Σελίδες

Κυριακή 3 Μαΐου 2020

Δημοσιογράφος «Γελοία και γυναικεία η φουστανέλα» – Τον έβαλε στα «4» ο Στρατηγός Ζιαζιάς. Είναι βαριά, βαριά η π...... του Τσολιά

https://www.police-voice.com/


Police-Voice blog ➤
Τι απαντά ο Στρατηγός Ζιαζιάς σε δημοσιογράφο της «Καθημερινής» που ζητά την κατάργηση της φουστανέλας!
Μπράβο στον Στρατηγό
Σε άρθρο δημοσιογράφου της εγκρίτου εφημερίδας “H ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ”, η τιμημένη και ιστορική ΦΟΥΣΤΑΝΕΛΑ ΤΟΥ ΤΣΟΛΙΑ, χαρακτηρίζεται ως γελοία και γυναικεία , επισημαίνοντας ότι οι Εύζωνες ντύνονται γυναικεία από την μέση και κάτω με μίνι φούστα, καλτσόν και χοντροπάπουτσα (τσαρούχια) και προτείνει στην Εξοχοτάτη κυρία Πρόεδρο της Δημοκρατίας μια ανανέωση της Ευζωνικής στολής . ΕΚΤΙΜΩ ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΕΜΒΑΘΗΣ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ …..από «δημοσιογράφο» έγκριτου εφημερίδος και πιστεύω οχι με εμπάθεια και αντιμιλιταριστικη αντιληψη .
Η Ευζωνική στολή αποτελεί ένα από τα εθνικά μας Σύμβολα που συνδέεται με θυσίες, αίμα, στιγμές δόξας, εθνικές μνήμες, υπερβάσεις και εθνικά οράματα στην νεότερη ιστορία του ΕΘΝΟΥΣ . Ως εκ τούτου κάθε προσπάθεια λοιδορίας ή απαξίωσης των εθνικων μας Συμβόλων, έστω και χωρίς πρόθεση, προσβάλλουν βάναυσα το εθνικό μας συναίσθημα, την τιμή και αξιοπρέπεια του Ελληνισμού και τις Ένοπλες Δυνάμεις μας.
Ωφείλατε ιστορικά να γνωρίζετε…… ότι η φουστανέλα, σύμφωνα με ιστορικούς, ανάγει την ιστορική προέλευση της, ως εξέλιξη ενδυμασίας ακόμη και στην εποχή της αρχαιότητας και συγκεκριμένα από τον ανδρικό δωρικό χιτώνα.
Ωφείλατε να γνωρίζετε……….ότι η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΦΟΥΣΤΑΝΕΛΑ, κρύβει από….. «κάτω» της, πολύ ΑΝΔΡΙΣΜΟ , τόσο που δεν φαντάζεσαι κύριε δημοσιογράφε και είναι η «αιτία» που εσεις σήμερα, έχετε την ΕΥΚΑΙΡΙΑ , ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ να τη ΛΟΙΔΟΡΕΙΤΕ!!!
ΑΥΤΗ Η ΤΙΜΗΜΕΝΗ ΦΟΥΣΤΑΝΕΛΑ , ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΥΤΗ Η ΤΙΜΗΜΕΝΗ ΦΟΥΣΤΑΝΕΛΑ ΕΓΡΑΨΕ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΔΟΞΗΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ ,ΣΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ, ΣΤΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑ ΕΥΖΩΝΩΝ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΣΩΣΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ………ΠΟΥ ΕΙΔΑΤΕ ΤΟ ΓΕΛΟΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΕΩΣ;………
ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΤΗ «ΦΟΥΣΤΑ» ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ ,ΥΜΝΟΛΟΓΕΙΤΕ, ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΦΘΑΣΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ …. ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΥΠΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ……ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΑ , ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ,ΔΕΝ ΤΙΜΟΥΝ ΤΑ «ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΤΟΥΣ»…….
Είναι εθνικά ωφέλιμο ότι πριν από κάθε αναφορά σε τέτοιας μορφής θέματα, θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη τόσο η Ελληνική ιστορία, τα ήθη και έθιμα και η πατριδογνωσία, καθόσον η ζημιά που γίνεται, έστω και μη ηθελημένα, είναι κεφαλαιώδους σημασίας για το εθνικό φρόνημα του απανταχού Ελληνισμού, ιδιαίτερα σήμερα στις δύσκολες και μουντές στιγμές που διέρχεται η χώρα .
Η επιχειρούμενη προσπάθεια ,από ορισμένους «πρόθυμους» και οπαδούς της παγκοσμιοποίησης , αποεθνικοποίησης και η “μιθριδατοποίηση” του Ελληνικού λαού, με την βεβήλωση εθνικών συμβόλων και τη διαχυση του δηλητηριου της δειλίας που διαχεουν στην ΠΑΤΡΙΔΑ μας , δεν πρέπει να περάσει στην κοινωνία μας .
ΑΠΑΝΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ οι εύζωνοι (ευ + ζώνες = οι καλά ζωσμένοι) είναι επίλεκτοι στρατιώτες του ελληνικού στρατού, ευρύτερα γνωστοί ως τσολιάδες, από τη στολή που καθιερώθηκε επίσημα από τον Βασιλέα Όθωνα της Ελλάδας, την οποία έφερε και ο ίδιος σε επίσημες εμφανίσεις. Στις μέρες μας «εύζωνες» καλούνται οι στρατιώτες της Προεδρικής Φρουράς, οι οποίοι εκτελούν αποστολές συμβολικού χαρακτήρα, με κεντρική τη φύλαξη του Μνημείου του Άγνωστου Στρατιώτη και του Προεδρικού Μεγάρου. Οι εύζωνοι είναι παγκοσμίως γνωστοί για την ενδυμασία που φέρουν. Η φουστανέλα σχεδιάστηκε ως στολή για την Ανακτορική παλιότερα και σήμερα Προεδρική Φρουρά. Βάση για τη δημιουργία της στολής των ευζώνων αποτέλεσε η φουστανέλα της Ναυπάκτου, που θεωρείται ο νεότερος τύπος φουστανέλας και κατά τα παλιότερα χρόνια εντοπιζόταν σε ολόκληρη τη Στερεά Ελλάδα, την Πελοπόννησο και τη Θεσσαλία. Υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός συμβολισμών που αποδίδονται στα χαρακτηριστικά της ευζωνικής στολής. Για παράδειγμα, ο αριθμός των δίπλων της φουστανέλας φημολογείται πως είναι ίσος με τη διάρκεια (σε έτη) της περιόδου της Τουρκοκρατίας, δηλαδή 400. Παρόλ’ αυτά, οι φουστανέλες που φέρουν στις μέρες μας οι εύζωνοι σπάνια έχουν ακριβώς 400 δίπλες.
Τα υπόλοιπα μέρη που συγκροτούν την ευζωνική στολή είναι:
Το φάριο (ή φάρεο). Είναι το καπέλο του εύζωνα. Το φάριο έχει κόκκινο χρώμα και είναι κατασκευασμένο από τσόχα. Στη θέση του μετώπου φέρει το ελληνικό εθνόσημο. Χαρακτηριστικό κομμάτι του φάριου αποτελεί η μακριά μαύρη φούντα, κατασκευασμένη από μετάξι. Το σχήμα της θεωρείται πως συμβολίζει το δάκρυ του Χριστού .
Το πουκάμισο. Είναι λευκού χρώματος και έχει χαρακτηριστικά μεγάλο άνοιγμα μανικιών. Το λευκό χρώμα, το οποίο κυριαρχεί σε ολόκληρη την ευζωνική στολή, θεωρείται πως συμβολίζει την αγνότητα των εθνικών αγώνων.
Η φέρμελη. Είναι το γιλέκο του εύζωνα. Αποτελεί το δυσκολότερο, όσον αφορά την κατασκευή του, κομμάτι της ευζωνικής στολής. Διαθέτει λευκά και επίχρυσα νήματα, με τα οποία απεικονίζονται σχέδια λαογραφικής σημασίας. Ένα από αυτά αποτελούν τα αρχικά Χ και Ο, τα οποία θεωρείται ότι αντιστοιχούν στις λέξεις χριστιανός και ορθόδοξος.
Οι κάλτσες. Είναι λευκές και κατασκευασμένες από μαλλί. Κάθε εύζωνας φέρει από δύο κάλτσες σε κάθε πόδι. Οι κάλτσες στηρίζονται στη μέση του εύζωνα, κάτω από τη φουστανέλα, με τη βοήθεια μιας δερμάτινης ζώνης που ονόμάζεται ανάσπαστος.
Οι καλτσοδέτες. Είναι μαύρου χρώματος και κατασκευασμένες από μετάξι.
Τα τσαρούχια. Είναι τα υποδήματα του εύζωνα. Είναι κόκκινου χρώματος και κατασκευασμένα από δέρμα. Στη σόλα κάθε τσαρουχιού βρίσκονται καρφωμένα περίπου 60 καρφιά (προκαδούρες), τα οποία είναι υπεύθυνα για τον επιβλητικό ήχο που ακούγεται κατά το βηματισμό ενός εύζωνα. Κατά μέσο όρο, το κάθε τσαρούχι ζυγίζει τρία κιλά. Χαρακτηριστικό κομμάτι των τσαρουχιών αποτελούν οι μαύρες φούντες στις οποίες καταλήγουν οι μύτες τους. Θεωρείται πως η αρχική τους χρήση ήταν να κρύβονται σε αυτές μικρά κοφτερά αντικείμενα που θα μπορούσαν αιφνιδιαστικά να τραυματίσουν τον εχθρό σε μία «σώμα με σώμα» μάχη. Άλλη άποψη είναι ότι οι φούντες προστάτευαν τα δάχτυλα των ποδιών από το χιόνι και τα κρυοπαγήματα.
Οι δερμάτινες φυσιγγιοθήκες.
Οι εύζωνοι που φυλάσσουν το Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη φέρουν την επίσημη στόλη μόνο τις Κυριακές ή κατά τη διάρκεια εθνικών εορτών. Τις υπόλοιπες μέρες φέρουν την καθημερινή ευζωνική ενδυμασία. Σε αυτήν το λευκό πουκάμισο, η φέρμελη και η φουστανέλα αντικαθίστανται από τον ντουλαμά, τη χαρακτηριστική στολή των αγωνιστών του Μακεδονικού Αγώνα, βασισμένη στην παραδοσιακή ενδυμασία του χωριού Άλωνα Φλώρινας. Ο χειμερινός ντουλαμάς είναι σκούρου μπλε χρώματος, ενώ ο θερινός ανοικτού καφέ. Σε εθιμοτυπικές εκδηλώσεις της Προεδρικής Φρουράς ορισμένοι εύζωνοι φέρουν τις παραδοσιακές στολές της Κρήτης , του Αιγαίου και του Πόντου, ως αναγνώριση της συμβολής αυτών των περιοχών στους εθνικούς αγώνες. Μια παραλλαγή της ευζωνικής ενδυμασίας (την οποία έφερε και ο Όθων) συναντάται στους αξιωματικούς της φρουράς, οι οποίοι δε φορούν κάλτσες, καλτσοδέτες και τσαρούχια, αλλά περισκελίδα (παντελόνι), μακρύτερη φουστανέλα και σταβάλια (μπότες).
Αναλυτικά το άρθρο του Σ.Κασιμάτη
Προτού απομακρυνθεί στον χρόνο αυτό το αξέχαστο Πάσχα, θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή σας στο «μυστήριο» της Πιερίας, στο οποίο δεν δόθηκε η δέουσα προσοχή, διότι ενδέχεται να είμαστε ενώπιον ενός νέου, περίεργου φρούτου. Τη νύχτα του Μεγάλου Σαββάτου, η αστυνομία συνέλαβε επτά άτομα έξω από μια εκκλησία στην Πιερία. Ανήκαν σε μεγαλύτερη ομάδα (19 ατόμων, κατά τη μέτρηση της αστυνομίας), η οποία σχεδίαζε να εισέλθει διά της βίας στον κλειστό ναό, υποθέτω για λατρευτικούς λόγους – δεν μπορώ να φανταστώ για ποιον άλλο λόγο θα ήθελε κάποιος να μπει σε μια εκκλησία στις 10.30 τη νύχτα του Μ. Σαββάτου!
Η αστυνομία ειδοποιήθηκε για τον συνωστισμό έξω από την εκκλησία και παρενέβη. Οι παρευρισκόμενοι, όμως, αρνήθηκαν να πειθαρχήσουν, προπηλάκισαν και έβρισαν τα όργανα της τάξης, το έβαλαν στα πόδια και τότε η αστυνομία συνέλαβε τους επτά. Το ασυνήθιστο είναι ότι αυτοί οι ευλαβείς μέχρι σημείου μαχητικότητας πιστοί είχαν κρύψει στην αυλή της εκκλησίας κροτίδες, λοστό (για να παραβιάσουν την πόρτα), αλλά και 11 βόμβες μολότοφ! Τι θα τις έκαναν; Τις μολότοφ τις χρησιμοποιούν οι αναρχικοί για να καίνε τράπεζες, αυτοκίνητα, αστυνομικούς κ.λπ. Αυτοί, όμως, που ως φανατικοί θρησκευόμενοι βρίσκονται στην αντιδιαμετρική θέση του φάσματος, τι θα τις έκαναν;
Επειδή ζούμε στην Ελλάδα, όπου σχεδόν όλα είναι δυνατά, αναρωτιέμαι μήπως έχουμε ένα νέο υβρίδιο, από τη διασταύρωση χουλιγκανικού αναρχισμού (τύπου Εξαρχείων) και ταλιμπανικής ορθοδοξίας. Εχουμε δει στο παρελθόν τη συνύπαρξη των δύο τάσεων προς κοινό σκοπό. Στη μάχη της Κερατέας, συγκεκριμένα, ο τοπικός μητροπολίτης ευλογούσε (μεταφορικώς) τις μολότοφ των αναρχικών. Τώρα, όμως, είναι η πρώτη φορά που τα δύο είδη ενώνονται «εις σάρκα μίαν» και προκύπτει κάτι καινούργιο και βαθύτατα γελοίο, αλλά γνησίως ελληνικό.
Πάσχα με τα ζώνια
Στα Ζωνιανά, το βράδυ της Ανάστασης έπεσε καταιγισμός πυροβολισμών από πιστόλια, καλάσνικοφ, ακόμη και πολυβόλα. Φυσικά, η αστυνομία δεν τόλμησε να επέμβει και πολύ καλά έκανε, νομίζω, διότι σε αντίθετη περίπτωση μπορεί να είχαμε νεκρούς και τότε θα χρειαζόταν πια κανονική στρατιωτική επιχείρηση για να αποκατασταθεί η τάξη. Τι μας πειράζει, όμως; Εκεί ζει ένα άλλο είδος, που εγώ το λέω «τα ζώνια». Είναι ασφαλώς κανονικοί άνθρωποι, όπως ο καθένας μας, αλλά πολιτισμικά υστερούν. Ζουν στο δικό τους σύμπαν. Με γεια τους με χαρά τους, αρκεί να μην απομακρύνονται πολύ από τον βιότοπό τους…
Στους τσολιάδες
Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας επισκέφθηκε την προεδρική φρουρά. Η επίσκεψή της είναι βέβαια εθιμοτυπική· ωστόσο, πιστεύω ότι προσφέρει μια ιστορική ευκαιρία από στυλιστικής απόψεως. Σκεφθείτε: έχουμε την πρώτη γυναίκα Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας να επισκέπτεται τη φρουρά της. Προσοχή: όχι μια οποιαδήποτε φρουρά, αλλά μια φρουρά η οποία αποτελείται από άνδρες ντυμένους από τη μέση και κάτω γυναικεία (μίνι φούστα, καλσόν).
Μέχρι τώρα είχαμε άνδρες στη θέση αυτή. Ανδρες οι οποίοι, όπως συμβαίνει συνήθως με το είδος μας, δεν έχουν ιδέα από γυναικείο ντύσιμο. Δεν είναι, λοιπόν, αυτή μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για να ανανεωθεί η στολή της προεδρικής φρουράς με γυναικείο μάτι; Ας πούμε, μια ποικιλία στα καλσόν, βρε αδελφέ! Αμάν πια με αυτά τα υπόλευκα και χοντροκομμένα που αναγκάζουν τα παιδιά να φορούν! Να φορέσουν κάτι πιο φίνο, πιο χαρούμενο· γιατί όχι δικτυωτά; Και αυτά τα αηδιαστικά και γελοία χοντροπάπουτσα, ώς πότε θα φοριούνται; Η Prada έχει κλασικά γυναικεία μοντέλα, με χαμηλό τακούνι, που είναι ό,τι πρέπει και αναδεικνύουν καλύτερα το πόδι. Διότι, ερωτώ, γιατί φοράει κάποιος φούστα και καλσόν, αν όχι για να δείξει τα πόδια του;
Δεν έχουμε να χάσουμε τίποτε. Κατ’ αρχάς, περισσότερο γελοία από αυτή που είναι σήμερα δεν γίνεται η στολή της φρουράς. Με τις κατάλληλες παρεμβάσεις, όμως, μπορεί να αναδείξει την πρωτοποριακότητά της, η οποία έγκειται στο ανδρόγυνο στυλ της. Επισημαίνω σχετικώς ότι η φετινή Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου, που ασφαλώς θα είναι διαδικτυακή, θα είναι «γένους ουδετέρου». Εμείς, χάρη στην προεδρική φρουρά, είμαστε ήδη δεκαετίες μπροστά! Γιατί να μην αναδείξουμε αυτό το πλεονέκτημά μας;
ΥΓ.: Οταν ήμουν παιδί, παίζαμε με τα γνωστά ελληνικής κατασκευής στρατιωτάκια (τσολιάδες, αρχαίοι οπλίτες κ.λπ.), αυτά που σήμερα τα βρίσκεις μόνο στα παλιατζίδικα. Προσωπικώς, ποτέ στη ζωή μου δεν αγόρασα τσολιαδάκι. Λόγω της φούστας τους, τα ενέτασσα στην κατηγορία «κούκλες» – και, ως γνωστόν, τα αγόρια δεν παίζουν με κούκλες.
Διαβάσεις πεζών
Εύγε στον Δήμο Αθηναίων που εκμεταλλεύεται την κατάσταση για να καθαρίσει και να ευπρεπίσει δημόσιους χώρους, όπως σχολεία και πλατείες. Αλλά γιατί μπαίνει στον κόπο να φρεσκάρει τις διαγραμμίσεις στις διαβάσεις των πεζών; Αφού κανείς δεν τις σέβεται, ούτε καν τις λαμβάνει υπ’ όψιν. Ο πεζός στην Αθήνα (και το λέω ως πεζός εκ πεποιθήσεως) είναι μια ενόχληση, ένα πρόβλημα για την απρόσκοπτη κυκλοφορία αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και των ακόμη πιο μισητών ποδηλάτων (μισητά, λόγω της υποτιθέμενης ηθικής ανωτερότητας των οικολόγων που τα χρησιμοποιούν). Αφήστε, δε, ότι όταν βρέχει γλιστράνε πολύ…
Πηγή ➤

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου