης τα δημόσια πανεπιστήμια: «Α, έχει κατάληψη, γιατί; Γιατί πήρε απόφαση ένα διοικητικό συμβούλιο ενός φοιτητικού συλλόγου». Σοβαρά; Μπορεί ένα διοικητικό συμβούλιο να πάρει απόφαση για μια παράνομη πράξη; Μπορεί το διοικητικό συμβούλιο των εργαζομένων του νοσοκομείου «Γεννηματά» να αποφασίσει να καταληφθεί το νοσοκομείο; Θα τους συλλάβουν το επόμενο δευτερόλεπτο. Η πρώτη κυβέρνηση που σταμάτησε αυτή την παραδοξότητα και την παρανομία είναι η κυβέρνηση Μητσοτάκη. Που κατήργησε το άσυλο ανομίας και δεκάδες, πλέον πολλές δεκάδες, πάνω από 100, καταλήψεις ενεργές δεκαετιών, πολλών ετών τέλος πάντων, εκκενώθηκαν και παραδόθηκαν τα πανεπιστήμια στους φοιτητές και στους καθηγητές. Επίσης, μια σειρά από επιχειρήσεις, υπό τον συντονισμό προσωπικά του κυρίου Χρυσοχοΐδη, εκτός πανεπιστημίων και σε εστίες, είναι μια φοβερή επιχείρηση σε συνεργασία του κυρίου Χρυσοχοΐδη, του κυρίου Σιάσιου και της κυρίας Ροκοφύλλου, στις εστίες των Αθηνών, εκκενώνονται, ο ένας χώρος μετά τον άλλον. Είναι μια μάχη δύσκολη, γιατί είναι μια μάχη κόντρα στα πολύ άσχημα ένστικτα της Ελλάδας των προηγούμενων δεκαετιών. Πρέπει να τη δώσουμε αυτή τη μάχη. Πρέπει να τη δώσουμε και θα δοθεί, όσο κι αν κάποιοι δήθεν αλληλέγγυοι και δήθεν ευαίσθητοι, προσπαθούν να αντιδράσουν. Το ξαναλέω, δεν πρέπει να αφήσουμε κανέναν άνθρωπο ο οποίος κινδυνεύει να βρεθεί στον «αέρα». Ένα παιδάκι το οποίο κινδυνεύει, μια οικογένεια που δεν μπορεί να έμενε εκεί, το ξαναλέω, αυτό είναι κάτι που έχει ήδη προβλεφθεί. Είναι πάρα πολύ σημαντικό όμως, να καταλάβουμε ότι αυτά τα κτίρια δεν ανήκουν σε κανέναν, ανήκουν στους πολίτες που τα πληρώνουν κάθε μήνα.

Πηγή ➤https://www.protothema.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Προσπάθησαν να εισέλθουν σε σπίτι μέρα μεσημέρι ...Πήδηξαν μάντρα και ψέκασαν με σπρέι γυναίκα.....

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤

Καρέ-καρέ η δράση των δραστών που προσπάθησαν να εισέλθουν σε σπίτι μέρα μεσημέρι - Έγιναν αντιληπτοί και τράπηκαν σε φυγή

θρασύτατη δράση συμμορίας που επιχείρησε να εισβάλει σε κατοικία στους Θρακομακεδόνες, χθες το μεσημέρι, λίγο μετά τη 1, την ώρα που μέσα στο σπίτι βρίσκονταν μέλη της οικογένειας.

Στο οπτικό υλικό καταγράφονται καρέ-καρέ οι κινήσεις των δραστών, οι οποίοι φαίνεται να κινούνται οργανωμένα έξω από την οικία, αναζητώντας τρόπο πρόσβασης. Μάλιστα ένας από αυτούς καταφέρνει να φτάσει έως την είσοδο και να εισέλθει στον προαύλιο χώρο, ενώ στο βίντεο αποτυπώνεται ξεκάθαρα η στιγμή που ψεκάζει με σπρέι μία γυναίκα που βρίσκεται μπροστά του, σε μια σκηνή που προκαλεί σοκ.

Η κατάσταση αλλάζει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Την ώρα της απόπειρας, στο σπίτι βρίσκονταν τρεις γυναίκες και ο σύντροφος της κόρης της οικογένειας, ο οποίος αντιλαμβάνεται την παρουσία των αγνώστων και βγαίνει αμέσως έξω. Η αντίδρασή του φαίνεται πως αιφνιδιάζει τους δράστες, με αποτέλεσμα οι υπόλοιποι συνεργοί να μην ακολουθήσουν τον πρώτο που είχε ήδη περάσει τη μάντρα.

Βλέποντας την παρουσία του άντρα εγκαταλείπουν άρον-άρον το σημείο και τρέπονται σε φυγή χωρίς να καταφέρουν να μπουν στο εσωτερικό της κατοικίας. Το περιστατικό έχει προκαλέσει έντονη ανησυχία στους κατοίκους της περιοχής, καθώς η απόπειρα έγινε μέρα μεσημέρι και με τους ενοίκους μέσα στο σπίτι, στοιχείο που αναδεικνύει το θράσος και την επικινδυνότητα της συμμορίας. Το βίντεο βρίσκεται ήδη στα χέρια της Ελληνική Αστυνομία, η οποία εξετάζει καρέ-καρέ το υλικό για την ταυτοποίηση και τον εντοπισμό των δραστών. Τα μέλη της οικογένειας υπέβαλαν μήνυση κατά αγνώστων .

Πηγή ➤https://www.protothema.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Αιματηρό επεισόδιο : 29χρονη μαχαίρωσε τον σύντροφό της Το θύμα, διακομίστηκε στο νοσοκομείο και εισήχθη στο χειρουργείο........

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤

Το θύμα, διακομίστηκε στο νοσοκομείο Παπανικολάου και εισήχθη στο χειρουργείο


Στη σύλληψη μία 29χρονης η οποία κατηγορείται ότι μαχαίρωσε και τραυμάτισε τον σύντροφό της, προχώρησαν οι αστυνομικοί στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το περιστατικό σημειώθηκε στις 10 το πρωί της Τρίτης μέσα σε διαμέρισμα στην Άνω Πόλη για ασήμαντη αφορμή. Το 24χρονο θύμα που φέρεται να δέχθηκε χτυπήματα με το μαχαίρι μεταξύ άλλων στον θώρακα, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Παπανικολάου με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και κρίθηκε απαραίτητη η χειρουργική επέμβαση.

Μετά το περιστατικό η γυναίκα με καταγωγή από τη Ρουμανία συνελήφθη και θα οδηγηθεί ενώπιον του εισαγγελέα. Την προανάκριση για το περιστατικό έχουν αναλάβει οι αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Λευκού Πύργου.

Πηγή ➤https://www.protothema.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

«H Σίσσυ ήταν κομμάτι της γειτονιάς»: Οργή για την 60χρονη οδηγό στη Γαστούνη που πάτησε με το ΙΧ την σκυλίτσα........

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤

«Αυτό που μου συνέβη είναι πράγματι τραγικό και έχω χάσει τον ύπνο μου», λέει η οδηγός του ΙΧ

Η είδηση του τραγικού θανάτου της Σίσσυς, της μικρόσωμης σκυλίτσας που έχασε τη ζωή της όταν η οδηγός ενός οχήματος πέρασε από πάνω της με το αμάξι και την τραυμάτισε θανάσιμα , έχει σοκάρει την τοπική κοινωνία της Γαστούνης .

«Η Σίσσυ δεν ήταν απλώς ένα ακόμη αδέσποτο ζώο. Ήταν ένα κομμάτι της γειτονιάς μας , μια γνώριμη και αγαπημένη παρουσία για όσους τη συναντούσαν καθημερινά», λένε στο protothema.gr κάτοικοι της περιοχής .

Ήταν μια ηλικιωμένη σκυλίτσα μόλις λίγων κιλών που για χρόνια ζούσε με τη φροντίδα και την αγάπη των κατοίκων της περιοχής. Οι γείτονες την τάιζαν, τη φρόντιζαν και την προστάτευαν , χαρίζοντάς της ότι κάθε ζωντανό πλάσμα αξίζει, αγάπη και σεβασμό.

«H Σίσσυ ήταν κομμάτι της γειτονιάς»: Οργή για την 60χρονη οδηγό στη Γαστούνη που πάτησε με το ΙΧ την σκυλίτσα

Η απώλειας της έχει αφήσει μεγάλο κενό στις γειτονιές της Γαστούνης όπως λένε οι ντόπιοι και ζητούν την παραδειγματική τιμωρία στα τέτοια περιστατικά να μην επαναληφθούν ποτέ ξανά .

«Νόμιζα ότι το σκυλί είχε απομακρυνθεί, πίστεψα ότι έπεσα σε λακούβα»

Η ίδια η οδηγός του οχήματος μίλησε χθες στο protothema.gr μέσω των συνηγόρων της, κ. Θεοδόση και κ.Αντωνόπουλο, η 60χρονη οδηγός και υποστήριξε πως δεν είχε πρόθεση να σκοτώσει το ζώο και πως δεν αντιλήφθηκε ότι εκείνο είχε μείνει στη μέση του δρόμου γι' αυτό και ξεκίνησε πάλι το όχημά της. Επίσης, έδωσε έμφαση στο γεγονός πως μέσα στο αυτοκίνητο δεν ήταν μόνη της αλλά με μια ξαδέρφη της και μια φίλη της και άκουγαν μουσική.



Συγκεκριμένα ανέφερε στη δήλωσή της:

«Στις 18-06-2026 και ώρα 21.30 περίπου βρισκόμουν στο αυτοκίνητό μου μαζί με δύο άλλα ατομα και συγκεκριμένα μία φίλη και μία εξαδέλφη μου. Εκινούμην εντός της Γαστούνης και σε μία δημοτική οδό στην οποία μάλιστα γίνονταν κάποια έργα, είδα ένα μικρό σε μέγεθος σκυλάκι μπροστά μου, ανέκοψα και σχεδόν μηδένισα την ταχύτητά μου και πίστεψα ότι στο μεταξύ το σκυλάκι απομακρύνθηκε.Κινήθηκα λοιπόν με πολύ μικρή ταχύτητα χωρίς να αντιληφθώ ότι το μικρό ζώο είχε παραμείνει στη μέση του δρόμου και έγινε δυστυχώς ότι έγινε».

Και πρόσθεσε:

«Σας αναφέρω επιπλέον ότι μέσα στο αυτοκίνητο συζητούσαμε με τις συνεπιβάτριες και παράλληλα είχαμε ανοιχτό ραδιόφωνο και ακούγαμε μουσική. Το μικρό ανασήκωμα του αυτοκινήτου υποψιάστηκα ότι προκάλεσε κάποια πέτρα ή λακούβα λόγω ακριβώς των έργων που γίνονταν στο δρόμο. Δεν αντιλήφθηκα ούτε στο ελάχιστο αυτό που συνέβη, για το οποίο έχω συγκλονιστεί. Ήμουν και είμαι άτομο με καλά αισθήματα για τα ζώα και δεν έχω διανοηθεί στη ζωή μου την ελάχιστη κακοποίηση ενός ζώου. Αυτό που μου συνέβη είναι πράγματι τραγικό και έχω χάσει τον ύπνο μου και εγώ και η οικογένειά μου».

Πηγή ➤https://www.protothema.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Συνελήφθη 25χρονος από την Υεμένη που ακολουθούσε 26χρονη σε υπόγειες διαβάσεις με τα γενν...... του όργανα σε κοινή θέα,,,,......

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤

Η νεαρή γυναίκα κατάφερε να του ξεφύγει σε σημείο που βρισκόταν κοντά σε παιδική χαρά με ανήλικα παιδιά


Στη σύλληψη ενός 25χρονου άνδρα από την Υεμένη ο οποίος ακολουθούσε μία 26χρονη με το μόριο του σε κοινή θέα προχώρησαν το απόγευμα της Δευτέρας (22/6) αστυνομικοί της Άμεσης Δράσης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ήταν λίγο μετά τις 19.00 το απόγευμα όταν ο 25χρονος, που εκείνη τη στιγμή βρισκόταν απέναντι από την Πάντειο, έβγαλε το μόριο του και άρχισε να ακολουθεί την 26χρονη σε υπόγειες διαβάσεις πέριξ της λεωφόρου Συγγρού.

Τελικά η γυναίκα κατάφερε να του ξεφύγει σε σημείο που βρισκόταν κοντά σε παιδική χαρά με ανήλικα παιδιά. Κάλεσε τις Αρχές και ύστερα από λίγο ο δράστης εντοπίστηκε επί της οδού Λαγουμιτζή στο Νέο Κόσμο και συνελήφθη για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας και παράνομη είσοδο στη χώρα.

Πηγή ➤  https://www.protothema.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Στα χέρια της ΕΛΑΣ 26χρονος που είχε γίνει ο φόβος των καταστηματαρχών εξιχνιάστηκαν 10 διαρρήξεις ...Έσπαγε τις τζαμαρίες των καταστημάτων με μεταλλικό καπάκι φρεατίου.....

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤
Στην εξιχνίαση δέκα περιπτώσεων κλοπών και διαρρήξεων σε καταστήματα της Νέας Ιωνία και στην σύλληψη ενός 26χρονου αλλοδαπού προχώρησαν οι αστυνομικοί.

Ο 26χρονος τους τελευταίους μήνες είχε γίνει ο φόβος και ο τρόμος των καταστηματαρχών στην περιοχή. Ο δράστης επέλεγε κυρίως νυχτερινές και τις πρώτες πρωινές ώρες για να χτυπήσει τους στόχους του. Αφού εντόπιζε τα καταστήματα που θα παραβίαζε, έσπαγςε τις κλειδαριές και τις τζαμαρίες. Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί ο τρόπος που χρησιμοποιούσε για να αποκτήσει πρόσβαση στα καταστήματα, καθώς, έσπαγε τις τζαμαρίες με μεταλλικό καπάκι φρεατίου και στη συνέχεια αφαιρούσε χρηματικά ποσά, ηλεκτρονικές συσκευές και άλλα αντικείμενα αξίας

Μέχρι στιγμής έχουν εξιχνιαστεί δέκα περιπτώσεις κλοπών και διαρρήξεων σε επιχειρήσεις της Νέας Ιωνίας, ενώ η έρευνα των αστυνομικών συνεχίζεται προκειμένου να διαπιστωθεί εάν ο 26χρονος εμπλέκεται και σε άλλες παρόμοιες υποθέσεις.

Η σύλληψη πραγματοποιήθηκε τις απογευματινές ώρες της 20ής Ιουνίου 2026, έπειτα από συντονισμένη αστυνομική επιχείρηση και πολύμηνη έρευνα για την εξιχνίαση των περιστατικών που είχαν αναστατώσει επαγγελματίες της περιοχής.

Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., σε βάρος του 26χρονου εκκρεμούσε ένταλμα σύλληψης για διακεκριμένες κλοπές κατ’ επάγγελμα, τόσο τετελεσμένες όσο και σε απόπειρα, καθώς και για φθορά ξένης ιδιοκτησίας κατ’ εξακολούθηση και παραβίαση περιορισμών διαμονής.
Διαβάστε Περισσότερα »

Ξεσπά ο αδερφός της Σταυρούλας για τη σύζυγο του Σκοπιανού: «Είναι χειρότερο τέρας κι απ’ αυτόν»... Οι προκλητικές δηλώσεις της συζύγου του.......

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤

Οι προκλητικές δηλώσεις της συζύγου του 43χρονου για τη νεκρή Σταυρούλα: «Να κάνει σχέση αυτός με αυτή; Του έχουν στήσει πλεκτάνη» - Αύριο η κηδεία της 45χρονης

Συντετριμμένοι συγγενείς και φίλοι της Σταυρούλας Λεβεντάκη, ζητούν δικαιοσύνη για τη στυγερή δολοφονία της 45χρονης από τον 43χρονο Σκοπιανό.

«Είναι ένα τέρας. Η γυναίκα του είναι ακόμα χειρότερο τέρας από αυτόν» τόνισε ο αδερφός της Γιάννης, ο οποίος θα υποβάλει μήνυση στον 43χρονο για συκοφαντική δυσφήμιση σχετικά με τα όσα είπε εναντίον του.

Στο μεταξύ αύριο στις 11 στο Βαρύπετρο θα γίνει η εξόδιος ακολουθία της γυναίκας η οποία δολοφονήθηκε άγρια με μαχαιριές και χτύπημα με κούτσουρο στο κεφάλι από τον 43χρονο αλλοδαπό ενοικιαστή σπιτιού ιδιοκτησίας της στο Βαρύπετρο.

Υπενθυμίζεται ότι χθες, μιλώντας στο MEGA, η σύζυγος του Σκοπιανού που αυτό το χρονικό διάστημα εργάζεται στην Γαύδο, χαρακτήρισε «περίεργη» και «παράξενη» την 45χρονη ενώ σε άλλο σημείο της συνέντευξης είπε για τη σχέση της ιδιοκτήτριας με τον σύζυγό της: «να κάνει σχέση αυτός με αυτή; Η σχέση μας είναι άριστη. Το ερωτικό δηλαδή, όχι να το σκεφτώ, αηδιάζω. Και πώς ήταν αυτή. Ο άνδρας μου δεν κοίταξε ποτέ άλλη γυναίκα. Όχι τώρα τελευταία που είμαστε 20 χρόνια, ούτε στην αρχή που ήταν και πιο νέος».

«Είναι μία πλεκτάνη που του έχουν στήσει και θα αποδειχθεί, η αλήθεια θα φανεί. Είμαι σίγουρη και βέβαιη, ο άνδρας μου είναι αθώος. Το υποστηρίζω μέχρι θανάτου, η οικογένειά του, όλοι. Όλα τα Χανιά μπορούν να ρωτήσουν, όλη την εταιρεία που δουλεύουν 60 άτομα, που δούλευε 20 χρόνια στην ίδια εταιρεία. Να ρωτήσουν, να τα ψάξουν αυτά. Η αλήθεια θέλω να φανεί. Και αν είναι αυτός, τότε ναι, να πληρώσει. Γιατί εμείς έχουμε μάθει, ό,τι κάναμε το τίμημα να το πληρώνουμε. Είμαστε τέτοιοι άνθρωποι, Αλλά δεν είναι ο άνδρας μου. Κρύβονται άλλοι από πίσω. Εγώ δεν μπορώ να πω ονόματα και ανθρώπους. Αυτά θα τα πουν αυτοί που θα τα βρουν. Αλλά θέλω να ψαχτούν και θα ψαχτούν. Γιατί εγώ τα όνειρά μας, τα σχέδιά μας, δεν μπορώ να τα αφήσω στη μέση. Εμείς τον Σεπτέμβρη, τον Οκτώβρη, ξεκινούσαμε το σπίτι μας, που περιμένουμε 20 χρόνια τώρα που είμαστε μαζί για να το φτιάξουμε και να μπούμε μέσα. Εμένα ο άνδρας μου δεν είχε λόγους να κάνει τέτοια πράγματα», είπε στο MEGA.

Σε ερώτηση γιατί ομολόγησε ο Σκοπιανός, η σύζυγός του απάντησε: «γιατί κινδύνευε η ζωή του. Το είπε. Κινδύνευε η ζωή του. Και αυτός, άμα του πούνε ότι κινδυνεύει η ζωή του ή εγώ, ή η αδερφή του, ή οι κόρες μας… Δίνει τη ζωή του για εμάς». Σε ερώτηση για το αν κάποιος τον απειλούσε απάντησε: «είναι 100%, 1.000% 1.000.000% αυτό ακριβώς που σου λέω. Ακριβώς αυτό που σου λέω».

Για το αν της είχε πει για αυτές τις απειλές νωρίτερα ισχυρίστηκε: «δεν είχαμε μιλήσει γιατί ήταν συνέχεια χωρίς κινητό. Αλλά καταλαβαίνω τι συμβαίνει… Του το παίρνανε, δεν τον αφήνανε να μιλήσει! Χάλια ήτανε. Πολύ χάλια! Και πολύ τρομαγμένος… Και είπε “φοβάμαι για τη ζωή μου”. Και θα το πάρει όλο πάνω του, είμαι σίγουρη. Γιατί ξέρω ότι μπορεί να του έχουνε πει “αν δεν τον πάρεις εσύ πάνω σου θα το πάρει η οικογένειά σου”. Και αυτός για εμάς πάντα δίνει τη ζωή του. Το ξέρουμε αυτό».

«Τον ξέρω ποιος είναι ο άνδρας μου, τον ξέρω 25 χρόνια, δεν τον ξέρω από εχθές. Και τον ξέρουνε και όλα τα Χανιά και τον ξέρουνε παντού και δεν έχει πειράξει μυρμήγκι. Και αυτό πρέπει να ψαχτεί. Και θα ψαχτεί, να είμαστε σίγουροι ότι η αλήθεια θα φανεί. Για τον άνθρωπό μου εγώ, η οικογένειά μας… Όλοι, που τον λατρεύουμε και μας λατρεύει. Δεν είχε ούτε σκέψη να κάνει κάτι τέτοιο. Ούτε περνάει από το μυαλό μας, ούτε είναι τέτοιος άνθρωπος, ούτε είχε δείξει τέτοιες ενδείξεις. Για ποιο λόγο τον κατηγορούν; Δεν είχε κίνητρο, δεν είχε συμφέρον. Εμείς δυόμιση χρόνια αποδεδειγμένα θα φανούν αυτά… Έχουμε βγάλει άδειες να φτιάξουμε το δικό μας σπίτι, θα φεύγαμε από εκεί. Έχουμε σχέδια, έχουμε όνειρα, έχουμε τα πάντα», ανέφερε μεταξύ άλλων.

Για το αν θυμάται την Σταυρούλα: «Ναι μωρέ, τη θυμάμαι. Αφού ερχόταν, έκανε τσεκ στο σπίτι… Εντάξει ήταν μια περίεργη γυναίκα, εννοείται. Δεν ήτανε ότι ήταν 100%, ήταν παράξενος άνθρωπος. Αλλά εμείς πηγαίναμε με τα νερά της. Στους λογαριασμούς μας ήμασταν τυπικοί, όλα αυτά θα αποδειχτούν. Ούτε μέρα, ούτε στιγμή δεν αργήσαμε να της πληρώνουμε τα ενοίκιά της, τα νερά της, τα ρεύματά της, ό,τι μας έλεγε. Στο όνομά μας. Το σπίτι ήταν πεντακάθαρο. Περιποιημένο. Είμαστε δύο άνθρωποι σε τόσο μεγάλο σπίτι, που της το είχαμε πει κιόλας “εντάξει δεν το χρειαζόμαστε, αλλά εντάξει, αφού θέλεις να το νοικιάσεις ολόκληρο το παίρνουμε”. Τι να κάνουμε; Εμείς έτσι και αλλιώς, άλλο ένα συμβόλαιο θέλαμε. Θέλαμε άλλα τρία χρόνια και μετά, της λέω, έτσι και αλλιώς θα φύγουμε, πάμε στο δικό μας. Δεν έχουμε λόγο να κάτσουμε εδώ».

«Εγώ με τον άνδρα μου δεν είχα καθόλου κακή σχέση, είμαστε άριστα. Τα είχαμε συζητήσει όλα αυτά. Και που λείπω το καλοκαίρι και όλα αυτά, εμείς μιλούσαμε στο τηλέφωνο 10 φορές την ημέρα. Ο άνδρας μου έκανε εφαρμογή και έβλεπα ανά πάσα ώρα και στιγμή που είναι το κινητό του. Είναι αυτά πράγματα που λένε; Να κάνει σχέση αυτός με αυτή; Η σχέση μας είναι άριστη. Το ερωτικό δηλαδή, όχι να το σκεφτώ, αηδιάζω. Και πώς ήταν αυτή. Ο άνδρας μου δεν κοίταξε ποτέ άλλη γυναίκα. Όχι τώρα τελευταία που είμαστε 20 χρόνια, ούτε στην αρχή που ήταν και πιο νέος. Γιατί του είχα εμπιστοσύνη και μου είχε εμπιστοσύνη. Γιατί και εγώ είμαι μακριά και αυτός είναι μακριά πέντε μήνες το καλοκαίρι. Ένας άνθρωπος που ήθελε να κάνει ερωτικές μ…,. δεν θα τον έβρισκα ανά πάσα στιγμή στο κινητό όποτε τον έπαιρνα. Ποτέ δεν υπήρξε να τον πάρω τηλέφωνο και να μην μου απαντήσει», συμπλήρωσε.

Σε ερώτηση για το αν είχε δεδομένα για τις 30 του μήνα από την εφαρμογή και αν τα ζήτησε η ΕΛΑΣ, η σύζυγος απάντησε αρνητικά και ανέφερε πως «όλα θα βρεθούν αλλά χρειάζεται υπομονή».

Για τις κάμερες που υπήρχαν στο σπίτι, λέει πως δεν είχε πρόσβαση και είχαν μπει το τελευταίο χρονικό διάστημα. «Έλεγα στις κόρες ‘έλα μωρέ να μου τις φτιάξετε” ε, τελικά δεν ήρθε. Εντάξει δεν με νοιάζει κιόλας. Είχα εμπιστοσύνη στον άνθρωπό μου, δεν με ένοιαζε, είχε ο ένας, είναι οκ. Αλλά του έλεγα “φτιάξε μου τες και εμένα”, το είχαμε πει. Αλλά εντάξει δεν πρόλαβε, έφυγα. Για αυτό τον λόγο, ότι τίποτα άλλο. Δεν ήταν κάτι να σκεφτούμε. Παναγία μου! Προς Θεού!», ανέφερε.

Η ίδια υποστήριξε πως η Σταυρούλα είχε ενημερωθεί για την τοποθέτηση καμερών, «επειδή ήταν πάρα πολύ περίεργη, το οτιδήποτε θα κάναμε και μια πρόκα να βάζαμε στον τοίχο, την ρωτούσαμε. Της λέγαμε ξέρω ‘γω “θα βάλουμε κάμερα”. “Α, εντάξει, εντάξει” ξέρω ‘γω. Συμφωνεί. “Ναι, ναι”. Οκ τη βάλαμε. Γιατί θα κάναμε τρύπα στον τοίχο και ξέρεις… Αυτό μπορεί να την ενοχλούσε. Τα πάντα την ρωτούσαμε, τα πάντα. Αλλά δεν κάναμε και τίποτα άλλο, θέλω να σου πω, αλλά οκ».

Πηγή ➤  https://www.protothema.gr

Διαβάστε Περισσότερα »